וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמי פארגו: "הטעויות שיבשו לנו את המשחק"

25.2.2011 / 10:33

רכז מכבי תל אביב הסביר ממה נבע ההפסד ולא הבין את הביקורת על לקיחת האחריות. וגם השופטים התאכזבו מהמשחק

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

לאחר תקופה מצוינת בה רמסו לא מעט יריבות בדרך, נאלצו שחקני מכבי תל אביב להתמודד אמש (חמישי) עם הפסד במסגרת המחזור החמישי של שלב הטופ 16 ביורוליג לברצלונה. אלופת אירופה הגיעה ליד אליהו עם יתרון בן 10 נקודות מהמשחק הראשון, והצהובים היו צריכים ניצחון לפחות בהפרש זה. החבורה של דייויד בלאט התקשתה להשיג את ההפרש הנדרש לקראת הסיום, ואלן אנדרסון בא לקראתה כשעזר לשלוח את המשחק להארכה, כשגם שם היא כשלה ונוצחה 92:85.

במחזור האחרון תצא מכבי לרומא למשחק שלא ישנה דבר לאחר שהצהובים כבר הבטיחו את עלייתם להצלבה, ואחרי שהמשחק אמש קבע כי הם יעשו זאת מהמקום השני בבית, וללא יתרון הביתיות בסדרת הטוב מחמישה משחקים שתהיה נגד פנאתינייקוס או קאחה לבוראל, תלוי מי תסיים ראשונה בבית המקביל.

שחקני מכבי מיהרו לרדת לחדר ההלבשה, כשאכזבה גדולה ניכרה על פניהם. שקט שרר שם, כאשר חלק מהם בחרו להתעסק עם הטלפונים הסלולריים שלהם במקום לשוחח אחד עם השני. לאחר שערך בפני השחקנים סקירה קצרצרה של המשחק, ניסה המאמן דייויד בלאט לעודד את שחקניו כשהוא מדגיש בפניהם כי "צריך להמשיך להילחם".

שחקן מכבי תל אביב דייויד בלו מול שחקן ברצלונה טרנס מוריס. ברני ארדוב
הצהובים לא יכלו לאלופת אירופה. טרנס מוריס מול דייויד בלו/ברני ארדוב

"לא שיחקנו את משחק ההגנה שלנו מול ברצלונה", הסביר הרכז ג'רמי פארגו בסיום. "איבדנו כדורים חשובים וזריקות חשובות, והשחקנים שלהם גרמו לנו לשלם על כך. אסור לתת לקלעים כל כך טובים מרחב מחייה כל כך גדול, כי אז הם פשוט קולעים. עשינו הרבה טעויות במשחק, כך שבשלב מסוים כבר לא היינו צריכים לחשוב על ההפרש בו היינו צריכים לנצח, אלא פשוט לנצל כל רגע על המגרש".

כשנשאל פארגו אם השחקנים לא לקחו אחריות, נשמע הגארד כועס: "על מה רציתם ששחקנים יקחו אחריות? אני לא מצליח להבין את זה. אני לא רואה את זה כמוכם, אני לא חושב שאיבדנו את הביטחון וממש לא מסכים שלא לקחנו אחריות. אם מישהו לא קלע 20 נקודות ברגע האחרון אז הוא לא לקח אחריות? כדורסל הוא משחק קבוצתי - כולנו מנצחים ביחד או מפסידים ביחד, היינו צריכים לנצח מעל 10 נקודות, ולצערי, זה לא קרה.

"אני לא מסכים שאיבדנו את הביטחון כקבוצה בדקות האחרונות", המשיך השחקן. "אני חושב שפשוט עשינו הרבה טעויות לא הכרחיות ששיבשו לנו את המשחק". לאחר מכן נשאל פארגו כיצד ההפסד ישפיע על הצהובים. "אנחנו בני אדם. כמו כולם אנחנו עושים טעויות. אני לא מאמין שלהפסד מול ברצלונה תהיה השפעה גדולה כל כך בהמשך. נמשיך הלאה בכדי להשתפר".

אגב, מסתבר כי לא רק הצהובים ירדו מאוכזבים בסיום. עת ירדו השופטים לחדרי ההלבשה הטיח בכעס השופט הסלובני סאסה פוקל לעברו של לואיג'י למוניקה האיטלקי: "There were too many fouls in this game".

שחקן מכבי תל אביב ג'רמי פארגו מול שחקן ברצלונה ויקטור סאדה. ברני ארדוב
"על מה רציתם ששחקנים יקחו אחריות?" ג'רמי פארגו מול ויקטור סאדה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully