וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלורנטינו פרז: "ריאל רוצה לנצח בכל משחק, בכל מפעל"

המועדון יחנוך בקרוב אקדמיה באבו דאבי, הנשיא הסביר את מהותה של קבוצת הפאר. פפה עשוי להאריך חוזהו עד 2015

בריאל מדריד כבר הבינו את המשמעות של גיוס שחקנים מכל רחבי העולם וגידולם עוד כשהם קטנים, ובקרוב יחנוך המועדון הלבן אקדמיה חדשה באבו דאבי. במהלך ביקורו של פלורנטינו פרז במקום לקראת הפתיחה של המשכן החדש, טען הנשיא כי מוריניו יכול לבנות מערכת לתפארת בריאל מדריד, בדיוק כפי שעשה בפורטו, צ'לסי ואינטר וכי הוא יכול להישאר עוד הרבה שנים בריאל. "ז'וזה הוא הכי טוב שיש", אמר עליו פרז. "אנו רוצים שיישאר מה יותר זמן ושיעזור לנו להגיע לאן שאנו שואפים".

פרז אף התייחס לקראת ההתמודדות הקרבה של ריאל עם ליון במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות. כזכור, ריאל כבר לא עברה שלב זה חמש שנים רצופות, כשבעונה שעברה אף הדיחה הקבוצה הצרפתית את ריאל, שכבר רוצה להשיג מצידה את גביע האלופות העשירי בתולדות מועדון הפאר.

"גביע האלופות תמיד היה קרוב לליבנו", אמר פרז, "והוא עדיין כזה, אבל אנחנו לא יכולים להציב משחק במפעל זה לפני אחרים. המטרה שלנו היא לנצח בכל משחק, בכל תחרות. ברגע זה, אנחנו מתחרים בשלוש מסגרות ואנחנו צריכים להתייחס ברצינות לכולן".

פפה קרוב לחתום על הארכת חוזה עד 2015

כנראה שהלחץ הכבד שהפעיל מוריניו על ראשי המועדון בדבר הארכת חוזהו של הבלם הפורטוגלי פפה עבד. בספרד מדווחים כי הבלם עשוי לחתום בתום דיונים ארוכים וממושכים בין השחקן לראשי המועדון על הארכת חוזה עד יוני 2015.

פפה הביע זה זמן רב את רצונו העז להישאר בלבן של ריאל, אלא שקברניטי המועדון לא ששו להסכים עם דרישותיו, שלטעמם נראו מופלגות מדי. פפה הרוויח בריאל מאז חתם בקבוצה שכר של כ-1.8 מיליון יורו, ודרש לשדרד את חוזהו ביותר מפי שניים, ל-3.8 מיליון יורו. נראה ששני הצדדים באו לבסוף לעמק השווה והתפשרו לגבי שכרו.

בזמן שהבלם ניהל את המשא ומתן על ראשי הבלאנקוס צצו לא מעט קבוצות אירופיות בכירות שגיששו לגבי השחקן ורצו בשירותיו. אחת השמועות גרסה אף כי יריבתה הגדולה של ריאל, ברצלונה, נמצאת במירוץ אחר פפה, אם זה היה עוזב את ריאל, אלא שזה כנראה לא יקרה, לפחות לא עד יוני 2015, אז יהיה פפה כבר בן 31.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully