וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "לא אצא מדעתי שצימקנו את הפער ל-5 נקודות"

ז'וזה מוריניו גאה בריאל מדריד על הניצחון על אספניול ("כולם הקריבו את עצמם"), אבל זוכר שברצלונה עדיין מוליכה בבטחה

ריאל מדריד לא מרימה ידיים. אולי ברצלונה משחקת כמו מכונה מושלמת בחודשים האחרונים, אבל אתמול (ראשון) הבלאנקוס ניצלו את המעידה הנדירה שלהם בשבת (1:1 מול חיחון) וצימקו את הפער מהמקום הראשון ל-5 נקודות. ריאל השיגה ניצחון חוץ קשה, 0:1 בקטאלוניה מול אספניול משער של מרסלו (24), כשהיא לא רק מצליחה לגבור על קבוצה ביתית נחושה, אלא גם על העובדה שהיא שיחקה בעשרה שחקנים החל מהדקה השניה, אחרי הרחקה מפוקפקת של השוער והקפטן איקר קסיאס.

מאמן ריאל ז'וזה מוריניו יודע שמוקדם מדי לחגוג, על אף שהוא גאה בחניכיו. "בדקה השנייה אף אחד בספרד לא האמין שננצח את המשחק הזה, אבל לא אצא מדעתי בגלל שצימקנו את הפער בשתי נקודות", אומר המאמן, שיודע שבכושרה הנוכחי של ברצלונה, יהיה כמעט בלתי אפשרי למחוק את הפער הזה ממנה, "הייתי מעדיף להיות זה שמוביל בחמש נקודות הפרש על המקום השני".

אנטוניו אדאן, השוער השלישי של הקבוצה (השוער השני ייז'י דודק פצוע), עשה עבודה לא רעה, ובמדריד בעיקר גאים באופי ובלחימה. "ריאל מדריד תמיד תילחם עד נשימתה האחרונה", טוען המנהל המקצועי חורחה ולדאנו, "אנחנו עדיין בתמונה בכל המסגרות, אנחנו מוכנים לאתגרים ובמצב רוח חיובי. זה היה משחק מאוד קשה, ויכולנו לנצח בתוצאה גדולה יותר. שיחקנו בסבלנות ושמרנו על קור רוח למרות ההרחקה, ומגיע לקבוצה ציון גבוה מאוד על המשחק".

מוריניו, באופן נדיר, לא מבקר את השופט, על אף ההרחקה שנראתה די גבולית. "עדיין הייתי מסכים ששופט כמו מתאו להוז ישפוט אותנו בכל משחק", אמר מוריניו, "אולי הוא עשה טעות עם ההרחקה ובשריקה לפנדל, "אבל הוא שופט מצוין, עם גישה נכונה ואחוזי הצלחה גבוהים". לגבי המשחק עצמו אמר המאמן: "פפה נתן משחק מצוין, וגם אדבאיור הגיע לכמה מצבים ויכול היה לכבוש שלוש פעמים, אבל בסופו של דבר כולם הקריבו את עצמם ונתנו משחק טוב".

כובש השער מרסלו אמר: "אני באמת שמח לכבוש, ריאל זו משפחה גדולה ומאוחדת, וחשוב שצימקנו קצת את הפער מברצלונה". מרסלו הכחיש את הדיווחים על קריסה פיזית של השחקנים: "אנשים סתם מדברים ומקשקשים על מה שהם רוצים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully