וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולטר מזארי: "מילאן קבוצה פנומנלית"

מאמן נאפולי שיבח את היריבה מהצפון, לאחר תבוסת הדרום 3:0: "אם היה אפשר הייתי נוטל פסק זמן". אלגרי: "אהבתי את האופי"

כשני עשורים חיכינו למשחקים הלוהטים בין מילאן לנאפולי. שתיים מהגדולות בכדורגל האיטלקי נפגשו אמש (שני) במשחק המרכזי במחזור ה-27 באיטליה, במשחק שיותר מכל הוא קרב בין הצפון השבע, עשיר ומדושן העונג לדרום הרזה, עני והציורי. בסיומו של יום הייתה ידם של הרוסונרי על העליונה עם ניצחון מוחץ 0:3 על היריבה מעיר הנמל הדרומית במשחק העונה של איטליה.

"שיחקנו טוב מאוד", אמר בתום הניצחון מאמן מילאן מסימיליאנו אלגרי, שבכלל נראה קורן מאושר במהלכו של המשחק. "לא אפשרנו לנאפולי לבעוט פעם אחת לשערנו, ואני חושב שהניצחון הזה הגיע לנו בהחלט. אהבתי בעיקר את האופי שהצגנו".

המאמן שמוליך את הטבלה כרגע התרשם גם מקווין-פרינס בואטנ, שכבש את השער השני לאחר בישול של פאטו. "אני שמח מאוד מהניצחון ובעיקר מכך ששחקנים פצועים חזרו לכשירות מלאה", אמר אלגרי בהתיחסו לקשר הגנאי. "בואטנג הוא מסוג השחקנים שיכולם לשנות מומנטום של משחק כשהם נכנסים, כמו שרוביניו עשה נגד פארמה".

אלגרי נדרש אף לשאלה היכן האם יש אמת בשמועות כי קאקה, אקס המועדון, עשוי לחזור, וענה: "השוק סגור לפי שעה. אנחנו צריכים כרגע להתרכז במטרות שלנו, והן הליגה האיטלקית והצ'מפיונס ליג. נראה כבר מה יקרה בקיץ".

מזארי: "כר הדשא לא היה במיטבו"

נאפולי נקלעה ליום רע במילאנו, ובשילוב עם היכולת הטובה של הרוסונרי לא הצליחה להציג את יכולתה הטובה לאחרונה. "רצינו לנסות כמה דברים במשחק", אמר המאמן וולטר מזארי, "אלא שמילאן היא קבוצה פנומנלית והיא מנעה מאיתנו לעשות את אלו. עם ההפסד התרחקה הקבוצה התכולה מהדרום עד כדי שש נקודות ממילאן ונותרה במקום השלישי, כאשר אינטר עקפה אותה עם נקודה יתרון עליה.

"אם זה היה אפשרי, הייתי עוצר את המשחק לפסק זמן לשלוש דקות, ומבקש מהשחקנים שלי לחשוב על כמה דברים", הוסיף מזארי. "לא היינו מבריקים בדיוק במשחק, וכר הדשא לא היה במיטבו".

מאזרי אף התייחס לפנדל שנשרק לזכותה של מילאן, אותו כבש זלאטן איברהימוביץ' והעלה את הרוסונרי ליתרון 0:1. "פנדלים כאלה יכולים להישרק", אמר מזארי, ואפשר להבין עד כמה הוא "מרוצה" מאותו כדור חופשי מ-11 מטרים שנפסק. "יש שופטים שלא שורקים את זה, אבל הפעם השופט החליט שכן. בכל אופן, אני לא רוצה לדבר על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully