וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב נגד בית"ר ירושלים בגביע המדינה

הדאבליסטית תארח את הקבוצה מהבירה במשחק המרכזי של רבע הגמר. עוד בהגרלה: דרבי בחיפה, מכבי נתניה - אשדוד

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים
מכבי נתניה - מ.ס אשדוד
הפועל רעננה - עירוני קרית שמונה
הפועל חיפה - מכבי חיפה

אלו המשחקים שייערכו ברבע גמר גביע המדינה ב-20 באפריל, כך כך עולה הערב (חמישי) מההגרלה שהתקיימה במשרדי ההתאחדות. אגב, באותו יום יתקיים גמר הגביע הספרדי בין ריאל מדריד לברצלונה.

המשחק המרכזי יתקיים כמובן בבלומפילד ובו תארח הפועל תל אביב את בית"ר ירושלים. השתיים כבר נפגשו באותו שלב בעונה שעברה ואז הייתה ידם של האדומים על העליונה בזכות ניצחון 0:2 משערים של דדי בן דיין וגילי ורמוט. המפגש הקודם בין השתיים במפעל הגביע התקיים בגמר 2008 ושם הייתה זו בית"ר שניצחה בפנדלים אחרי 0:0 בתום 120 דקות.

עוזר מאמן הפועל תל אביב, יוסי אבוקסיס, הגיב להגרלה: "באמת שאין מה להוסיף על ההתמודדות הזו. זה מפגש פיקנטי בין שתי קבוצות גביע טיפוסיות והולך להיות לנו מאוד קשה". המאמן בצד השני, רוני לוי, אמר: "זו הגרלה קשה מאוד. כשנגיע למשחק נתכונן אליו כמו שצריך, אבל כרגע הראש שלנו נמצא אך ורק במאבקי הליגה. ללא ספק זאת ההגרלה הקשה ביותר שיכולנו לקבל".

המוקד השני יהיה בקרית אליעזר, שם תארח הפועל חיפה את יריבתה העירונית מכבי. "השילוב של משחק גביע ודרבי הוא תמיד מעניין, מסקרן ומאתגר. נעשה הכל כדי לעלות לחצי הגמר", אמר מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי. שוער הפועל, קאלה דרשלר, הוסיף: "מה שקיבלנו - קיבלנו. עכשיו זה לא רלוונטי אם אנחנו רוצים לשחק נגד מכבי חיפה או לא. יש לנו מגרש טוב, נשחק בבית ואני קורא לכל האוהדים שלנו להגיע".

"הזוכה" בהגרלה לפחות על הנייר היא עירוני קרית שמונה, שתתארח אצל הנציגה היחידה של הליגה הלאומית, הפועל רעננה. שתי הקבוצות לא עלו מעולם לחצי הגמר והמנצחת תופיע במעמד הזה לראשונה. מנהל רעננה, מיכאל ביטון, אמר: "נקווה שיהיה טוב. אנחנו שמחים שזה משחק בית. נבוא קטנים ונצא גדולים. אני מאמין בבית שלנו".

במשחק נוסף על טהרת ליגת העל תארח מכבי נתניה את מ.ס אשדוד. נתניה הגיעה לחצי הגמר לפני שנתיים, בעוד אשדוד עשתה זאת בשנה שעברה והפסידה לבני יהודה בפנדלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully