וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "כוכב צריך לדעת להתמודד"

3.3.2011 / 15:37

לפני הפועל תל אביב, מאמן בית"ר ירושלים שולח מסר לאבירם ברוכיאן שסובל מהקהל: "מי שמתמודד הוא שחקן אמיתי. מי שלא, הוא שחקן טוב". עידן טל: "אם נבוא מרוכזים אפשר יהיה לנצח"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בית"ר ירושלים מתכוננת להפועל תל אביב, והמאמן רוני לוי יודע כי האלופה לא תרחם על קבוצתו אם זו תמשיך לגלות יכולת כה דלה. "הפועל קבוצה יוצאת מהכלל ויש דברים שצריך לשפר ולעבוד עליהם כדי לבוא מוכנים", אמר לוי, "הפועל היא קבוצה כמעט מושלמת בקנה מידה ישראלי -טובה הגנתית, מניעה היטב כדור ויש לה התקפה קטלנית. צריך לדעת איך לשחק איתה נכון ואיך לעמוד מבחינה הגנתית במגרש. לנו יש את המטרות שלנו ונצטרך להכין את הקבוצה בהתאם".

לוי התייחס לכימיה בין שחקני הקבוצה והוסיף: "אנחנו צריכים להתעלות בכל התקופה ולהיות חזקים ומלוכדים. אני חושב שהשתפרנו, אבל אנחנו צריכים להיות יותר רגועים עם הכדור ולהאמין. יש לנו שחקנים עם איכויות שיכולים לעשות דברים יפים, וכשיש ביטחון ומומנטום חיובי הדברים מסתדרים יותר טוב".

המאמן התייחס גם לקללות של הקהל לעבר אבירם ברוכיאן: "הוא לקח את הדברים לתשומת ליבו. לא פשוט לשחקן מוביל להיות במצב כזה, אבל כוכב צריך לדעת להתמודד עם המצבים האלה. מי שמתמודד ומתגבר הוא שחקן אמיתי ומי שלא מתמודד הוא רק שחקן טוב. אבירם שחקן מצוין ואני מאמין שיתמודד".

על הקהל אמר רוני לוי: "אנחנו צריכים את הקהל ואני בטוח שהאוהדים יידעו לתמוך בנו ולתת גב במצב הקשה שנקלענו אליו. אנחנו צריכים את הקהל ואת התמיכה שלו וזקוקים לו ואפילו בגביע עם מעט קהל הם דחפו ונתנו הרבה בטחון. הקהל זה הסיכוי שלנו. אני בטוח שהקהל מבין את הסיטואציה ומבין עד כמה חשוב לעזור לקבוצה ולשחקנים ופחות להביע אכזבה ושביעות רצון. הם ימצאו את הזמן להתחשבן, אך עכשיו זה הזמן להיות עם השחקנים ולתמוך בנו".

עידן טל שידר חוסר פחד מהאדומים: "אנחנו מסוגלים להתמודד עם הפועל. היא קבוצה קשה, אבל במשחק אחד, אם באים מוכנים ומרוכזים ועושים לפחות את מה שעובדים עליו באימונים, אפשר לנצח. הניצחון בגביע נתן לנו ביטחון. לפעמים דברים לא הולכים טוב וצריך לדעת לאסוף את הנקודות בכוח. אנחנו כמו חיה פצועה. חלק מהקהל מבין את המצב וחלק לא, אבל אי אפשר לבלף, רק אם נעבוד על המגרש הקהל יהיה איתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully