וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן - בית"ר ירושלים: רוני לוי ממשיך להתלבט

המאמן לא בטוח אם לעלות בהרכב זהה שניצח את הפועל תל אביב, או לפתוח עם עזריאל ובן שושן (שבת, 17:20, ספורט2)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* פרט פיקנטי על שני המועדונים: גם הפועל רמת גן וגם בית"ר ירושלים הן שתי הקבוצות היחידות בכדורגל הישראלי שזכו באליפות המדינה עונה אחת בלבד אחרי שעלו לליגה הראשונה.

*בית"ר ירושלים ניצחה בשלושה מתוך ארבעה משחקים שנערכו בין שתי הקבוצות בשנתיים האחרונות. משחק נוסף הסתיים בתיקו.

*הפועל רמת גן ניצחה העונה רק פעם אחת בליגה.

*רמת גן כבשה הכי מעט (16) וספגה הכי הרבה שערים (50).

* לפני המשחק הקודם בין הקבוצות בחודש נובמבר הודיע סוכנו של חן עזריאל כי יעזוב את הקבוצה בחודש ינואר. במשחק עצמו עלה עזריאל כמחליף, כבש צמד ומשם צמח להיות למלך השערים של הקבוצה היום עם 13 כיבושים בכל המסגרות.

* אותו ניצחון החל רצף של שלושה ניצחונות רצופים עבור בית"ר, שלושה משחקים בהם כבש עזריאל צמד שערים בכל אחד, רצף שוותיקי בית"ר לא זוכרים משהו דומה לו.

מפתחות והכנות

הפועל רמת גן

"אנחנו נמצאים בדרגת הרעב הכי גבוהה שיכולה להיות ואדם רעב אוכל את כל מה שנותנים לו", כך אמר היום (שישי) מאמן רמת גן ירון הוכנבוים לשחקניו באסיפה לקראת המשחק, כשהוא ממחיש להם את חשיבות הניצחון וצבירת הנקודות לקראת המשחק החשוב מחר בוינטר (17:20, ספורט2). "אנחנו חייבים לנצח את המשחק הזה אם אנחנו רוצים לחשוב על הישרדות, לא נותרו לנו יותר ברירות", הוסיף הוכנבוים. המאמן הקרין לשחקניו לקט של מהלכים טובים שהקבוצה עשתה במשחקים האחרונים בכדי לתת ביטחון לחניכיו שהמשימה אפשרית.

ברמת גן מודעים לעובדה שככל שהזמן עובר והקבוצה לא מצליחה לצבור נקודות, חלום ההישארות הולך ומתרחק. בקבוצה מפנטזים על ניצחון גם כדי לגרור את הירושלמים לתוך קלחת התחתית, חמישה משחקים לפני תחילת הפלייאוף התחתון. הוכנבוים יחסר מחר את הקשר הבולגרי דמיטאר טלקיסקי והחלוץ הליטאי אורליוס סטאפונקה הפצועים אך לעומתם ישובו טל חן ותמיר בן עמי לסגל לאחר שסיימו לרצות עונש הרחקה בגין צבירת צהובים. חן ישוב למרכז ההגנה לצידו של אלין טופוזאקוב, בעוד שהמאמן מתלבט בין דודי פדלון ובן עמי בעמדת המגן השמאלי. בשאר ההרכב לא יהיה שינוי כאשר ג'ונתן אסוס, קרלוס צ'קאנה ותמיר פור יפתחו בקישור האחורי. לירון דיאמנט שוב יפתח כחלוץ בודד בחוד.

בית"ר ירושלים

רוני לוי עדיין לא סגור על ההרכב איתו יפתח בוינטר. מצד אחד למאמן קשה מאוד להוציא מההרכב שחקנים שהיו שותפים למשחקה הטוב ביותר של הקבוצה נגד הפועל תל אביב בטדי אך מנגד מדובר בסוג משחק שונה מול קבוצה שתבוא להתגונן ודורש התאמות ושינויים להרכב התקפי יותר. בחוליית ההגנה תומר בן יוסף לא התאמן ביום שישי עקב פגיעה בצלעות ונמצא בספק גדול למשחק.

בקישור מובטח מקומם של קובי מויאל, עידן טל ואבירם ברוכיאן כאשר המאמן מתלבט האם לשלב את סטיבן כהן ושי חדד יחד איתם או לעלות בהרכב עם כמה שיותר שחקני התקפה ובחן היום את האפשרות של חן עזריאל ועמית בן שושן מאחורי סמואל יבואה. לוי עבד עם השחקנים כל השבוע בנוגע לירידת המתח אחרי הפועל תל אביב וחשיבות המשחק מול הפועל רמת גן והתחושה בקבוצה היא כי השחקנים דרוכים ומוכנים להביא ניצחון ושלוש נקודות מוינטר. המאמן אמר היום ברדיו ירושלים: "אנחנו צריכים לדעת לעשות את קפיצת המדרגה גם במשחקים אחרים. כל השבוע ניסינו להחדיר את זה לשחקנים וכולם מבינים את זה. זה עניין של עבודה מנטאלית ולהמשיך לעבוד קשה ולהאמין עד שנדע לעשות רצף של כמה ניצחונות ולצבור מומנטום".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

יעמדו למבחן

טל חן - הפועל רמת גן

הבלם שהגיע מסכנין בינואר וחוזר להרכב אחרי שסיים השעייה הוא שועל קרבות וותיק בכל הנוגע למאבקי הישרדות בתחתית. אם חן יצליח לעזור לטופוזאקוב לייצב את ההגנה הרעועה של רמת גן, היא עוד תוכל לחלום על הישרדות.

אבירם ברוכיאן - בית"ר ירושלים

במשחק מהסוג הזה תיבחן היכולת של בית"ר להיות דומיננטית וליזום, משהו שכמעט לא נראה ממנה השנה לא מעט בשל היכולת הלא טובה של הקפטן. לאחר המשחק עם הפועל אמר ברוכיאן כי רק הוא יכול לעשות את הסוויץ' בקבוצה ומחר זאת ההזדמנות לעשות זאת גם במשחקים מהסוג הזה.

הרכבים משוערים

הפועל רמת גן: איתי ארקין, עודד אלקיים, אלין טופוזאקוב, טל חן, דודי פדלון (תמיר בן עמי), ג'ונתן אסוס, תמיר פור, קרלוס צ'קאנה, עומר בוקסנבוים, ציון צמח, לירון דיאמנט.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, ליאור ראובן, כריסטיאן גונזלס, משה מישאלוב (תומר בן יוסף), אבי ריקן, קובי מויאל, עידן טל, אבירם ברוכיאן, סטיבן כהן (עמית בן שושן), שי חדד (חן עזריאל), סמואל יבואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully