וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראינו, ניתחנו, סיכמנו: סיכום הרב-השיח מהמשחק בין מכבי ת"א וברצלונה

אוהד גרינוולד, אור שקדי ואודי הירש ניהלו רב-שיח לכל אורך הדרמה הענקית בהיכל נוקיה. למי שפספס, הנה מה שהיה שם

לא בכל יום אנחנו מקבלים משחק כמו המפגש שהיה הערב (חמישי) בין מכבי תל אביב לברצלונה ביד אליהו. דרמה גדולה, משמעות פרקטית קריטית, לא פחות, אווירה נפלאה, רמה גבוהה - באמת שהכל היה שם. כמיטב המסורת במשחקים גדולים, גם וואלה! ספורט היתה שם, והיתה שם אתכם: במהלך המשחק ניהלנו עם הגולשים דיון בשני ערוצי תקשורת שונים - כאן בוואלה! ספורט וגם בעמוד שלנו בפייסבוק (ראו לינק בתחתית העמוד). מי שפספס את הרב-שיח בין אור שקדי, אוהד גרינוולד ואודי הירש, בהחלט מוזמן לקרוא אותו כעת. מי שרוצה להיכנס לפייסבוק ולחוות דעתו על המשחק, מה טוב. תודה לכל מי שהשתתף בדיון, נשמח אם תצטרפו אלינו גם במשחקים הגדולים הבאים.

אוהדי מכבי תל אביב מניפים שלט בספרדית נגד ברצלונה. ברני ארדוב
אפשר לקרוא לזה - קבלת פנים חמה/ברני ארדוב

מחצית ראשונה

20:45, אור שקדי: ערב טוב לכל הגולשים, לאודי ולאוהד. אני חושב שהגענו לרגע השיא של העונה של מכבי עד כה ביורוליג, משחק שישפיע מאוד גם על השאלה האם היה שווה לרוץ לקנות חבילות לפיינל פור היורוליג. לדעתי, לא תהיה אכזבה הערב ביד אליהו. אודי, אוהד, מה דעתכם?

21:05, אור שקדי: אם שלשות כמו של פרקינס ייכנסו כל הערב, בלאט יכול להיות רגוע.

21:07, אוהד גרינוולד: תודה שהצטרפם אלינו. זה נראה כמו משחק שנזכור. מכבי פותחת עם החמישייה הרגילה. בארסה הולכת גבוה ומאסיבי. יופי של מאצ'-אפים. המשחק הזה יכול ליפול ולקום על המאצ'-אפ בין אנדרסון לאידסון. במשחקי המפתח של העונה שעברה אידסון נעלם. הוא יהיה חייב להגיע הערב לעבודה. אנדרסון פותח עם מעורבות גדולה בהתקפה של ברצלונה. עוד כמה דקות נראה על איזה צד הוא הגיע הערב.

21:09, אוהד גרינוולד: מכבי פותחת עם התקפה נהדרת. היא רצה בכל הזדמנות, ובדיוק בשביל זה יש לה שחקנים כמו אליהו ופארגו. אם המשחק יהפוך למשחק עומד, היתרון של ברצלונה, בעיקר בגלל העדיפות בגודל ובמאסה. מצד שני, אנדרסון זורק לבנים.

21:10, אודי הירש: מכבי פותחת באישית רגילה עם דאבל אפ אגרסיבי על נבארו בכל פיק אנד רול, ובינתיים זה עובד מצוין.

21:11, אור שקדי: יש כלי במשחק שאי אפשר להתעלם ממנו - לאמוניקה: הוא פתח את המשחק הקריטי הזה עם שתי שריקות גבוליות.

21:12, אוהד גרינוולד: משום מה, נראה לי שברצלונה הגיעה קצת רדומה ואפאתית. השחקנים של מכבי מתגלגלים על הפרקט. והנה, בתוך 10 דקות, נמחק כל ההפרש של ברצלונה.

21:14, אודי הירש: מכבי חוזרת מהפסק זמן עם לחץ על כל המגרש שיורד לאזורית על חצי מגרש. השלשה של מוריס קילקלה את אלמנט ההפתעה. ולשאלתו של אוהד גרינוולד חסר המושג בסמס - כן, להערכתי זה היה מץ' אפ זון.

21:15, אור שקדי: אפשר לראות שברצלונה לא מביאים עזרה על סופו, זה היתרון שיש לך חמישה שחקנים גבוהים שיודעים לעשות הכל על המגרש.

21:15, אוהד גרינוולד: הנה, 6 דקות במשחק ומכבי עם מאץ'-אפ-זון. זה נגמר בשלשה של מוריס. אבל היא אולי תמשיך להמר. אגב, מדהים איך למרות שחקני הפנים המוכשרים של ברצלונה, הקטלאנים מפציצים כמעט אך ורק מבחוץ. למזלה, מוריס הגיע לעבודה.

21:17, אודי הירש: סופו נראה בינתיים כאילו הוא משחק מול סופוט מבחינת דומיננטיות. מצד שני, הנדריקס מחליף אותו עכשיו.

21:19, אוהד גרינוולד: אגב, קלישאה או לא, אני מעריך שלשופטים יהיה חלק חשוב במשחק הערב. ברמות האלה, כל שריקה משמעותית. מכבי כבר חודשים מרביצה בהגנה, אבל מקבלת כבוד מהשופטים. ספק אם השופטים יאפשרו לה להרביץ ככה לאלופת אירופה. אם נראה את ברצלונה הרבה על הקו, אלה חדשות רעות למכבי - גם בגלל שמדובר בזריקות עונשין, שנכנסות באחוזים גבוהים בדרך כלל, ובעיקר - הן לא מאפשרות למכבי צאת להתקפות מעבר.

21:20, אודי הירש: ברצלונה היא אלופת אירופה עם שני רכזים שלא מסוגלים לשים סל ממטר. סאדה נחמד ורוביו מוכשר והכל, אבל העניין הזה של לשים את הכדור בטבעת קצת גדול עליהם כרגע.

21:23, אור שקדי: הרבע ראשון הראה שמכבי הגיעה הרבה יותר מוכנה, כמו בכל משחק העונה. ברצלונה לא מצליחה לעצור כמעט אף אלמנט בהתקפה של מכבי, וזה חלק מהעובדה שהמאמן שלה פשוט הרבה פחות טוב מדיוויד בלאט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני מכבי תל אביב ליאור אליהו, דורון פרקינס מול שחקן ברצלונה אלן אנדרסון. ברני ארדוב
אהלן, אלן/ברני ארדוב

21:24, אודי הירש: מכבי מקבלת את כל החמישיה בכושר התקפי פנטסטי, וזה לא קורה בכל משחק. אם זה ימשיך להיות אחד הערבים שבהם נבארו לא מופיע, כפי שקורה לו לפעמים, אין שום סיבה שהיא לא תשיג את ההפרש הרצוי.

21:25, אוהד גרינוולד: טוב. סיום הרבע הראשון, שהולך בבירור לכיוון של מכבי. מכבי ביתרון הרבה בזכות ה-4 מ-7 מבחוץ. היא עם 6 מ-7 מדהימים מ-2, שהושגו ברובם בהתקפות מעבר. ברצלונה מתפתה להפציץ מבחוץ וכמעט ולא עושה שימוש בשחקני הפנים שלה. ברבע הראשון היא עם 7 ניסיונות מבחוץ, ורק 5 זריקות מתוך הקשת. מדהים לראות שכל הגבוהים של ברצלונה לקחו ברבע הזה, יחד, 3 זריקות מטווח של שתי נקודות. לורבק קלע 2 מ-2, פרוביץ' החטיא אחת. זהו.

21:29, אוהד גרינוולד: מכבי, אגב, מתנפלת על מובילי הכדור של ברצלונה. בלי רוביו ונבארו, אפילו ברצלונה הגדולה מתקשה לעבור את החצי מול הלחץ של מכבי. סאדה ולאקוביץ', עם כל הכבוד, לא מסוגלים להתמודד עם הלחץ הזה. ופסקוואל לוקח פסק זמן, דקה אחרי תחילת הרבע השני. מה עובר עליו?

21:29, אור שקדי: ברצלונה יוצאים לרבע השני כמו שיצאו לרבע הראשון, בלי חדוות משחק, נראה כאילו המשחק הזה נכפה עליהם. בקצב הזה במחצית הם יכולים להזמין מונית לשדה תעופה.

21:31, הגולש מישהו: לה-מוניקה נורא! עד עכשיו שורק יותר מידי, וגם אם זה נראה כאילו זה עוזר למכבי זה ממש לא; ברצלונה הרבה יותר עמוקה.

21:31, אודי הירש: במשחק הראשון הפיק אנד רול של ברצלונה והדאנקים של הגבוהים ניצחו את המשחק. מכבי מפרקת היום לגמרי את המהלך הזה, וחוטפת כל דבר שזז.

21:33, אודי הירש: לקורא אוהד גרינוולד: מכבי עברה למץ' אפ זון לפוזשן אחד.

21:34, אוהד גרינוולד: ברצלונה יצאה אולי להתקפת מעבר ראשונה, ארבעה על שלושה, וסיימה אותה עם שלשה שהלכה החוצה. אם היא רוצה לצאת מיד אליהו בחיים, התקפות כאלה צריכים להסתיים בנקודות. אגב, בתוספת מהלכי הסולו של אנדרסון, ברצלונה לא נראית עד עכשיו כמו קבוצה.

21:35, אוהד גרינוולד: טרנס מוריס עושה מהלכים מדהימים. שחקן אינטליגנטי בצורה יוצאת מן הכלל. אם יש מישהו שמראה עד עכשיו איי.קיו בבארסה, זה השחקן הזה.

21:37, אודי הירש: חידון לבלוגרים ולגולשים: לאיזו משפחה טלוויזיונית מפורסמת קראו אינגלס?

21:37, אוהד גרינוולד: המשחק מתחיל להתחמם, ובינתיים חנוכיית העבירות מתחילה להתמלא. זה בהחלט לא טוב למכבי, וכדאי שתחדול מכך. סופו עם עבירה שנייה. לברצלונה יש ספסל בלתי-נגמר; במכבי, כל עבירה של פרקינס יכולה להיות משמעותית ביותר.

21:38, אוהד גרינוולד: לאן נעלם חואן קרלוס נבארו?

21:39, אור שקדי: כשאינגלס הוריד ל-5 הפרש היה תחושה שבלאט צריך פסק זמן, אבל הוא סימן לצאת מזה תוך כדי משחק. מכבי מספיק מאומנת בשביל לצאת מדברים כאלה.

21:40, אוהד גרינוולד: לגולש אודי הירש: כשהניסיון שלך לשחק מאץ'-אפ זון מסתיים עם שלשה תוך 15 שניות, אכן כדאי שתחדול מכך.

21:41, אודי הירש: מה שליאור אליהו עושה בהתקפה בשבועות האחרונים לא ייאמן. הוא כבר לא יהיה שומר גדול, אבל בזמן האחרון נראה שהשאלה אם חדירה שלו תסתיים בסל או לא תלויה רק בו. השומר יכול רק לעקוב, הכדור כבר ייצא מהיד באיזו זריקה מוזרה בטיימינג ייחודי, ואיכשהו ייכנס לטבעת.

21:41, אור שקדי: לאן נעלמה השמירה של ברצלונה על אליהו?

21:43, אוהד גרינוולד: ריבוי החילופים ברבע הזה הוביל לרגיעה מסוימת במשחק. הסקור נמוך הרבה יותר. אבל מכבי כבר השיגה את היתרון הקטן שלה, וברצלונה תצטרך לעבוד קשה כדי לסגור אותו.

21:45, אור שקדי: המהלך האחרון של הרבע של ברצלונה נראה כמו כל המשחק שלה: מקרי מאוד. שאלה לאודי - אם אתה פסקוואל, על מה אתה הולך עכשיו בתחילת המחצית השניה?

21:47, אוהד גרינוולד: סוף הרבע הראשון. השלשות של מכבי בורחות החוצה, ולכן היא מתקשה לייצר נקודות. הרבע הזה מסתיים בתוצאה 14-15 למכבי, אבל אין לי ספק שמכבי תשמח לשמור על הקצב הזה ולהגיע לדקות האחרונות עם יתרון שנע סביב ה-7-8 נקודות. במצב כזה, הלחץ שמפעיל הקהל יעשה את העבודה. עכשיו הלחץ על ברצלונה, שעם עוד קצת יותר ריכוז בהתקפה לא הייתה יורדת למחצית בפיגור כזה. כדי לצאת עם ניצחון, או עם הפסד סביר, היא תהיה חייבת להוציא לפועל בהתקפה במחצית השנייה, כי אם היא תקלע 30 נקודות ב-20 הדקות הבאות, מכבי תשיג את ההפרש שלה.

21:49, אודי הירש: לדייויד בלאט יש סיבה להיות מוטרד. פרט לכמה דקות של חוסר ריכוז ברבע השני, מכבי משחקת כמעט מושלם, בזמן שאנדרסון ונבארו קולעים 4 נקודות ביחד. ועדיין - רק 9 הפרש. זה עוד יכול להתהפך.

21:52, אוהד גרינוולד: סיכום סטטיסטי של המחצית הראשונה: מכבי עם 16 מ-31 מהשדה, כולל 40% מבחוץ (סביר). עמדדה רק 6 פעמים על הקו (לא סביר). 3 חטיפות, ארבעה איבודים, שומרת היטב על הדיפנסיב ריבאונד (בארסה רק עם 4 ריב' בהתקפה). 40 נקודות מדד למכבי. ברצלונה רק עם 10 מ-26 מהשדה (3 מ-13 מבחוץ, 23% בלבד), עמדה 8 פעמים על הקו (מובן לאור כמות השלשות הבלתי-הגיונית שזרקה במחצית הראשונה), 6 איבודים, רק חטיפה אחת, 29 נקודות מדד.

21:54, אודי הירש: אור, עושה שלושה דברים: קודם כל, שומר על הרכבים שפויים ולא עושה חילופים חברתיים, כמו שפסקוואל אוהב לעשות; מנסה ליצור ריווח לאנדרסון ונבארו - אם מכבי מנצלת כל פיק אנד רול לדאבל אפ, אפשר לשקול לתת להם להסתדר באחד על אחד; ואולי עובר לכמה דקות של אזורית, כדי לעצור את החדירות של אליהו ופארגו ואת הדומיננטיות של שחורציאניטיס. מצד שני, מי אני שאתן עצות לאלוף אירופה וכו'.

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
תוקעים בשופר. נו, מילא - מה שעוזר/ברני ארדוב

מחצית שניה

22:00, אור שקדי: לדעתי הדבר העיקרי שברצלונה חייבת לעשות ברבע הזה, לדחוף את הכדור פנימה. הם לא מנסים לנצל את היתרונות שלהם, ויורים מבחוץ. ככה הם לא יוכלו לחזור.

22:01, אוהד גרינוולד: פתיחת המחצית השנייה. עם רוביו ונבארו, מכבי מתקשה מאוד לחטוף. בלי חטיפות, היא לא רצה. בלי ריצה, היא קולעת מעט.

22:03, הגולש 'המנחס' עונה לחידה של אודי הירש: לגולש אודי הירש - משפחת אינגלס מבית קטן בערבה. אפשר לשלוח לי את החולצה והתקליט במייל...

22:05, אוהד גרינוולד: והנה, פרקינס עם עבירה שלישית. הוא עשה עבודה נהדרת בעצירה של נבארו. עכשיו פארגו מקבל אותו.

22:06, אודי הירש: טוב, נבארו התעורר רשמית. אסיסטים, שלשות. ברצלונה יותר חדה וערנית בתחילת המחצית השניה.

22:06, אור שקדי: אוהד, שאלת במהלך הרבע השני איפה נבארו, אני חושב שהוא מצא את דרכו לפרקט.

22:06, אוהד גרינוולד: אגב, מכמיר לב היה לראות את נבארו מנסה ללחוץ את פרקינס בהגנה. פרקינס מדלג מעליו בקלילות, ומוריד לסופו לדאנק קל.

22:09, אודי הירש: בלאט צריך שינוי בקצב. אולי כמה דקות של מץ' אפ זון. מצד שני זה פחד אלוהים עם השיפור של נבארו במחצית השניה. שתי שלשות שלו יכולות לחסל את הביטחון של מכבי.

22:11, אוהד גרינוולד: העוצמה של ברצלונה מתחילה לבוא לידי ביטוי. היא חורקת, לא מספיק ממוקדת, אבל יש לה כל כך הרבה כישרון, שכמעט בכל ערב היא תמצא את האיש שיעשה בשבילה את העבודה. הערב זה טרנס מוריס, עם ערב כביר עד כה (הנה הנאחס?). ברצלונה משחקת התקפה מחושבת, לא מאבדת את הראש, וגם אם היא מחטיאה, השחקנים שלה נמצאים בעמדות אופטימליות לחזרה להגנה, מה שמקשה על מכבי לרוץ. אגב, אני חושב שסאדה הגיע מקבוצת המילואים של ברצלונה. בכדורגל.

22:13, אודי הירש: חואן קרלוס נבארו, כולם שוכחים, עזב את ה-NBA אחרי עונה ממש לא רעה בממפיס. הוא היה יכול להיות בשקט שחקן של 17 נקודות למשחק שם.

22:13, אוהד גרינוולד: הנדריקס עם כמה טעויות קריטיות בהגנה. למזלו, יש לו את הטאץ' המסתורי הזה בהתקפה, שגורם לכל כדור שהוא מיידה לטבעת - גם אם הוא נזרק מאחורי הגב, בנפילה, תוך כדי חיטוט באף - להיכנס.

22:15, אוהד גרינוולד: ועכשיו, עם העבירה הרביעית של פרקינס, מכבי באמת בצרות. 54-54, 1:30 לסיום הרבע השלישי. זה משחק חדש.

22:15, אודי הירש: שאלה לעמיתיי המכובדים: מישהו ראה את טל בורשטיין?

22:16, אור שקדי: ברצלונה חזרו בדרך הכי הפוכה שהיא יכולה לחזור בו באולם כמו יד אליהו. הפצצה מבחוץ.

22:17, אוהד גרינוולד: למזלה של מכבי, פארגו עם שתי שלשות ענק משאיר אצלה את היתרון ואת הסיכוי לגמור את הערב הזה עם חיוך. איזה מזל. איזה ביצים.

22:18, אור שקדי: לא מפתיע שמי שפתח את הפער שוב עבור מכבי הוא ג'רמי פארגו. כל העונה הוא האיש שהולכים אליו כשצריך סל חשוב, ושוב הוא היה שם.

22:19, אודי הירש: ברכות לגולש המנחס, שידע שמשפחת אינגלס כיכבה בבית קטן בערבה. אשתדל לארגן לך חולצה, לא יודע אם אצליח למצוא תקליט.

22:20, אוהד גרינוולד: תשובה לאהוד הירש: ראיתי את אשתו ביציע. כפי שהוא נראה במהלך היחיד שעשה הערב, אולי כדאי שיצטרף אליה לשם.

22:21, אוהד גרינוולד: ועכשיו ברצינות: סאדה הוא לא השוער המחליף בקבוצת הכדורגל של ברצלונה?

מעודדות מכבי תל אביב. ברני ארדוב
קדימה, לעודד, לעודד!/ברני ארדוב

22:22, אור שקדי: הלחץ מדבר, מכבי מגיעה למאני טיים בהיכל, הקבוצה השנייה חוזרת, ואני שומע שריקות בוז. קצת תמוה אחרי עונה כזאת, לא?

22:23, אודי הירש: גם אם מכבי תל אביב תנצח, זה לא ישנה את העובדה שברצלונה קבוצה מוכשרת יותר. לורבק הוא שחקן פנים מהטובים באירופה, אבל הוא זורק לסל כאן פעם ב-20 דקות. מוריס יכול לנמנם שלושה משחקים ופתאום לתקוע לך 500 שלשות. פרט לעמדת הרכז הבעייתית, העומק שם לא נתפס.

22:24, אוהד גרינוולד: אהוד ושקדי, מה תאמרו על הנתון הסטטיסטי הבא: 32 דקות במשחק, בארסה עם 11 סלים מ-2, ו-10 סלים משלוש.

22:25, אודי הירש: שאלה לבמאי: נכון שמירי דריקס היתה מלכת יופי לפני 20 שנה, אבל כמה מהצופים זוכרים את זה? למה הקלוז אפים העקשניים על אשת המנכ"ל בכל משחק בית?

22:26, אוהד גרינוולד: איזו שלשת קלאץ' של אנדרסון. אני חושב שהיא גורמת לו לזקפה קלה.

22:28, אוהד גרינוולד: אגב - השלשה של אנדרסון משווה את פילוח הקליעות של ברצלונה - 11 סלים מ-2, 11 סלים מ-3. לא ייאמן. ועכשיו, 12 שלשות לעומת 11 סלי שדה.

22:29, אור שקדי: תשמע, לגבי ההפצצה של ברצלונה, זה יכול ללכת לכל כיוון, אבל ביום כזה, שהכל נכנס, אתה זורק עד שהידיים שלך כואבות. פשוט יום מדהים של ברצלונה משלוש, מזכיר קצת את המשחק המפורסם של באזילה.

22:32, אוהד גרינוולד: אני חייב להוציא את זה: עם כל הכבוד לעובדה שברצלונה קולעת כמו מטורפת, יסלח לי פסקוואל, אבל הפצצות מבחוץ הן לא שיטה. אני זוכר את הפיינל פור ב-2008 ואת המשחק בחצי הגמר בין מכבי לסיינה. סיינה הייתה פייבוריטית מוחלטת, אבל הפציצה מבחוץ בלי הכרה, שברה את הקרשים והלכה הביתה. כשמדובר על שיטת הכרעה של משחק אחד, זה בהחלט יכול לקרות גם לברצלונה.

22:36, אודי הירש: היה ויכוח בתחילת העונה אם לצרף גארד או גבוה למכבי. צירפו גבוה, אבל למכבי חסר היום עוד גארד. בורשטיין לא מתפקד ופניני משחק 2. מה שכן, הוא עושה עבודה יפה על נבארו בדקות האחרונות.

22:36, אור שקדי: אם מכבי רואים לקראת סוף המשחק שלא מתקרבים להפרש הם צריכים לנסות לגרור להארכה - זה זכור מהמשחק המפורסם בו תיוס אדני קלע שלשה מהחצי וגמר לדיוויד בלאט את העונה האירופית. נראה אם זה גם יהיה הפעם.

22:39, אוהד גרינוולד: שקדי, אני חושב שברצלונה תעדיף להפסיד בכוונה בהפרש קטן ולא להגיע להארכה.

22:41, אור שקדי: הכדור לא מגיע לאליהו כל הרבע האחרון. פשוט לא מובן.

22:41, אודי הירש: האם הצעדים של שחורציאניטיס הם עוד צעד לקראת בידודה של ישראל בעולם? קודם גולדסטון, עכשיו לאמוניקה?

22:42, אוהד גרינוולד: עדכון מהמשחקים האחרים ביורוליג: קאחה לבוראל מובילה ב-11 על מלאגה, 3 דקות לסיום הרבע השלישי. ניצחון שלה והיא במקום הראשון, כנראה עד הסוף. אם ככה זה הולך להסתיים, מכבי כנראה פוגשת אותה ברבע הגמר. אבל עוד חזון למועד. ואני לא בטוח מה עדיף: לפגוש את לבוראל בלי יתרון ביתיות, או לפגוש את פנאתינייקוס עם ביתיות.

22:44, אוהד גרינוולד: והנה, אגב, התהפכו היוצרות: דקה לסיום המשחק, ומכבי רק עם 30 נקודות במחצית. אליהו עם 0 נקודות במחצית השנייה, גם אידסון כמדומני בלי נקודות. אלמלא שתי שלשות ההתאבדות של פארגו, זה היה גרוע עוד יותר.

22:45, אוהד גרינוולד: אגב, רסקין לא כל כך מרוכז הערב. הרבה טעויות. אבל נסלח לו.

22:47, אוהד גרינוולד: טוב, זה נראה די גמור. אחכה עוד כמה שניות כדי לסכם.

22:47, אוהד גרינוולד: למגיב 14: במצבי, אני מקבל זקפה גם מקליעת לייאפ.

22:48, אוהד גרינוולד: האם ייתכן שאנדרסון מקבל עדיין משכורת ממכבי?

22:49, אודי הירש: יכול להיות שמכבי עוד חייבים כסף לאלן אנדרסון? איך אפשר להסביר את העבירה הזאת? זה נס ז'אלגיריס 2 בפוטנציה.

22:50, אור שקדי: אנדרסון ייזכר כנראה לעד כגיבור ביד אליהו. לא ייאמן איזה החלטה אומללה. פשוט שחקן לא אינטיליגנט בלשון עדינה.

22:51, אוהד גרינוולד: לא מאמין שראיתי את מה שראיתי. אבל יפה לראות את השחקנים של ברצלונה באים לנחם את אנדרסון. ויפה לראות את הקהל שר. זה בהחלט אחד הרגעים המשעשעים של השנים האחרונות.

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
דרמה חבר'ה, דרמה/ברני ארדוב

הארכה

22:55, אוהד גרינוולד: נראה שאנדרסון עומד לבכות על הספסל. ברצלונה תצטרך לגייס את כל הניסיון של נבארו כדי לצאת מההארכה על הרגליים.

22:56, אוהד גרינוולד: בלאט מוריד את סופו וזורק את בלו לפרקט. הוא הולך בכל הכוח על התקפה. סופו זה נקודות כמעט בטוחות, אבל הוא גם מאוד מאט ומסרבל את המשחק של מכבי. מכבי תעבור בשלוש הדקות האחרונות להפגזה. אין לה אופציה אחרת.

22:56, אור שקדי: מדהים אותי לראות את החוסן המנטלי של ברצלונה. אחרי מה שאנדרסון עשה להם בסוף הזמן החוקי, ציפיתי לראות קבוצה מפורקת. בפועל הם יצאו כמו מלוע של תותח, משחקים על היתרונות שלהם ודי מחסלים את הסיכוי של מכבי להאמין שבהארכה הזאת לפחות הם יצליחו.

22:57, אוהד גרינוולד: יכול להיות שברצלונה כיוונה להארכה, כי היא פשוט נורא נהנית מהאווירה הערב?

22:57, אודי הירש: איזו קבוצה ברצלונה. פראן ואסקז לא מגיע 40 דקות, ואז נראה כמו הסנטר הטוב באירופה בהארכה. איזה עומק. זה לא דומה למשהו שמכבי פגשה או תפגוש ביורוליג. גם הקבוצות שהיא עשויה לפגוש בהצלבה, פנאתינייקוס או קאחה לבורל, לא ברמה הזאת.

22:59, אור שקדי: תגובה לגרינוולד בהערה על רסקין: אני רואה ב-HD ויש פה סנכרון בין יורם ארבל שלא מזהה את השחקנים לארז אדלשטיין שמריח את החילופים לפני שהמאמנים חשבו עליהם, בפרשנות מצוינת. צמד מדהים.

23:00, אוהד גרינוולד: מילה על ריקי רוביו: ילד הפלא של הכדורסל הספרדי, או למעשה של הכדורסל האירופאי כולו, משחק 24 דקות וזורק רק 3 פעמים מהשדה. מה זה? איפה הקהונס, ילד? נחמד שאתה רוצה לשתף את החברים, אבל בחייאת דינאק.

23:02, אוהד גרינוולד: אוקיי. 9 לברצלונה. אלא אם אנדרסון חוזר לפרקט ומתחיל לקלוע סלים עצמיים, היא כמובן צריכה לנצח את המשחק הזה.

23:04, אודי הירש: אגב יורם ארבל: היום הוא דיבר ברדיו על השליטה של הקבוצות הגדולות ב-NBA ועל כל מיני קבוצות כמו הטימברלנדס שמנסות לא להפריע. ובכן, הטימברלנדס מחכים לאותו ריקי רוביו שלא מסוגל לעשות סל, אולי בגלל זה הם לא פורצים. הטעות במקור, אגב.

23:04, אוהד גרינוולד: ההארכה גם עשתה חסד קטן עם רוכשי הכרטיסים מהספסרים למיניהם. כרטיס ממוצע נמכר ב-700 שקל למשחק הזה. אם כבר שילמו כאלה סכומים, לפחות ראו עוד 5 דקות של כדורסל. בממוצע הם שילמו 15.5 שקל לדקת משחק.

23:05, אור שקדי: אפשר לסכם מבחינתי את המשחק. מכבי הגיעה למבחן רביעי העונה מול קבוצה גדולה, פעמיים קאחה לבוראל, פעמיים ברצלונה. ניצחון אחד בלבד. לקראת ההצלבה זה אומר הרבה דברים. אולי האופי של מכבי והניצחונות שלהם דרך ההגנה עובדים רק מול קבוצות פשוט לא מוכשרות מספיק?

23:08, הגולש LuciferSam: איך לעזאזל ברצלונה הצליחה להפסיד 3 משחקים רצוף לפאקינג קאחה לבורל? מישהו צריך לחקור את הסדרה הזו, כי זה נראה פלילי מה שקרה שם לבארסה.

23:08, אוהד גרינוולד: סיכום: קודם כל, בשבוע הבא נראה הרבה מבורשטיין ויניב גרין. שזה כבר טוב לצביון הישראלי. עוד מעט נפזול לבית שמצטלב עם מכבי, וננתח בקצרה את המצב שם. כל הכבוד לברצלונה, שלא איבדה את הראש בהארכה ויצאה מההיכל עם ניצחון גדול. אין מה לעשות - זו אכן הקבוצה הטובה באירופה. והיכן המאץ'-אפ זון של מכבי?

23:16, אוהד גרינוולד: נתחיל בסיכומון: מצד אחד, אין ספק שבארסה גדולה על מכבי, ולא רק במספר אחד. מצד שני, היא גדולה גם על יתר הקבוצות באירופה. למזלה של מכבי, את הגרוע מכל היא עברה עכשיו. ברבע הגמר היא יכולה לפגוש אחת משלוש - קאחה לבוראל, פנאתינייקוס או ריטאס וילנה. זו בהחלט יכולה להיות פנאתינייקוס. בשלב הזה, פאו, קאחה וריטאס עם מאזן 2:3. בשבוע הבא ריטאס מארחת את קאחה בוילנה, למשחק ישיר על כרטיס לרבע הגמר. ניצחון של לבוראל, והיא ראשונה בכל מקרה. ניצחון של וילנה, וזה תלוי בפנאתינייקוס: ניצחון של פאו, ופאו ראשונה. הפסד של פאו, ומכבי פוגשת את ריטאס. הימור שלי: ריטאס מנצחת, פנאתינייקוס מנצחת. ברבע הגמר, שחזור של הקלאסיקו הגדול: מכבי תל אביב מול פנאתינייקוס אתונה.

23:19, אור שקדי: הימור לקראת השבוע הבא - פנא עושה במכנסיים כמו תמיד עם אוברדוביץ', מפסידה בחוץ למלאגה, שתילחם על כבודה. הסנסציה תושלם עם ניצחון של וילנה בבית על לבוראל. מכבי יוצאת להשתטח על הקבר של הגאון.

23:22, אוהד גרינוולד: אוקיי, זהו לעת עתה. נמשיך את כל הסיכומים מחר בבלוג. תודה לאודי, תודה לשקדי, תודה לכל מי שקרא והגיב - כאן ובפייסבוק. נתראה מחר, וכמובן, בעוד צ'אט שכזה ברבע הגמר. רק שנשמור עד אז על הבריאות.

סופוקליס שחורציאניטיס שחקן מכבי תל אביב מטביע. ברני ארדוב
פייר? חבל שנגמר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully