וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי ורמוט: "קשה כשכל הקבוצות מסתגרות מולנו"

קשר הפועל ת"א בא בטענות למערך של בית"ר. גורם בקבוצה: "אולי חגגנו יותר מדי". תמוז על הנהמות בטדי: "זה מפריע"

ברני ארדוב

שבוע בלבד מאז ההצגה האדירה במשחק העונה, שהפכה אותם לפייבוריטים הברורים להגן על תואר האליפות, נחלו הערב (שני) הפועל תל אביב הפסד ראשון מזה 12 מחזורים, כאשר נכנעו בטדי 1:0 לבית"ר ירושלים. הדאבליסטית נראתה רע הערב, ואין ספק כי משהו חורק במכונה האדומה של אלי גוטמן ויוסי אבוקסיס. זו לא רק התוצאה, כי אם גם היכולת המאכזבת. ולפתע, למרות כל ההילולה של השבוע שעבר, הפועל תל אביב שוב מוצאת עצמה שניה בטבלה למכבי חיפה.

ורמוט: "קשה לנו כשאנחנו לא מבקיעים מוקדם"

למרות ההפסד והאכזבה ממשחק ההגנה של הקבוצה, שחקני הפועל תל אביב עודדו אחד את השני בחדר ההלבשה לאחר המשחק, ואמר זה לזה: "צריך להרים את הראש, לא קרה שום דבר".

יוסי אבוקסיס שוב עמד על הקווים בהיעדרו של אלי גוטמן ובסיום הוא נשמע כעוס למדי, במיוחד כאשר טען כי לקבוצתו לא הגיע להפסיד הערב. "התוצאה לא צודקת במשחק הזה. תסתכלו על מספר המצבים שהגענו אליהם. הגיע לנו לנצח, בית"ר ירושלים הגיעו למצב של הגול ואולי לעוד מצב", אמר עוזר המאמן המתוסכל.

"בית"ר באו עם עשרה שחקנים מאחורי הכדור, הם שיחקו בהתאם לכלים שלהם וזה היה קשה. הם סגרו אותנו טוב והיה קשה לנו למצוא פתרונות. בימים כאלה צריך לכבוש ממצב-שניים, ולא הצלחנו לעשות את זה", הוסיף אבוקסיס. עוזר המאמן נשאל מה משמעות ההפסד הערב להמשך העונה האדומה, והשיב: "אנחנו רק שתי נקודות מחיפה. בשבוע אחד זה יכול להשתנות. יש עוד עשרה משחקים עד סוף העונה, ובסך הכל אנחנו די מרוצים מהקבוצה שלנו".

גילי ורמוט ניסה גם הוא להסביר את היכולת החלשה כשהוסיף בסיום: "הגענו למשחק חוץ קשה. כמובן שהתוצאה מאוד מאכזבת. בחצי הראשון שלטנו אבל בחצי השני לא הופענו כמעט והם גנבו את הגול. הופתענו מהמערך ההגנתי בו הם עלו, שכולם מאחורי הכדור - קשה כשכל הקבוצות מסתגרות מולנו. ברגע שלא מבקיעים מוקדם זה קשה לנו, ובמיוחד כשהם הבקיעו, כבר לא הצלחנו להתאושש". בסיום המשחק סבל ורמוט מכאבים בשריר הירך האחורי, ומחר הוא צפוי לעבור בדיקות רפואיות שיקבעו האם הפציעה חמורה, ותמנע ממנו לשחק בשבת.

הקהל הירושלמי נהם לטוטו תמוז, שנפגע

טוטו תמוז שמע נהמות מהקהל של בית"ר ירושלים, ונראה עצוב, מתוסכל ואפילו מעט כעוס עם יציאתו מחדר ההלבשה בסיום. "זה מפריע, אבל מה לעשות. אני חייב להתמודד עם זה", אמר החלוץ הצעיר.

גורם במועדון דווקא הצליח למצוא את חצי הכוס המלאה ואמר בסיום: "טוב שההפסד הזה הגיע עכשיו, זה יוריד את השחקנים לקרקע. כנראה שחגגנו יותר מדי בזמן האחרון".

ערן זהבי גם כן לא ממש אהב את המערך ההגנתי של היריבה מירושלים: "היה משחק קשה מאוד, בית"ר באו להסתגר, שיחקו עם 11 שחקנים בהגנה, זה לא קל לפרוץ הגנה שכזאת ככה אבל הם באו לעשות את העבודה מבחינתם. הפנים קדימה למשחק מול סכנין ויש עוד הרבה משחקים עד סוף העונה בהם נוכל לתקן. יהיה בסדר".

סלים טועמה סיכם: "ניסינו ליצור מצבים ולא הצלחנו, אין מה לעשות, קורה. צריך להמשיך הלאה, אנחנו לא מתעסקים בנקמות, באנו לשחק את המשחק שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully