וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: וינצ'נזו מונטלה מונה למאמן רומא

וינצ'נזו מונטלה חתם עד תום העונה ויחליף את ראניירי בניסיון לשקם את רומא. סנסי נפרדה מראניירי: "תודה על הזיכרונות"

רומא הודיעה היום (שני) רשמית על מינויו של וינצ'נזו מונטלה כמאמן הקבוצה, והוא יחליף בתפקיד את קלאודיו ראניירי. כזכור, רומא המידרדרת רשמה אמש הפסד נוסף בליגה, ואחרי שגם נוצחה בבית במסגרת ליגת האלופות, אתמול היא ספגה הפסד כואב במיוחד, אחרי שכבר הוליכה 0:3 על גנואה אך נוצחה 4:3. מיד עם סיום המשחק ראניירי הודיע על התפטרותו.

נשיאת רומא רוסלה סנסי נפגשה הבוקר עם מונטלה וסגרה עמו את כל התנאים, וזאת למרות שדיווחים באיטליה טענו שסנסי מעדיפה בתפקיד את קרלו אנצ'לוטי, שמעמדו בצ'לסי אינו יציב בשבועות האחרונים.

הג'יאלורוסי הפסידו את ארבעת משחקיהם האחרונים, ונמצאים כעת במקום השמיני בסרייה A (עם תשע נקודות פחות מהמקום הרביעי המוליך לליגת האלופות). כמו כן, במשחק הראשון במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות הם הפסידו בבית 3:2 לשאחטר דונייצק. לרומא עדיין יש העונה אפשרות לזכות בגביע, שם מצפה לה משחק בחצי הגמר מול אינטר.

מונטלה, 36, שחתם עד תום העונה, אימן עד עתה את קבוצת הנערים של המועדון עד גיל 15. חלוץ רומא ונבחרת איטליה בעבר, שפרש מכדורגל ב-2009, שיחק ברומא בין השנים 1999-2009 (מלבד שתי תקופות השאלה קצרות בפולהאם וסמפדוריה).

סנסי: "תודה לך ראניירי"

סנסי הודתה לראניירי על התרומה שלו למועדון ב-18 החודשים האחרונים. "רוצה להודות לו על המקצוענות שלו, על המסירות ועל האיכויות שגרמו לי לבחור בו כמאמן בתקופה המורכבת הזו", אמרה סנסי.

"אף אחד לא ייקח את תחושות האושר שהוא גרם לנו בעונה שעברה" אומרת סנסי, "עם הקאמבק מול אינטר והניצחונות במשחקי הדרבי. אני יכולה רק לנחש עד כמה היה לו קשה לעזוב את הקבוצה, הוא רומאי בנשמה, ואני מאחלת לו הצלחה בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully