וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: רוני לוי שוקל מערך התקפי מול הפועל ת"א

4.3.2011 / 13:35

מאמן בית"ר מתרגל קישור בעל אופי התקפי לקראת המפגש מול האדומים. אבוקסיס: "בית"ר אף פעם לא נראית מבוהלת בטדי"

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי עדיין לא החליט באיזה הרכב או מערך הוא יפתח במשחק נגד הפועל תל אביב ביום שני הקרוב. ביומיים האחרונים מתרגל המאמן קישור בעל אופי התקפי, שכולל את השחקנים היותר יצירתיים של הקבוצה.

בקישור האחורי של הקבוצה הציב לוי את עידן טל ואת הרווה קאז'ה, ולפניהם שובצו אבירן ברוכיאן, שי חדד וסטיבן כהן. סמואל יבואה משובץ בחוד. גם בהגנה מתוכנן שינוי אחד ממשחק הליגה האחרון, וזהו הצבתו של ליאור ראובן כמגן ימני במקום אלי דסה, תהליך שהחל כבר במשחק הגביע נגד הפועל ראשל"צ.

יחד עם זאת, מאוד ייתכן כי בסופו של דבר מאמן בית"ר יבחר בהרכב יותר הגנתי וישלב בקישור האחורי את קובי מויאל ואו מושיקו מישאלוב, מתוך חשש מההתקפה החזקה של הפועל תל אביב, שבשבועות האחרונים נמצאת בכושר מצוין. גם שחקנים בקבוצה הביעו חשש מההרכב הזה ואמרו: "זה מסוכן, צריך גיבוי לכל עמדה כי באחד על אחד ההתקפה של הפועל לוקחת כל שחקן הגנה בארץ. אם נקבל גול מוקדם יהיה קשה מאוד".

בנוגע למבצע גיוס האוהדים, עד עתה הבטיחו מקומם בטדי כ-6,000 אוהדי בית"ר, כאשר 4,000 יגיעו ממנויים וכרטיס נוסף שיקבלו ועוד 2,000 איש שרכשו כרטיסים. בניגוד לאימונים לקראת משחקים קודמים בהם אוהדים הגיעו וקיללו את השחקנים, היום הגיעו אוהדים לאימון ונתנו תמיכה לשחקנים לקראת המשחק, כאשר אחד מהם אמר: "למרות שמדובר בכמה עשרות אוהדים זה עושה טוב, במיוחד שבשבועות האחרונים באו לקלל. אם הקהל מבין את המצב וייתן גב, זה ייתן לנו הרבה ביטחון".

גרשון: "לא חושב שברוכיאן בנוי להשאיר את בית"ר ליגה"

שמעון גרשון, ששיחק בשתי הקבוצות, התראיין היום ל"רדיו ירושלים" ואמר: "לא קל לי לראות את בית"ר גם כשחקן וגם מבחוץ. לא ציפיתי שבית"ר תגיע למצב הזה ולא נראה לי שאף אחד צפה את זה. שחקנים עדיין לא הצליחו להביא את היכולת המקצועית שלהם. יש סגל שלא אמור להילחם על הירידה.

"בית"ר זה מועדון שאין לו ודאות וזה קשה לשחק בו וקשה לנהל אותו. בגלל אי הוודאות אין לו דרך, ולפעמים במצב כזה שחקן לא מוצא את הדרך שלו עצמו. היום זה הזמן של האוהדים להשאיר את כל הביקורות והתלונות בצד. יש בבית"ר שני גורמים מרכזיים שיכולים להשאיר את הקבוצה - השחקנים והאוהדים. הייתי במשחק הגביע בחדר ההלבשה, והרגשתי שלשחקנים יש סוג של אכזבה עצמית מהמצב. יש להם רעב לצאת מהמצב הזה".

לגבי היכולת של אבירם ברוכיאן, אמר גרשון: "אני לא חושב שברוכיאן בנוי להשאיר את בית"ר ליגה. רוני לוי יכול לתת את הכיוון והשקט וצריך לדעת להתנהל מול שחקנים ואי אפשר להפעיל עליהם יותר לחץ ממה שיש עליהם".

אבוקסיס: "לדעתי בית"ר לא תרד ליגה"

גם עוזר מאמן הפועל תל אביב יוסי אבוקסיס התייחס למשחק ברדיו ירושלים: "שתי הקבוצות צריכות להתכונן מנטאלית למשחק הזה, כי מבחינתנו לפעמים אנחנו באים שאננים ואחרי זה מצטערים על זה. ראינו בגביע שיכולנו להוביל בהפרש גדול במחצית הראשונה, ולא עשינו את זה ויכולנו להתסבך".

על קבלת הפנים שצפויה לו בטדי אמר אבוקסיס: "בתקופה שהייתי בבית"ר ירושלים הייתי הקפטן והגנתי על הקבוצה ועל אלי גוטמן כמאמן ואני לא מצטער על זה, פעם אחת ולתמיד שאנשים יבינו. שחקן צריך קודם כל לשמור על הקבוצה, וברגע שהרגשתי שהקהל לא הולך עם הקבוצה בטוב וברע אז אמרתי את דבריי. הייתי צריך לעשות את זה אבל אין מה להתעסק בעבר".

על ההכנות למשחק: "ידין יחסר ונצטרך לשנות קצת. אנחנו צריכים להשתלט על המגרש, להניע את הכדור ולהמשיך כמו שאנחנו עושים בדרך כלל. לבית"ר יש כמה שחקנים שצריך להיזהר מהם ונעשה את זה. בית"ר בבית אף פעם לא מבוהלת, זה מועדון גדול שלא יכול לבוא מבוהל".

על מצבה של בית"ר: "לדעתי בית"ר לא תרד ליגה. היא חשובה מאוד לליגת העל. אני באופן אישי בכלל לא רוצה שיירדו ואני מאמין שהם לא יתדרדרו למצב הזה ואני מאחל להם בהצלחה אחרי יום שני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully