וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני השרון הביסה 66:88 את ברק נתניה

הקבוצה של דן שמיר רוצה לשפר עמדות בקרב על המקום השני, וברחה ליריבתה ברבע השני. ראשל”צ גברה 76:80 על אשדוד

בני השרון פתחה הערב (ראשון) את הסיבוב השלישי בצורה מרשימה עם ניצחון 66:88 על ברק נתניה. שחקניו של דן שמיר, שנאבקים עם הפועל ירושלים על המקום השני, לא התקשו מול האורחת חסרת היציבות, וגם חזרתו של רומאו טראוויס מהשעיה לא הועילה לה. במשחק נוסף המשיכה מכבי אשדוד בצניחה החופשית שלה, עם הפסד שביעי ברציפות, הפעם 80:76 דרמטי למכבי ראשון לציון. המחזור יושלם מחר כשמכבי תל אביב תארח את הפועל חולון, והפועל ירושלים תפגוש את עירוני אשקלון.

בני השרון – ברק נתניה 66:88

המומנטום של בני השרון נמשך גם אל תוך הסיבוב השלישי, והכחולים כבר סופרים ניצחון חמישי בשישי מחזורים, כשההפסד הבודד הגיע מול מכבי תל אביב. כמו במפגש מול נתניה בסיבוב השני גם הפעם לא התקשו שחקניו של דן שמיר לסגור עניין בשלב מוקדם, ונתניה התקשתה לעמוד בקצב למרות חזרתו של רומאו טראוויס מהשעיה.

דקות הפתיחה היו מבולבלות מצד שתי הקבוצות, שהתקשו להגיע למצבי זריקה והרבו לאבד. הראשון שנכנס לעניינים היה אדריאן בנקס, וכשגם רומאו טראוויס איפס את היד נתניה עלתה ל-9:13. מנגד הלכה בני השרון ביעילות לשון ג'יימס שעשה את העבודה מתחת לסלים, ומתפרצת מצוינת של דן גרונפלד קבעה 16:21 למקומיים בסוף הרבע הראשון.

את הרבע השני פתחה בני השרון עם שתי שלשות מהירות של רון סטיל וג'יימס שהקפיצו את היתרון ל-16:27 ואילצו את אריק אלפסי להזעיק פסק זמן. אלא שהתנופה של המקומיים נמשכה, ושלשה נוספת של פילברטו ריברה העלתה אותם ליתרון של 16:32. וושהאם נגס במעט ביתרון, אבל בריאנט דאנסטו דאג להוריד את בני השרון למחצית ביתרון 26:44.

ברבע השלישי כבר היה ברור שנתניה לא בונה על שום קאמבק, והשרונים נהנו מההצגה של שון ג'יימס והגדילו את יתרונם עד 48:69 בסיום הרבע השלישי. ברבע האחרון התמונה לא השתנתה, כשבני השרון לא לחצה יותר מדי על הדוושה ושמרה על הפער כפי שהוא, כשרק אדריאן בנקס עוד ניסה לשפר את מאזנו האישי אצל האורחים, ובסיום ניצחה בני השרון 66:88.

קלעו לבני השרון: שון ג'יימס 17 נקודות (12 ריבאונדים), בן רייס 14 (5 ריבאונדים), בריאנט דאנסטון 11, לי ניילון 10 ודן גרונפלד 10 כל אחד, רון סטיל 9, פילברטו ריברה 7, שרון ששון 6, דורי אסף ומתן מרציאנו 2 כל אחד, ויטלי פליגל וארץ כץ שיחקו ולא קלעו.

קלעו לנתניה: אדריאן בנקס 22, רומאו טראוויס 14, טוני וושהאם 10, אלטון בראון 9, שמוליק ברנר 4, ערן אסנטי 3, אוריה גור ואלירן גואטה 2 כל אחד, כריס ווטסון וליאור שגב שיחקו ולא קלעו.

מכבי ראשון לציון – מכבי אשדוד 76:80

בראשון לציון חזרו לחייך אחרי ההפסד הכואב להפועל חולון, שקטע עבור הכתומים רצף של חמישה ניצחונות. באשדוד ניסו לנצל את המצב כדי לצאת מהמשבר שלהם אבל גם משחק גדול של מאיר טפירו עם 24 נקודות לא עזר להם להימנע מהפסד שביעי ברציפות.

אשדוד פתחה בהתלהבות, כשג'וש דאנקן מילא את מקומו של בראדלי כאיש המרכזי בהתקפה עם שבע נקודות מהירות, והוביל את קבוצתו לריצת 0:9 ויתרון 10:15. הכתומים הגיבו בריצת 0:9 משלהם כדי להוליך 19:21, לפני ששלשה של דאנקן קבעה 21:22 לאשדוד בסיום הרבע הראשון.

ברבע השני הצטרף ג'וש קרטר לחברו ובכמה מהלכים מצוינים עזר לאשדוד לשמור על יתרון קטן, אלא שניצן חנוכי המצוין, שקלע 16 נקודות במחצית, שמר את ראשון לציון בתמונה, והיתרון עבר מצד לצד, כשראשון לציון היא שירדה עם יתרון 43:45 להפסקה.

חנוכי המשיך ללהוט גם בפתיחת המחצית השנייה עם שלשה גדולה שנתנה לראשון לציון יתרון שיא של 45:54, אבל מאיר טפירו לקח יוזמה מהעבר השני, ובריצה נגדית קירב את אשדוד עד לפיגור מינמלי של 55:56. דאנקן המצוין כבר הוביל את אשדוד למהפך ויתרון 56:59, לפני ששלשה של יהוא אורלנד קטעה את המומנטום, והמקומיים הוליכו 61:63 בסיום הרבע השלישי.

בפתיחת הרבע האחרון כבר היה נדמה שראשון לציון בורחת ליריבתה כשארון מגי היעיל הקפיץ אותה ל-65:70, אבל מאיר טפירו לא התכוון לוותר, ובשתי שלשות גדולות צימק ל-71:73. חצי דקה לסיום החטיא טפירו ג'אמפ נוח בפיגור 76:77, אבל אייל שולמן קלע רק אחת משתיים מהקו, והותיר לאשדוד עוד הזדמנות. אבל אור איתן החטיא ניסיון שלשה, ויהוא אורלנד קבע את תוצאת המשחק בשתי קליעות עונשין מדויקות מהעבר השני, וקבע 76:80 לראשון לציון בסיום.

קלעו לראשון לציון: ניצן חנוכי 19 נקודות (4 מ-4 לשלוש), ארון מגי 18 (7 ריבאונדים), איזיאה סוואן 12, יהוא אורלנד 11, דווין מיטשל 10 (5 איבודים), ריימאר מורגן 7 (8 ריבאונדים), איגור נסטרנקו 2, אייל שולמן 1.

קלעו לאשדוד: מאיר טפירו 24 נקודות (5 איבודים), ג'וש דאנקן 18 (8 ריבאונדים), ג'וש קרטר 15 (8 ריבאונדים), ניב ברקוביץ' 7 (8 אסיסטים, 6 ריבאונדים, 5 חטיפות), ווין וואלאס 6, דלרון ג'ונסון 4, דניאל גור אריה 2, אור איתן שיחק ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully