וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק אלפסי: "כנראה שזה מה שאנחנו שווים העונה"

27.2.2011 / 21:13

מאמן ברק נתניה התאכזב מהתבוסה לבני השרון. אפי בירנבוים, שחגג ניצחון 300 בקריירה: "נכנסתי לרשימה של גדולים ממני"

בני השרון המשיכה הערב (ראשון) בתנופה שלה לקראת מחזורי ההכרעה, עם ניצחון קליל 66:88 על ברק נתניה שחיזק את מעמדה בקרב על המקום השני. שחקניו של דן שמיר ברחו ליריבתם ההמומה כבר ברבע השני ולא הביטו לאחור, כשהם מציגים תצוגה קבוצתית מאוזנת ומרשימה.

"בתקופה האחרונה עשינו עבודה טובה", אמר שמיר לאחר המשחק. "הסיבוב הזה זה המאני טיים, היום זה היה בסדר וככה זה יהיה צריך להיות גם בשבוע הבא באשקלון". על השתלבותו של בריאנט דאנסטון אמר המאמן: "היינו צריכים את זה מתחילת השנה, בני השרון צריכה להיות בנויה על גבוהים טובים. עם שון או לי לא במשחק טוב, נכנס מישהו אחר וזה נותן להכל להיראות יותר טוב. חיפשנו, ניסינו והגענו למה שהיינו צריכים".

דנטסון עצמו אמר: "היה מאוד נוח להתאקלם בקבוצה עד עכשיו. אנחנו מסתדרים מצוין מחוץ למגרש וזה מתבטא גם בתוכו. המאמן שומר אותנו מוכנים מנטלית ומקצועית. הרמה בליגה הישראלית טובה מאוד".

בצד המפסיד היה אריק אלפסי המאוכזב, שאמר: "ברור שהחבר'ה יודעים איפה הם נמצאים בטבלה, הם לא משחקים ככה, אבל הם יודעים את מצבם. אני לא רוצה להיכנס לשמות, למי אכפת ולמי לא אכפת. הקבוצה הזו חשובה לעיר נתניה ולכדורסל הישראלי. אין לנו את הרוח הזאת להיכנס למשחק ולשחק חזק 40 דקות. השבירה המנטלית שלנו ברבע השני הייתה מהירה, והרמנו דגל לבן מוקדם מדי. הטבלה אומרת את שלה, זה המיקום שלנו, כנראה שזה מה שאנחנו שווים העונה".

אדריאן בנקס הוסיף: "אנחנו לא מעמידים אינטנסיביות שווה מול הקבוצות. התחלנו טוב אבל לא הצלחנו לשמור על הרמה בהמשך. גם בכל הקשור לדברים הקטנים לא הצלחנו לנצח בהם. אני באמת לא יודע למה אנחנו לא מצליחים בדברים האלה".

ברקוביץ': "אני בטוח שנצא מזה"

בראשון לציון חזרה הקבוצה המקומית לנצח עם 76:80 דרמטי על מכבי אשדוד, שהמשיכה בתקופה הרעה שלה. שחקניו של עופר ברקוביץ' נשארו בתמונה לכל אורך המשחק, בזכות הצגה של מאיר טפירו שסיים עם 24 נקודות, אבל לא עמדו בלחץ בסיום וירדו עם הפסד שביעי ברציפות בכל המסגרות.

אפי בירנבוים, שרשם את ניצחונו ה-300 בליגה, החמישי בלבד שעושה זאת אחרי יהושע רוזין, פיני גרשין, צביקה שרף ורלף קליין, אמר בסיום: "זאת הרגשה יוצאת מן הכלל. נכנסתי לרשימה של גדולים ממני, אני מזדנב מאחור, ויוצק מים על ידיהם, אנשים גדולים, מאמנים גדולים". על המשחק עצמו אמר בירנבוים: "במחצית הראשונה לא שיחקנו את הכדורסל שלנו למרות שהובלנו. ההגנה שלנו במחצית השניה הייתה הרבה יותר טובה. הקבוצה הזאת מראה אופי, ומראה שהיא רוצה לנצח. כל הזמן רואים אנשים בקו התקדמות, כל זה עושה כיף גדול. כרגע אנחנו שווים פיינל פור, אבל צריך לנצח בזמן ובמקום המתאים ולהופיע שם".

באשדוד, שהתבשרו לפני הפתיחה על כך שפציעתו של ראמל בראדלי תשבית אותו לתקופה ארוכה ומיהרו למצוא לו מחליף בדמותו של אוליבר לפאייט. "היה משחק שקול בסך הכל, צמוד כמעט לכל אורכו", אמר עופר ברקוביץ'. "המשחק ברח לנו על דברים קטנים, למרות שהם הובילו, היה מומנטום שיכולנו להפוך את זה. הייתה לנו היום רוח טובה הגנתית במחצית השנייה, אנשים נלחמים אחרי ימים לא קלים, ואני בטוח שנצא מזה".

טפירו, שירד מאוכזב למרות משחק מצוין, אמר אחרי ההפסד: "לפעמים אתה יכול לשחק טוב ולקחת זריקה טובה ולהחטיא, ולפעמים לזרוק זריקה משוגעת ולנצח. יש לנו חבר'ה טובים שבאים לעבוד, ככל שאנחנו מפסידים אנחנו עובדים יותר קשה כדי לחזור לפורמה. אנחנו עם הרבה חוסר מזל, שחקנים נופלים לנו אחד אחרי השני בחודשיים האחרונים, אין יום שאנחנו בלי פצוע או שניים או שלושה".

על הקנס שספג בעקבות התקרית עם גוני יזרעאלי במחזור שעבר, אמר טפירו: "אין לי מה לחשוב על גוני יזרעאלי, אני מקווה שהוא יביא לי צ'ק של 12 אלף שקל. אין מקום להצגות אצלנו בענף, אנחנו רוצים שיהיה כדורסל טוב ושהקבוצה הטובה יותר תנצח ולא בגלל פרובקציות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully