וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן ניצחה 1:2 את קייבו

המוליכה אספה את הנקודות ביום בו חגגה 25 שנה לכהונתו של ברלוסקוני. גנואה חזרה מ-3:0 ל-3:4 מול רומא, ניצחון לנאפולי

המירוץ המרתק לסקודוטו נמשך ואחרי שאינטר פתחה את המחזור ה-26 עם 0:1 קטן על קליארי, גם מילאן שמרה על סטטוס-קוו עם ניצחון 1:2 קשה בוורונה על קייבו, ונאפולי השנייה בפיגור שלוש נקודות ממנה אחרי 0:1 על קטאניה. עוד בצמרת, לאציו גברה 0:1 על בארי החלשה, אודינזה נעצרה עם 0:0 ביתי מול ברשיה, ורומא כבר הובילה 0:3 מול גנואה, אך נכנעה למהפך אדיר והפסידה 4:3 במשחקו האחרון של קלאודיו ראניירי. משחקי יום ראשון יצאו לדרך בלצ'ה, שם נחלה יובנטוס הפסד 2:0, שעשוי להרחיק אותה מהמאבק על הכרטיס למקום הרביעי המוביל למוקדמות ליגת האלופות.

קייבו - מילאן 2:1

עם אנטוניו קסאנו, מארק ואן בומל והילד הצעיר אלכסנדר מרקל בהרכב, מילאן הזכירה לכולם שהליגה האיטלקית זו לא ליגת האלופות וקייבו היא ממש לא טוטנהאם. קייבו כבר הפתיעה העונה את נאפולי ואינטר וסיימה בתיקו עם רומא, לאציו ויובנטוס, אך הרוסונרי לא הצטרפו לחבורה המכובדת. זלאטן איברהימוביץ', שנראה כל כך מתוסכל מול התרנגולים ביום שלישי, הוריד בראשו כדור לרוביניו שדחק מקרוב בדקה ה-25.

סרג'יו פליסייר יכול היה להשוות לפני השריקה למחצית, אך הוא החטיא והשאיר את התוצאה בעינה בהפסקה. בדקה ה-61 כבר קיבלה קייבו את המגיעה לה, כשקווין קונסטן הגביה משמאל וגלסון פרננדס השוויצרי הקדים את איניאציו אבאטה ונגח לרשת. מילאן ציינה לפני המשחק 25 שנים לכהונתו של סילביו ברלוסקוני כנשיא המועדון, ופאטו הפך את "חתונת הכסף" לחגיגה כשבעט לקורה ופנימה בדקה ה-82. בושטיאן צסאר הורחק משורות המארחת שתי דקות לאחר מכן.

נאפולי - קטאניה 0:1

לפני שבע שנים, כששתיהן עוד שיחקו בסריה B, הצליחה קטאניה לחזור עם ניצחון היסטורי מסן פאולו. בליגה הראשונה הסיפור שונה לגמרי. הפרטנופי שבו למקום השני וצימקו את הפער ממילאן בחזרה לשלוש נקודות עם ניצחון על חשבון חבורת הארגנטינאים של דייגו סימאונה.

המשחק נפתח בסערה. בדקה השמינית נגח אזקיאל סקלוטו האורח לקורה, ושלוש דקות לאחר מכן קיבלה נאפולי פנדל אותו שלח לקורה מלך שערי הליגה, אדינסון קבאני. בדקה ה-25 קבאני יכול היה להירגע מההחטאה, כשקמילו זוניגה הקולומביאני המשיך בעיטה שלו לרשת וציין את שערו הראשון בקריירה האירופית שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

גנואה - רומא 3:4

אחרי שני הפסדי ליגה כואבים מול אינטר ונאפולי, ועוד אחד מביך מול שחטאר בליגת האלופות, רומא יצאה למראסי וכבר חשבה שהיא מתאוששת על חשבון גנואה השיכורה מהניצחון בדרבי. אז חשבה. שני מצבים נייחים של פרנצ'סקו טוטי סידרו לג'אלורוסי שערים מהירים כבר בפתיחה. הקפטן הגביה קרן אותה נגח פנימה פיליפ מקסס בדקה השישית, ובחלוף 10 דקות שלח לרחבה כדור חופשי חזק אותו המשיך לרשת הבלם השני, ניקולאס בורדיסו הארגנטינאי.

מרקו בוריילו עוד נעץ כדור בקורה, לפני שטוטי כבש בעצמו את השלישי בדקה ה-51. נגמר? מבחינת גנואה המשחק רק התחיל. רודריגו פלאסיו צימק דקה לאחר מכן והמחליף אלברטו פאלוסקי עוד השאיר תקווה עם ה-3:2 בדקה ה-68. גנואה המשיכה ללחוץ בהתלהבות, ובדקה ה-74 ג'אנדומניקו מסטו הגביה ופלאסיו המצוין נגח לרשת והשווה. הקאמבק ההיסטרי הושלם בדקה ה-85, כשפלאסיו בישל לפאלוסקי את השני שלו. ראפיניה עוד הורחק בתוספ הזמן, אך השורה התחתונה לא השתנתה: רומא בקרשים.

לצ'ה - יובנטוס 0:2

אחרי הניצחונות על קליארי (1:3) ואינטר (0:1), ביובנטוס היה מי שפנטז על דרך חדשה וחזרה למאבק. החלומות הללו התנפצו בדקה ה-12 בסטדיו ויה דל מארה. ג'אנלואיג'י בופון נגע בידו מחוץ לרחבה וספג אדום. לואיג'י דל נרי נאלץ להוציא את מילוש קראסיץ' כדי להכניס את שוער המשנה מרקו סטורארי, אבל ב-10 שחקנים לביאנקונרי לא היה מה למכור. בדקה ה-32 קיבל ג'אמל מסבח מסירה מג'אני מונארי ושלח פנימה את הראשון. שלוש דקות אחרי ההפסקה סגר אנדראה ברטולוצ'י עניין.

לצ'ה סיימה גם היא את המשחק ב-10 שחקנים אחרי הרחתקו של ג'וזפה ויואס בדקה ה-69, אך יובה נראתה אנמית ומיעטה לסכן את שער ההגנה הכי גרועה בליגה גם אחרי שאלסנדרו דל פיירו ו-וינצ'נזו יאקווינטה עלו כמחליפים. לצ'ה משיגה ניצחון ראשון אחרי שני הפסדים רצופים ומקבלת הרבה אוויר בתחתית.

לאציו - בארי 0:1

הקבוצה של אדי רג'ה עדיין לא ויתרה על מאבק האליפות, וידעה ללקט את הנקודות גם במשחק חלש מול בארי האומללה. הרנאנס הנהדר המשיך מהאוויר כדור רוחב של ג'וזפה סקולי כדי להכריע את המשחק בדקה השישית. נועלת הטבלה, שקטעה במחזור הקודם רצף של שישה הפסדי ליגה, חזרה לסורה ונמצאת בדרך הבטוחה לליגה השנייה. תומאסו ברני, שפתח בשערה של לאציו בעקבות פציעתו בחימום של פרננדו מוסלרה, כלל לא עמד בסכנה במהלך המשחק. לאציו רביעית עם 48 נקודות, רק שתי נקודות פחות מאינטר השנייה.

אודינזה - ברשיה 0:0

האורחים אמנם לא הצליחו להשיג את ניצחונם השני בפריולי (הראשון היה ב-2004) אך בכל זאת עצרו את הדהירה של אודינזה, שניצחה בשישה משמונת משחקיה האחרונים ובשני האחרים סיימה בתיקו. אלכסיס סאנצ'ז המושעה נעדר מהרכב הביאנקונרי, ובלעדיו להגנת ברשיה היה קל יותר לעצור את אנטוניו די נטאלה. אודינזה נותרה חמישית עם 44 נקודות.

משחקים נוספים:

פארמה - צ'זנה 2:2
לפארמה: הרנן קרספו (64 בפנדל), רפאלה פלאדינו (88). לצ'זנה: אלסנדרו רוסינה (31), פאולו סמארקו (79)

פיורנטינה - סמפדוריה 0:0

(עדכון ראשון: 15:23)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully