וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א-הפועל עכו: עזרן שב לסגל, בוזגלו יפתח

החלוץ עשוי לשחק אחרי היעדרות ממושכת. בוזגלו החלים, מלול ואבידור לא בסגל. אלי כהן לשחקניו: "אל תסתגרו, שחקו פתוח"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* במפגש הראשון העונה בין השתיים הביכה הפועל עכו את מכבי ת"א עם ניצחון 1:3 מצמד של ג'קו ערפאת ושער נוסף של רועי דיין.

* ב-2006 הביסה עכו את הצהובים 0:4 בבלומפילד במסגרת גביע המדינה. חלוצה של עכו, רועי דיין, אז היה שחקן של מכבי ת"א. שני השוערים, לירן שטראובר ודודו גורש, עמדו אז בין הקורות אז ויפתחו גם מחר.

* הצהובים ספגו העונה רק 18 שערים – הכי מעט בליגה.

* מכבי תל אביב הפסידה שלוש פעמים בבית, כל ההפסדים בתוצאה מינימלית של 1:0.

מפתחות וטקטיקה

מכבי תל אביב

מעודדים מניצחון החוץ באשקלון במחזור הקודם (2:4), ינסו שחקני מכבי תל אביב לנקום בהפועל עכו ולהשיב לה על ההפסד 3:1 מהסיבוב הקודם. המשחק ייערך עם קהל לאחר שבית הדין העליון המיר את העונש שספגה הקבוצה למשחק על תנאי בלבד.

הבוקר סיימו הצהובים את ההכנות למשחק, כאשר הבשורה הטובה הגיע מכיוון הקשר מאור בוזגלו, שהחלים ממחלה והשלים אימון מלא. בוזגלו צפוי לפתוח באגף ימין, כאשר האריס מדוניאנין, דמיטאר רנגלוב ואלירן עטר יתופקדו עמו בחלק הקדמי.

המאמן מוטי איוניר רמז השבוע כי הקשר גל אלברמן צפוי לשוב להרכב, כאשר נראה כי גיז'רמו ישראלביץ' וג'יבריל סידיבה מתחרים על חולצת ההרכב לצדו בקישור האחורי. ריף פרץ, שפתח בשבוע שעבר באשקלון, אך נפצע וסובל משלושה שברים בארובת העין, ייעדר הפעם ולא יתלבש.

המגן הצעיר אורי כהן נשאר בסופו של דבר בקבוצת הנוער ולפיכך צפוי יואב זיו להמשיך בהרכב בעמדת המגן השמאלי. מי שיחזור לסגל אחרי תקופה ארוכה מאוד הוא החלוץ יניב עזרן, שמתאושש מפציעה בברכו. לעומת זאת נראה כי המגן אלירן ג'ורג' ימשיך לקבל קרדיט בעמדת המגן הימני. דור מיכה ממשיך להרשים את הצוות המקצועי ויתלבש בסגל הבוגרים גם הפעם.

מי שנשארו מחוץ לסגל הם דור מלול שלא מתלבש בפעם הרביעית ברציפות, וגם רוני גפני ויובל אבידור שנראה כי איבד לחלוטין את מקומו בסגל הקבוצה.

הפועל עכו

הקשר ליעד אלמליח ייעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים. שגיב כהן בהופעת בכורה בהרכב צפוי למלא את מקומו בקישור האחורי לצד בן בנימין. בחלק הקדמי עשוי אלי כהן לערוך שינוי, כאשר ניקולאס פלצ'וק, שמציג יכולת טובה בשבועות האחרונים, צפוי לחזור להרכב במקום אלכסנדר זהבי.

בעכו לא ממש נבהלים ממכבי תל אביב, וזאת בעיקר בשל העובדה כי כבר ניצחו אותה בסיבוב הראשון. המאמן הקרין לשחקניו קטעי וידאו ממשחקי מכבי תל אביב נגד הפועל אשקלון והפועל חיפה, כמו גם את הניצחון של שחקניו בסיבוב הראשון על התל אביבים. בהתייחס ליריבה אמר לשחקניו "הם יוצאים מהר מהגנה להתקפה ויש להם חלק התקפי כישרוני מאוד. תיזהרו גם מהמצבים הנייחים שלהם". באשר לשחקניו הוסיף כהן ואמר "תשחקו כדורגל פתוח כמו שאתם יודעים ואל תסתגרו. זה משחק שיכול לתת לנו תנופה".

שמעון הרוש הפצוע יעדר וחנא נאסר ימשיך למלא את מקומו. הרוש צפוי לשוב בשבוע הבא. מוחמד כליבאת, שמחלים מפציעה וערך השבוע מספר אימונים מלאים, ככל הנראה ימתין לשבוע הבא כדי לשוב לסגל.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

יעמדו למבחן

מכבי תל אביב: גל אלברמן

הקשר הגיע עם ציפיות גדולות בתחילת העונה, אבל עדיין לא מספק את היכולת שציפו ממנו להפגין. אלברמן, שקיבל מחמאות מהמאמן איוניר על המקצוענות שהפגין גם כשישב על הספסל, חוזר להרכב אחרי מספר שבועות בהם לא פתח. במכבי עדיין מאמינים כי הקשר יכול לשחזר את יכולתו מפעם, ובצוות המקצועי תולים בו הרבה תקוות לקראת המשך המאבקים של הצהובים בצמרת.

הפועל עכו: שגיב כהן

השחקן שהגיע בחלון ההעברות בינואר צפוי לקבל מחר לראשונה את חולצת ההרכב. אם אכן כך יקרה, ייאלץ כהן להוכיח למאמנו כי ההחתמה שלו הייתה נכונה ומשתלמת, וכי מקומו לא על ספסל המחליפים אלא בהרכב. בנוסף, הקשר יקווה להרשים ולהפתיע, ולנצל את הבמה המרכזית בבלומפילד כדי להזכיר לליגה הישראלית את הפוטנציאל שטמון בו.

הרכבים משוערים

מכבי תל אביב: לירן שטראובר, אלירן ג'ורג', סאבו פאביצ'ביץ', אבי סטרול, יואב זיו, ג'יבריל סידיבה (גיז'רמו ישראלביץ'), גל אלברמן, מאור בוזגלו האריס מדוניאנין, דימיטאר רנגלוב, אלירן עטר.

הפועל עכו: דודו גורש, רן קוז'וך, איציק כהן, גבע ברקאי (דימקאו פידליס), חנא נאסר, בן בנימין, שגיב כהן, מהראן ראדי, אבי כנפו, ניקולאס פלצ'וק (אלכסנדר זהבי), רועי דיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully