וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונשה של מכבי תל אביב הומר, המשחק מול עכו עם קהל

עוזי שעיה טען בערעור שהאוהדים שרו: "אני לא גזען, טועמה פועל בניין". בית הדין הפך את העונש למשחק אחד על תנאי

שבוע לאחר שספגה מבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל עונש של משחק ללא קהל בפעם הרביעית העונה, הצליחה מכבי תל אביב בערעורה והביאה לביטול העונש שניתן לה בגין קריאות גזעניות מול הפועל תל אביב. בית הדין העליון החליט להפוך את את העונש למשחק ללא קהל על תנאי, כשיתר חלקי העונש נותרו בעינם.

מכבי תל אביב, שספגה העונה קנסות רבים והייתה אמורה לארח גם את המשחק מול הפועל עכו בשבת ללא קהל, טענה באמצעות המנכ"ל עוזי שעיה כי אוהדיה לא קראו קריאות גזעניות לעברו של סלים טועמה בדרבי, אלא שרו "אני לא גזען, טועמה פועל בניין".

במכבי תל אביב קיבלו בסיפוק את ההחלטה, אולם גורם במועדון אמר: "בית הדין העליון התחשב הפעם בבקשתנו והעונש הוקל, אבל אוהדי הקבוצה צריכים להבין ולזכור שבכל מקרה נוסף של אלימות או גזענות נוענש בחומרה רבה ועל כן רצוי שכל האוהדים יקחו זאת בחשבון ויוקיעו מתוכם את המתפרעים ואת אלו שקוראים קריאות גזעניות. בית הדין יכול להתחשב פעם אחת, אבל בפעם הבאה נוענש ובחומרה".

הדיון בעניינו של הבעלים של הפועל אשקלון, פרוספר אזגי, שאמור היה להיערך היום, נדחה לבקשתו בשבוע ימים. כזכור, תובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד שלום אבן עזרא, החליט להעמיד את אזגי לדין בגין התנהגות בלתי הולמת בנסיבות מחמירות, זאת בעקבות התנהגותו במהלך משחק הליגה מול מכבי תל אביב בשבת האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully