וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א עשויה לשחרר את דדי בן דיין בקיץ

ביקורת קשה על המגן: "לא תורם כלום". גם קנדה, באדיר ואבוקסיס לא יצאו נקיים, פצ'אלקה ישתלב. זהבי: "הכל לטובה"

יממה לאחר ההפסד לבית"ר ירושלים 1:0 במשחק שנעל אמש (שני) את המחזור ה-25 בליגת העל, בהפועל תל אביב מאוכזבים בעיקר מכך שלא הצליחו לשמח את אוהדיהם הרבים שפקדו את אצטדיון טדי. חיצי הביקורת במועדון כוונו בעיקר לחוליית הגנה. מלבד הבלם ביוואן פרנסמן, שמציג יכולת טובה בחודשים האחרונים, אף אחד מהשלישייה הנוספת לא יצא נקי.

שחקן הפועל תל אביב ביוואן פרנסמן. ברני ארדוב
הוא היחיד בחוליית ההגנה שיצא נקי אחרי ההפסד. ביוואן פרנסמן/ברני ארדוב

באדיר עשוי למצוא את עצמו על הספסל מול סכנין

השניים שכנראה גם ירגישו זאת בקרוב הם הקפטן וואליד באדיר והמגן דדי בן דיין. לאור היכולת הלא טובה של באדיר בשבועות האחרונים, בצוות המקצועי ינצלו את ההזדמנות לשלב את הזר החדש מריו פצ'אלקה במרכז ההגנה, ונראה כי כבר במשחק הבא של הקבוצה – אליו אמור לשוב אלי גוטמן לקווים – נגד בני סכנין בבלומיפילד הוא ישולב בהרכב, זאת במידה שיוכיח יכולת טוב באימונים במהלך השבוע.

המסקנה החריפה ביותר שעולה היא נגד דדי בן דיין, ששוב הציג יכולת חלשה. בהפועל עוקבים בדאגה אחרי הצניחה ביכולתו של המגן וכבר ציינו ש"מלבד הדרבי האחרון, בן דיין היה חלש או מקסימום בינוני מתחילת העונה". בשל כך, לפחות מבחינת ההנהלה, נראה כי הוא עשוי להיחתך בקיץ. לבן דיין חוזה גם לעונה הבאה ואם יישאר, הוא אמור להפוך, כמו באדיר, לשחקן ספסל, כשמי שמיועד להחליף אותו הוא גל שיש.

"בעונה שעברה דדי היה קטלני וכבש, זה היה הערך המוסף שלו", אמר אחד השחקנים. "העונה הוא לא טוב בהגנה ולא תורם כלום להתקפה". בכלל, בהפועל יש כוונה, לפחות מצדו של אחד מהבעלים מוני הראל, ללחוץ על כך ששחקני בית של המועדון יקבלו במה גדולה יותר בעונה הבאה, כששיש הוא אחד מהם.

"עכשיו לקנדה יש באמת סיבה להיות חמוץ"

גם את עמרי קנדה לא שכחו, ונראה שהמגן, שהיה מאוכזב ממעמדו בקבוצה וקיבל הזדמנות אמש להוכיח את עצמו, שוב אכזב בגדול. "כבר חודשים שקנדה מסתובב עם פרצוף חמוץ מכך שהוא לא משחק, לפחות עכשיו יש לו באמת סיבה על מה", אמר שחקן בקבוצה. אגב, קנדה הוחלף על ידי יוסי אבוקסיס לקראת הסיום בחלוץ ויקטור מרעי, אלא שבקבוצה העבירו ביקורת על החילוף של עוזר המאמן, כשלטענת שחקנים הוא יצר בלבול במשחק של האדומים.

הבעיה של הפועל כרגע היא שהמגן הימני האחר, דני בונדר, סובל מכאבים במפשעה, ונראה כי נגד סכנין הוא עלול להיעדר ולכן קנדה ימשיך בהרכב. מי שעדיין לא ברורה כשירותו הוא גילי ורמוט, שסובל מרגישות בשריר האחורי. ורמוט אמור להיבדק עד מחר, אז יתברר האם יוכל לשחק בשבת או שמא ייאלץ לנוח. אביחי ידין, שהתעמת קלות עם שחקני בית"ר בירידה לחדר ההלבשה, אמור לשוב להרכב בשבת, ככל הנראה על חשבונו של סלים טועמה, אך קיימת גם אפשרות ששי אבוטבול יסופסל בעוד שאלרואי כהן יתופקד כקשר שמאלי.

ערן זהבי: "יש עוד זמן לתקן"

"קשה להסביר, אבל משהו כנראה לא עובד לנו נגד בית"ר העונה", אמר בסיום המשחק ערן זהבי. "הם מתגוננים וגונבים גול, ואז אנחנו רודפים אחריהם. אלו דברים שלא צריכים לקרות, לסיים ב-0:0 זו לא בושה, בטח לא בטדי. לא כל שנה אפשר לקחת נקודות בירושלים, יש יריבות גדולה בין הקבוצות ולפחות היה לנו אסור לספוג".

על יכולתו האישית, אמר זהבי: "נכון, יכולתי לגמור את המשחק במחצית הראשונה אם הייתי מבקיע, אבל לא כל משחק אפשר לתת שער. כשאנשים ראו שהכדור הגיע אליי, אז אולי הם שמחו, אבל לא הלך. אני מאמין שהכל לטובה, יש עוד זמן לתקן. גם אם נגיע לפלייאוף מהמקום השני, ניסע לקרית אליעזר בלי פחד כי הוכחנו כבר שאנחנו יכולים לנצח שם. אסור לשכוח שיש לחיפה דרבי במחזור הבא ויש לקבוצות עוד משחקים קשים. גם נגד הפועל רמת גן חיפה התקשתה, אין משחקים קלים בליגה".

באחד מהפורומים של אוהדי הפועל פרסם אחד מהאוהדים תמונות קשות בהן ניתן לראות מעשי ונדליזם מצד אוהדי בית"ר שניפצו את זכוכיות מכוניתו. אותו אוהד אף טען שהוא וחבריו יצאו בנס מאזור האצטדיון לאחר שקומץ של כ-20 אוהדי בית"ר ניסה לפגוע פיזית בהם, אך למזלם הם כבר היו ברכב, שניזוק כששני בלוקים נזרקו עליו. מעבר לכך, אוהדי הפועל טענו כי אוהדי בית"ר עצרו מכוניות שלהם בכביש 443 וניסו לפגוע בהם, כשחלק אף הצליחו בכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully