וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעימי: "אני ועודד קיבלנו החלטה שיילך איתי"

רכז ירושלים חזר לחמישיה והצטיין מול נתניה. קטש: "מעולם לא ויתרתי עליו". חג'ג': "גם פיל ג'קסון לא יעזור לאשקלון"

ברני ארדוב

שלום לך הפועל ירושלים, וברוכים השבים לליגת העל. אחרי שני הפסדים רצופים ומשבר לא קטן בשבועות האחרונים סוף סוף שבה הקבוצה של עודד קטש להציג חלק מהפוטנציאל הענק שגלום בה, כאשר גברה על ברק נתניה 93:103 במשחק שיכול היה להסתיים בהפרש הרבה יותר גבוה, והבטיחה את המקום השני בטבלה בתום הסיבוב השני.

איש המשחק של האדומים הערב (ראשון) היה ללא ספק יובל נעימי. הרכז הוקפץ על ידי עודד קטש לחמישיה והשיב ב-26 נקודות גדולות. בסיום הסביר נעימי כי המעבר מהספסל לחמישיה היה בגדר החלטה משותפת שלו ושל המאמן. "לא באמת משנה לי אם לפתוח בחמישיה או לא, אבל דיברנו אני ועודד השבוע וקיבלנו החלטה שיילך איתי", אמר הרכז. "כאב לי מאוד המצב של הקבוצה, להפסיד לקבוצה כמו חולון בבית זה בושה ואני מקווה שזה לא יקרה יותר. היום באנו חדים ומחויבים, אם נגיע ככה כל שבוע יהיה בסדר".

קטש עצמו התייחס אף הוא לשינוי המכונן ואמר בסיום: "הרגשתי שהבקשה של נעימי באה ממקום נכון. הוא קיבל את הקרדיט וראיתם מה הוא עשה פה. מעולם לא ויתרתי על יובל, ואין ספק שאנחנו צריכים אותו, כמו את שאר השחקנים. הוא שחקן מצוין".

על המשחק עצמו אמר המאמן האדום: "עשינו את העבודה. שיחקנו חכם היום, שיחקנו נכון, הלכנו פנימה כשצריך, שיחקנו על המיס-מאצ'ים הנכונים, מסרנו למקומות הנכונים וכשאנחנו משחקים התקפה טובה אנחנו קבוצה מאוד מסוכנת. העניין הוא שאנחנו לא מגיעים לחצי הראשון, והיום הגענו". האם הניצחון יוציא את ירושלים מהתקופה הרעה? קטש מאמין שזה בהחלט אפשרי: "עברנו תקופה לא פשוטה. דווקא החודשיים-שלושה של תסכול יכולים לעשות טוב בהמשך העונה ובפלייאוף".

מנגד, אריק אלפסי זעם על התצוגה ההגנתית של שחקניו הערב, ובסיום הוא ממש לא חסך מהם מילות ביקורת. "אני מצטער בשביל הקהל שראה אותנו בצורה קטסטרופלית כזאת מבחינה הגנתית, ללא אנרגיות, אי אפשר להופיע ככה בבית למשחק כזה.
בירושלים ידעו להעניש אותנו".

"אנחנו קבוצה שצריכה להיאבק על החיים שלה בליגה, שחקנים צריכים להבין שזאת הסיטואציה ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להיראות ככה, כמו היום", הוסיף אלפסי הכעוס. "אחרי תצוגה הגנתית כזאת לדבר על פיינל פור זה לא לעניין. אנחנו נהיה במקום השמיני וכנראה שזה מה שאנחנו שווים. כמו שאנחנו נראים אנחנו צריכים להיאבק על המקום הזה כדי לא לרדת נמוך יותר".

בני השרון שוב ניצחה. שמיר: "דאנסטון מאוד עוזר לנו"

במשחק נוסף הערב הביסה בני השרון 75:96 את עירוני אשקלון המידרדרת, ודומה כאילו השרונים נמצאים בפורמה טובה מאוד עם פתיחת הסיבוב השלישי. "אנחנו קבוצה בתהליך טוב", אמר דן שמיר בסיום, והחמיא לזר החדש שלו, בריאנט דאנסטון. "התוספת של בריאנט עזרה לנו מאוד. אם תשימו לב היינו בונים פער במשחקים ואחר כך, בגלל בעיית עבירות או עייפות הקבוצות היו חוזרות. עכשיו, כשיש למי להעביר את המקל, זה מאפשר לנו להיות טובים יותר".

הפורוורד האמריקאי עצמו הוסיף בסיום: "שיחקנו טוב לאורך כל המשחק וגם אני הייתי טוב היום. בכל משחק אביא מה שהקבוצה תצטרך - אם זה חסימות, הגנה וגם בהתקפה. בפעם הבאה שנפגוש את אשקלון הם יהיו טובים יותר ובטח יהיו מוכנים אלי".

מנגד, אלי רבי רשם הפסד נוסף כמאמנה החדש של נועלת הטבלה ובסיום הוא חיפש הסברים לתבוסה. "לא היינו ביום טוב שלנו ומצד שני בני השרון באו בתקופה טובה ובכושר טוב. נצטרך לאסוף את עצמנו במהרה ולחזור לנצח הכי מהר שאפשר. אני באופי שלי אדם שמאמין ולא מרים ידיים, אלה חבר'ה שנתנו לא מעט משחקים צמודים נגד קבוצות טובות בליגה וברגע שהחבר'ה יצליחו לחזור לעצמם מבחינת כושר וכשירות יהיה יותר טוב".

גם דרור חג'ג' יודע שהמצב של אשקלון אנוש: "מי שנמצא פה צריך לשנות פאזה, אנחנו לא משחקים כקבוצה ודברים צריכים להשתנות בתוכנו. כרגע זה לא המצב. יכול לבוא גם פיל ג'קסון אבל זה לא יעזור לנו כי השינוי צריך לבוא מבפנים, אצלנו השחקנים".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully