וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס - מילאן: אלגרי זהיר, זלאטן זחוח

מאמן הרוסונרי חושש מהמפגש מול יובה (שבת, 21:45, 5+): "היא כמו חיה פצועה". מנגד, זלאטן טוען: "אני הכי טוב בעולם"

אולי ביובנטוס ציפו שהמפגש שלהם מול מילאן במסגרת הסיבוב השני של הסרייה A יהיה משחק מכריע במירוץ לאליפות, אבל המציאות שונה לחלוטין. יובנטוס רק במקום השביעי, עם 41 נקודות בלבד, והיא רחוקה 17 נקודות ממילאן שבפסגה. למעשה, המצב קשה אף יותר. כרגע יובה רחוקה 7 נקודות מהמקום הרביעי (שבינתיים מוביל באיטליה לליגת האלופות), ואף רחוקה שתי נקודות מהמקום השישי, שמוביל לליגה האירופית. אם כך מתברר שהמשחק מחר של יובה מול מילאן במסגרת המחזור ה-28 (שבת, 21:45, חמש פלוס) הוא לא רק על יוקרה וכבוד, אלא על הישארות בתמונת המאבק לאירופה וקרב על פוטנציאל הכנסות לעונה הבאה. האם זה יעזור לה?

מילאן: פאטו מעריץ של דל פיירו

מאמן מילאן חושש מאוד מהמשחק וצופה למאבק צמוד. "כשנותרו רק 11 משחקים עד תום העונה, כל אחד מהם הוא חשוב מאוד", יודע מסימיליאנו אלגרי, "אבל מחר זה משחק מפתח עבורנו בקרב על האליפות. כמובן שהוא חשוב מאוד גם בשבילם במאבק על מקום בליגת האלופות. יובנטוס חזקה מאוד מבחינה פיזית, יש להם אופי והם מאוד מאורגנים. יובה היא חיה פצועה, ולכן היא מאוד מסוכנת עבורנו".

"אסור לזלזל ביובה", המשיך אלגרי, "הם ניצחו את אינטר, וגם כשהפסידו ללצ'ה זה היה כשהם שיחקו עם עשרה שחקנים. הם סבלו מחוסר מזל מול בולוניה, ונענשו רק במתפרצות. זה יהיה טירוף מצדנו לא להגיע דרוכים למשחק הזה".

מנגד, זלאטן איברהימוביץ' נשמע קצת יותר בטוח בעצמו. "אני חושב שאני הכדורגלן הטוב בעולם. אני באמת מרגיש ככה", אמר השבדי, "אם אתה לא מאמין בעצמך, אתה גמור". כשנשאל על העובדה שהוא מחליף קבוצות באופן תדיר, ענה זלאטן: "זה טוב לא להישאר יותר מדי זמן באותו מקום, ככה אתה כל הזמן לומד דברים חדשים. אבל אני מאמין שמילאן היא הקבוצה האחרונה שלי בקריירה".

את האמירה המעניינת סיפק דווקא אלשנדרה פאטו, החלוץ הברזילאי שלאחרונה חוזר לכושר הנהדר שאפיין אותו לפני הפציעה. "אני לא יודע למה יובה לא יציבה, יש לה שחקנים מצוינים", אמר פאטו, "בופון בין הקורות, קייליני בהגנה, ופליפה מלו בקישור. ומעל לכולם, אלסנדרו דל פיירו, שהיה האליל שלי. תמיד בחרתי בו כששיחקתי בפלייסטיישן".

יובנטוס: כל הלחץ על דל נרי

יובה הפסידה ארבעה מששת משחקי הליגה האחרונים שלה, כולל שני הפסדים רצופים בתוצאה 2:0 (ללצ'ה ולבולוניה). מנגד, יובה זוכרת שהיא לא מזמן ניצחה את האלופה אינטר, ושבאוקטובר היא אף גברה על מילאן עצמה (ניצחון יחיד של יובה על הרוסונרי בארבעת המפגשים האחרונים).

ובינתיים ביובה יש לחץ גדול אחרי שני ההפסדים הרצופים, שמרחיקים את הקבוצה מאירופה, והמאמן גיגי דל נרי ביקש מהשחקנים להמשיך להאמין. "אף אחד לא אמור לשאול אותי אם אני נשאר, יש לי חוזה לעוד שנתיים, וצריך לדבר על המשחק מול מילאן, לא עליי", אמר המאמן, "המנהלים הראו את התמיכה שלהם בי ואת האמונה בדרכי. אנחנו קבוצה בבנייה, כך שהבעיות שלנו הן הסתגלות והמשכיות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully