וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "המצב שלנו עדיין קשה מאוד"

11.3.2011 / 13:39

מאמן בית"ר ירושלים משתדל להוריד את שחקניו לקרקע לקראת הפועל רמת גן (שבת, 17:20, ספורט2). עזריאל ובן שושן תורגלו

בית"ר ירושלים ערכה היום (שישי) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר מול הפועל רמת גן בוינטר (17:20, ספורט2). כנראה שהמאמן רוני לוי לא היה מרוצה מתרגול ההרכב באימון אתמול, כאשר היה מדובר באותו הרכב שפתח בניצחון על הפועל תל אביב עם שי חדד במקום הרוויה קייג'. הפעם לוי בדק את האפשרות לשחק בהרכב עם כמה שיותר שחקני התקפה, כאשר על חשבונם של חדד וסטיבן כהן שולבו ב-11 חן עזריאל ועמית בן שושן. עדיין לא ברור אם זהו ההרכב הסופי, אך בכל מקרה המגמה של המאמן היא לעלות למשחק עם שני חלוצים אל מול המערך ההגנתי הצפוי של רמת גן. תומר בן יוסף נעדר מהאימון עקב הפגיעה בצלעות והוא בספק גדול למשחק מחר. במידה וייעדר יחליף אותו בהרכב משה מישאלוב. לפני האימון צפו השחקנים בוידאו במשחקה של רמת גן נגד מכבי חיפה בקרית אליעזר, והמאמן הסביר להם באיזה נקודות ניתן לנצל את חולשת היריבה.

אגב, מאמן הפועל רמת גן ירון הוכנבוים, היה נשמע היום אופטימי לקראת המשחק ואמר ב"רדיו ירושלים": "אני מאמין שמחר הכדורגל הישראלי יזכה להפתעה והפועל רמת גן תנצח את בית"ר. ברמת הרעב והמוטיבציה שלנו אני רואה את זה קורה". גם רוני לוי התראיין לרדיו ירושלים ודיבר על ההבדלים בין משחקים נגד הגדולות לקטנות: "אין משהו שהוא חד משמעי. מה שחשוב לבית"ר זאת התמיכה של הקהל, ואיצטדיון מלא מאוד מאוד משמעותי. תחת הדרכתי במשחקים כאלה הקבוצה מאוד מאורגנת טאקטית ודרוכה במגרש, אך זה לא המשחקים שהיינו צריכים להיות דומיננטיים ולהוביל את המשחק ואנחנו צריכים לדעת לעשות את קפיצת המדרגה גם במשחקים אחרים. כל השבוע ניסינו להחדיר את זה לשחקנים וכולם מבינים את זה. זה עניין של עבודה מנטאלית ולהמשיך לעבוד קשה ולהאמין עד שנדע לעשות רצף של כמה ניצחונות ולצבור מומנטום".

על האמוציות שיוצאות ממנו על הקווים אמר לוי: "בסך הכל הניצחון על הפועל הביא לשמחה מלאת רגשות בצורה בלתי רגילה עבורי, המצב שלנו היה בעייתי מאוד מבחינת הטבלה והיה חשוב מאוד לנצח. אני מבין את המצב ויש לי הרבה אמוציות שרואים אותן וזה טבעי, זה לא משהו שאני חושב עליו או מנסה לעשות אותו. לא כל כך הבנתי למה הורחקתי במשחק הזה. אסור שנתבלבל לרגע, כי עם כל ההרגשה הטובה מצבנו עדיין בעייתי והפסד אחד או שניים יכולים לגרום לתסבוכת קשה. זה ההבדל בין להיות רציניים לבין להיות נאיביים ואני מקווה שנעשה את זה. אנחנו מוכרחים לנצח את המשחק הזה ואני מאמין שנעשה את זה".

לגבי השינויים הצפויים בהתקפה מההרכב שפתח נגד הפועל תל אביב אמר המאמן: "כל אחד חושב על עצמו ועל דקות המשחק שלו אבל אנחנו בתקופה שכולם צריכים לחשוב על בית"ר וכולם מקבלים את זה אם הם פותחים או על הספסל. יש לי כאב ראש גדול לקראת המשחק אם לשמור על ההרכב כשגם חן עזריאל ועמית בן שושן חוזרים. לגבי סמואל יבואה, הקהל והעוצמה הכניסו אותו להתלהבות והתרגשות, והשער אחרי כל כך הרבה זמן מול הקבוצה הקודמת הוציא ממנו הרבה אמוציות. שוחחתי איתו לפני הפועל תל אביב והוא לא מנסה להאשים אף אחד ולמצוא תירוצים, הוא חיובי לכל מה שמבקשים ממנו ואנחנו מקווים שהשער הזה הוא שירים אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully