וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את מכבי חיפה 86:100

הצהובים, ללא סופו המורחק, שייטו לניצחון קליל לפני הקרב עם ברצלונה. נתניה - ירושלים 103:93, בני השרון - אשקלון 75:96

הסיבוב השני בליגת העל בכדורסל כמעט שהסתיים לו הערב (ראשון), כשבמוקד המחזור ה-18 ניצחה מכבי תל אביב 86:100 את מכבי חיפה. מוליכת הטבלה, שמתכוננת למשחק הגורלי ביורוליג מול ברצלונה, התקשתה ברבע הראשון, וללא סופוקליס שחורציאניטיס המורחק כבר פיגרה 24:16, אבל רבע שני חזק ויכולת מצוינת של דייויד בלו מחוץ לקשת חוללו מהפך בדרך לניצחון קליל באולם בנשר.

הפועל ירושלים הבטיחה את המקום השני בסיום הסיבוב השני אחרי ניצחון 93:103 ב"קופסל" על ברק נתניה. ירושלים הפסידה בשני משחקיה האחרונים, נתניה קיוותה לרשום ניצחון שני רצוף, אבל קיבלה מהיריבה שיעור בהגנה ופיגרה לאורך רוב המשחק בהפרש שנע בין 15 ל-25 נקודות, כשהיא רואה את יובל נעימי מציג יכולת מצוינת עם 26 נקודות.

בני השרון סיימה את הסיבוב השני במקום השלישי, אחרי שניצחה בביתה את עירוני אשקלון מהתחתית 75:96. עם סיום משחקי המחזור ביום שני (מכבי אשדוד נגד גלבוע/גליל) ייקבע סדר משחקי הסיבוב השלישי, שיפתח בשבוע הבא.

מכבי חיפה – מכבי תל אביב 100:86

בשנתיים מאז שעלתה לליגת העל, משחקי הבית של מכבי חיפה מול מכבי תל אביב סומנו כמוקש מסוכן לצהובים, בייחוד לאור הקבוצות האטרקטיביות שהציבה חיפה. הפעם, לעומת זאת, מדובר במפגש קצוות. חיפה היוותה יריבה ראויה רק ברבע הראשון, ולאחריו מכבי תל אביב העבירה הילוך בשני צדי המגרש ושייטה לניצחון קליל על המארחים. עכשיו בלאט ושחקניו יתרכזו בקרב הגדול מול אלופת אירופה ברצלונה ביום חמישי הקרוב.

מכבי חיפה פתחה עם פרנק רובינסון, ג'רמיין ג'קסון, רוברט רות'בארט, מרקו קילינגסוורת' וסילבן לנדסברג. מכבי תל אביב, ללא סופוקליס שחורציאניטיס המורחק, עלתה בחמישייה עם ג'רמי פארגו, דורון פרקינס, גיא פניני, ליאור אליהו וריצ'רד הנדריקס.

המשחק נפתח בקצב מהיר, וריצת 0:9 של הירוקים העניקה להם יתרון 9:15, כשרות'בארט ורובינסון כיכבו באותן דקות. מכבי תל אביב לא הצליחה לעצור את המארחים באחד-על-אחד, והתקשתה מתחת לסלים עם רות'בארט, שאסף ברבע הראשון 8 ריבאונדים. מכבי תל אביב נראתה רע וירדה בסוף הרבע הראשון בפיגור 24:16.

מכבי תל אביב, עם מצ'באן ובלו בחמישייה, עלתה אגרסיבית יותר לרבע השני, אבל חיפה החזיקה מעמד. בלאט לא היה מרוצה מהיכולת של שחקניו, וגם הרכב עם פרקינס, פארגו, אידסון בלו ואליהו, ששבר את לובליאנה, לא הצליח לחולל מהפך בתוצאה. דקות של חוסר ריכוז מצד חיפה אפשרו לפרקינס ואליהו לחולל מהפך בתוצאה, ומצ'באן העלה את מכבי ליתרון 4. הגנת מכבי תל אביב הפכה אגרסיבית יותר, וחיפה קלעה רק 11 נקודות ברבע. מכבי תל אביב ירדה למחצית ביתרון 35:46.

מכבי תל אביב המשיכה בקצב המהיר גם בתחילת הרבע השלישי, ושלשה של פרקינס העלתה אותה ליתרון 11. דקות של התלהבות של חיפה צימקו למינוס 6, אבל שלשות גדולות של בלו השאירו את הצהובים רחוקים, וביתרון 62:74 בסוף הרבע השלישי. האורחים פתחו את הרבע הרביעי בסל של ליאור אליהו, שריחף למספר סלים נאים בהמשך. חיפה ניסתה להישאר במשחק והצליחה להפסיד בהפרש מכובד, כשבסיום בלאט ושחקניו ניצחו 86:100.

קלעו למכבי תל אביב: ליאור אליהו 22 נקודות, דייויד בלו 16 (4 מ-6 ל-3, 7 ריבאונדים), דורון פרקינס 13 (5 ריבאונדים, 7 אסיסטים), מילאן מצ'באן 12, ריצ'ארד הנדריקס 10, צ'אק אידסון 9 (8 ריבאונדים, 5 אסיסטים), גיא פניני 8, טל בורשטיין 7, ג'רמי פארגו 3 (8 אסיסטים), דרק שארפ שותף אך לא קלע.

קלעו למכבי חיפה: מרקו קילינגסוורת' 19 נקודות (7 ריבאונדים), פרנק רובינסון 16 (6 ריבאונדים, 7 אסיסטים), רוברט רות'בארט 16 (15 ריבאונדים), ג'רמיין ג'קסון 9, דרק לאו 3, אבי בן שימול 2, דרו האוזמן ורודני ווב שותפו אך לא קלעו.

ברק נתניה – הפועל ירושלים 103:93

ברק נתניה תתרכז עד לסיום העונה בליגת העל, לאחר שבמהלך השבוע סיימה הקבוצה את דרכה ביורוצ'אלנג', ויש לה בהחלט במה להתרכז. נתניה הגיעה למשחק מול ירושלים עם ארבעה זרים בלבד, לאור העובדה שטוני יאנגר מושעה ל-3 חודשים בשל חשד לנטילת חומרים אסורים והרחקתו של רומיאו טראוויס ממשחק אחד בשל קרב האגרופים בגמר הגביע. בקבוצה מחפשים גארד שישלים את הסגל לסיבוב השלישי. זה השפיע על הנתנייתים, שלא מצאו תשובה ליכולת מצוינת של יובל נעימי (26 נקודות) והפועל ירושלים. עודד קטש ושחקניו הצליחו לעצור את המפולת בצורה מרשימה, ולסיים את הסיבוב השני בטעם טוב.

נתניה עלתה עם אדריאן בנקס, ערן אסנטי, שמוליק ברנר, אלטון בראון וטוני וושהאם. הפועל ירושלים פתחה עם דיון דאוול, ג'ייסון ריץ', סם קלנסי, יובל נעימי ויוגב אוחיון. סם קלנסי היה האיש של ירושלים בדקות הפתיחה. גם נעימי נכנס לעניינים בשורות האורחים, נתניה לא פגעה מחוץ לקשת וירושלים הובילה בסוף הרבע הראשון 18:24.

קלנסי ואוחיון הציגו יכולת טובה ברבע השני, ירושלים קלעה באחוזים טובים ל-2, ועלתה ליתרון 10. נתניה התקשתה מול ההגנה של האורחים, ומלבד אלטון בראון וכריס ווטסון השאר היו רחוקים מיכולתם הרגילה. במיוחד אמורים הדברים לגבי אדריאן בנקס, שקלע רק 2 נקודות בחצי הראשון, שבסיומו הוליכה ירושלים 42:54.

ההגנה האישית של נתניה לא הקשתה על ירושלים בתחילת הרבע השלישי, ריץ' וסולומון קלעו לאדומים, והקטשים, בריצת 1:9, הוליכו בבטחה ועלו ליתרון 43:63. נתניה לא הצליחה להתמודד עם יכולת שיא של יובל נעימי, שקלע מכל מצב, והירושלים לא הורידו את הרגל מהגז. הקטשים רשמו רבע של 15:31 והובילו בסיומו 57:85. נתניה פתחה את הרבע הרביעי בריצת 3:13, וצימקה למינוס 18. האורחים קיבלו נקודות מדיון דאוול וקלנסי, ושמרו על הפער. אדריאן בנקס התעורר בדקות הסיום ושיפר מעט את מאזנו העגום מהחצי הראשון, אבל זה לא הספיק לנתניה אלא לצמק את ההפרש וירושלים ניצחה 93:103.

קלעו לירושלים: יובל נעימי 26 נקודות (6 מ-6 ל-2), סם קלנסי 17 (7 מ-9 מהשדה, 6 ריבאונדים), וויל סולומון 16, ג'ייסון ריץ' 13, דיון דאוול 11, יוגב אוחיון 10 (11 אסיסטים), ליאור חכמון 4, עמית תמיר 3, עמית שמחון 2, רם אליאספור 1.

קלעו לנתניה: אלטון בראון 25 נקודות (9 מ-9 מהשדה, 14 ריבאונדים), אדריאן בנקס 14, טוני וושהאם 12 (7 ריבאונדים, 4 חטיפות), אלירן גואטה 11, שמוליק ברנר 9 (10 אסיסטים), כריס ווטסון 8, אריק מקולום 7, ערן אסנטי 4, ליאור שגב 3, אורי גור שותף אך לא קלע.

בני השרון – עירוני אשקלון 75:96

פגרת הגביע הגיעה בתזמון מצוין לבני השרון, שניצלה אותה להתארגנות מחדש לאור שחרורו של מייסיאו באסטון והתבוסה למכבי תל אביב. הקבוצה צירפה את בראיינט דאנסטון, שנראה שחקן משלים הרבה יותר טוב מבאסטון וקודמו סם הוסקין, וקצרה את הפירות עם ניצחון חשוב בגלבוע/גליל, והערב מול אשקלון - צמד ניצחונות שמציב אותה כעת במקום השלישי בליגה.

בעירוני אשקלון גם החלפת המאמנים לא עזרה והקבוצה ממשיכה להפסיד. ללא ליאור ליפשיץ שקרע גיד בכתף, וייעדר בשבועיים הקרובים לפחות, לאשקלון היה קשה להניע כדור והיא נכנעה להגנה טובה של המארחים.

בני השרון פתחה עם בן רייס, רון סטיל, דן גרונפלד, לי ניילון ושון ג'יימס. עירוני אשקלון עלתה בחמישייה עם ג'ונתן גיבסון, דרור חג'ג', גור פורת, תומאס טרל וראשון טרנר. יכולת מצוינת של לי ניילון, שקלע 8 נקודות, העניקה לבני השרון יתרון עליו שמרה עד לתום הרבע הראשון, בו הוליכה 13:20.

ההתקפה האשקלונית עבדה טוב יותר ברבע השני, כשגור פורת ודרור חג'ג' מספקים נקודות לאורחים. ריצת 4:11 בזכות שון ג'יימס ופילברטו ריברה הגדיל את יתרון המארחים ל-13. שון ג'יימס היה אדיר והגיע לדאבל-דאבל כבר ברבע השני עם 11 נקודות ו-10 ריבאונדים. אשקלון נסמכה על טרנר וגיבסון בהתקפה, ובני השרון, שעצרה את השאר, הוליכה בהפסקה 37:49.

אשקלון פתחה טוב את הרבע השלישי עם נקודות של ג'ון ג'ייקס וחג'ג', אבל דאנסטון וגרונפלד שמרו על יתרון המארחים. ראשון טרנר תרם אף הוא להתקפת האורחים, אבל היוכלת הטובה של בני השרון מבחוץ, וההגנה החזקה, הותירו את ההפרש דו ספרתי, והשמירים הוליכו 58:73 בסוף הרבע השלישי.

בני השרון פתחה את הרבע הרביעי עם סל של דאנסטון, והמשיכה עם ריצת 2:7, שהעמיקה את הבור בו הייתה מצויה אשקלון. המארחים נעלו את הצבע, ושחקניו של אלי רבי איבדו תקווה. חמש הדקות האחרונות היו לפרוטוקול, כשהאשקלונים מצליחים רק לצמק. בסיום ניצחה בני השרון 75:96.

קלעו לבני השרון: פילברטו ריברה 17 נקודות (4 מ-5 ל-3), לי ניילון 16, שון ג'יימס 14 (13 ריבאונדים, 4 אסיסטים, 3 חסימות), בריאנט דאנסטון 11 (6 ריבאונדים, 4 אסיסטים), דן גרונפלד 10, בן רייס 9, רון סטיל 9 (7 אסיסטים, 4 חטיפות), שרון ששון 5, ארז כץ 3, מתן מרציאנו 2.

קלעו לאשקלון: ראשון טרנר 23 נקודות (10 ריבאונדים), ג'ונתן גיבסון 13, דרור חג'ג' 9 (10 אסיסטים), ג'ון ג'ייקס 9, תומאס טרל 8, גור פורת 7, ארז מרקוביץ' 4, דודו שמריז 2. תמיר שמחוני, ליאור ליפשיץ ודזמון פארמר שיחקו אך לא קלעו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully