וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: טוטנהאם ניצחה את מילאן בסן סירו

שמינית גמר ליגת האלופות: שער של קראוץ' (80) העניק לאנגלים ניצחון חוץ גדול. 1:1 בין ולנסיה לשאלקה, ראול כבש

כמה ציפינו, כמה חיכינו, והערב (שלישי) היא חזרה. ליגת האלופות שבה לפעילות אחרי מעט יותר מחודשיים עם פתיחת משחקי שמינית הגמר, וכמו בשלב הבתים הבליטה את טוטנהאם. הקבוצה של הארי רדנאפ ניצלה את ההרכב החסר של מילאן והשיגה 0:1 יקר ערך בסן סירו משער ניצחון של פיטר קראוץ' לקראת הסיום. חלוץ אחר שחגג הערב הוא ראול. הספרדי סידר לשאלקה שער חוץ חשוב ב-1:1 מול ולנסיה, ובזכות הכיבוש הזה חזר להיות שיאן השערים באירופה ביום בו השווה את שיא ההופעות לשחקן בליגת האלופות.

מילאן - טוטנהאם 1:0

בפעמיים הקודמות שהגיעה לשמינית גמר ליגת האלופות, הודחה מילאן בידי קבוצות אנגליות. ארסנל ומנצ'סטר יונייטד היו שתי הנהנות הקודמות, ועכשיו נדמה כי הגיעה תורה של טוטנהאם. עם רשימת חיסורים ארוכה כאורך הגלות - פצועים, מורחקים וכאלה שכבר שותפו במפעל העונה בקבוצותיהם הקודמות - מילאן לא ידעה לגלות עליונות במגרשה הביתי, והתרנגולים ניצלו זאת כדי לכבוש מרגלי פיטר קראוץ' בדקה ה-80 ולחזור הביתה עם מקדמה מצוינת.

מסימיליאנו אלגרי נאלץ להציב את טיאגו סילבה בקישור, וקיבל מרכז שדה של נגרים שאיפשר לטוטנהאם להכתיב את הקצב גם ללא גארת בייל. גם הפציעה המוקדמת של כריסטיאן אביאטי לא שיחקה לידיה של מילאן, שהתקשתה להתמודד עם רפאל ואן דר וארט עד שהוחלף ואיבדה גם את ג'נארו גאטוסו לגומלין. למצבים הטובים שלה הגיעה המארחת באמצעות המצבים הנייחים בהם שלט מריו יפס הקולומביאני, אבל הורליו גומש עצר אותו פעמיים ושמר על שער נקי. אותו יפס לא יכול היה לעצור פריצה סוחפת של ארון לנון, וראה את קראוץ' מסביר למילאן את ההבדל בין ליגת האלופות לסריה A.

דקה 10: פתיחה טובה של טוטנהאם, שתוקפת בעיקר דרך האגפים. צ'ורלוקה העביר כדור רוחב משמאל ואביאטי מנע ברגע האחרון מקראוץ' לכבוש את הראשון.

דקה 18: כאילו לא מספיקים כל הפצועים והנעדרים של מילאן, גם השוער אביאטי נפגע והוחלף על ידי אמליה.

דקה 41: ואן דר וארט הפציץ מ-25 מטרים, אמליה הדף בקצות האצבעות לקרן.

דקה 49: ואן דר וארט הסתובב על השומר שלו והקשית מ-20 מטרים מעל אמליה, שלמזלו התבונן בכדור חומק החוצה.

דקה 50: הגבהה מצד שמאל מצאה את הראש של הבלם יפס, שנגח חזק וטוב וסחט הצלה גדולה מגומש.

דקה 56: תיקול גס ומוסכן של פלאמיני פוצע את צ'ורלוקה הקרואטי, שנאלץ לפנות את מקומו. השופט לאנוי הסתפק בכרטיס צהוב.

דקה 60: שוב עימות בין יפס לגומש. הקולומביאני נגח חזק מחמישה מטרים, אך הברזילאי התעופף והדף נהדר.

דקה 80: גול! לנון המהיר יצא למתפרצת בזכות מסירה מצוינת של מודריץ', עבר בקלות את יפס ובמסירה נהדרת השאיר לקראוץ' להכניע את אמליה מ-10 מטרים. 0:1 לטוטנהאם.

דקה 90: רוביניו יכול היה להשוות, אבל וודגייט בלם אותו עם גלישה נהדרת. אחרי הקרן הגיע הכדור לאיברהימוביץ', שמצא את הרשת במספרת אך השער נפסל בשל עבירה.

הרכב מילאן: כריסטיאן אביאטי (נפצע - מרקו אמליה, 18), איניאציו אבאטה, אלסנדרו נסטה, מריו יפס, לוקה אנטוניני, טיאגו סילבה, ג'נארו גאטוסו, מתיו פלאמיני, קלרנס סיידורף (פאטו, 46), רוביניו, זלאטן איברהימוביץ'.

הרכב טוטנהאם: הורליו גומש, ודראן צ'ורלוקה (נפצע - ג'ונתן וודגייט, 59), וויליאם גאלאס, מייקל דוסון, בנואה אסו-אקוטו, ארון לנון, ווילסון פלאסיוס, סנדרו, סטיבן פינאר (ניקו קרנצ'אר, 77), רפאל ואן דר וארט (לוקה מודריץ', 62), פיטר קראוץ'.

ולנסיה - שאלקה 1:1

האיש שעמד במוקד העניינים לפני המשחק היה ראול, וכך היה גם בסיום. הכוכב המתבגר של שאלקה חזר לספרד והשווה את שיא ההופעות לשחקן בליגת האלופות (139 - היה שייך בלעדית לפאולו מאלדיני), ובדקה ה-63 איזן ל-1:1 וחזר להיות גם שיאן השערים באירופה עם 71. למרות התקופה הנהדרת שלה בליגה, ולנסיה פשוט לא מסוגלת לנצח יריבות גרמניות בבית במפעלים האירופיים, והערב הייתה זו הפעם השביעית ברציפות בה היא כושלת במשימה. שאלקה סוחטת ממנה תיקו בפעם השלישית.

העטלפים החזיקו הרבה יותר בכדור לאורך מרבית דקות המשחק, הודות להרכב ההתקפי עליו הימר אונאי אמרי. רוברטו סולדאדו אף העלה אותם ליתרון עם שער בדק ה-17 בתום התקפה נאה, אך הם לא השכילו להגדיל את התוצאה ושילמו את המחיר מול הברקה ספרדית אחת בשיתוף הפעולה של חוסה מנואל חוראדו וראול במחצית השנייה. שאלקה הגיעה לרבע הגמר בפעם הקודמת בה צלחה את שלב הבתים. הודות לשער החוץ של ראול, יש לה סיכוי לא רעה בכלל לעשות זאת שנית.

דקה 9: הונטלאר קיבל הזדמנות אדירה להשיג שער חוץ יקר כבר בפתיחה, אבל הוא פספס את הכדור כשנותר לבדו מול השוער.

דקה 17: גול! התקפה נהדרת של ולנסיה הסתיימה עם מסירת רוחב של מתיו מצד שמאל והמשך נהדר של סולדאדו בנגיעה לרשת. 0:1 לוולנסיה.

דקה 26: נגיחה קשתית של קלוגה עשתה דרכה לחיבורים הרחוקים אחרי הגבהה של אוצ'ידה, אבל גואיטה הצליח להדוף לקרן.

דקה 33: אדוריץ יכול היה לכבוש את השני של ולנסיה, אך הבעיטה שלו נעצרה ברשת החיצונית.

דקה 49: הנה ראול הגיע. החלוץ הוותיק איים על השער מ-16 מטרים, גואיטה היה במקום כדי לעצור.

דקה 63: גול! שיתוף פעולה נפלא מצד הספרדים של שאלקה הורס לספרדים המארחים. חוראדו מסר טוב כדור לראול, שהעביר לשמאל ובעט שטוח לפינה הרחוקה של גואיטה. 1:1.

דקה 90: המחליף האו נשלח לבדו מול גואיטה, אבל בנגיעתו הראשונה בכדור בעט חלש ואיפשר לשוער להדוף לקרן.

דקה 90+3: שאלקה מסיימת את המשחק ב-10 שחקנים בעקבות הרחקתו של שמיץ.

הרכב ולנסיה: ויסנטה גואיטה, מיגל, דויד נבארו, ריקרדו קוסטה, ז'רמי מתיו (ג'ורדי אלבה, 79), אבר באנגה (ויסנטה, 68), מהמט טופאל, אלברטו קוסטה, אלחנדרו דומינגז (חואקין, 68), רוברטו סולדאדו, אריץ אדוריץ.

הרכב שאלקה: מנואל נוייר, אטסוטו אוצ'ידה, בנדיקט הובדס, כריסטוף מצלדר, לוקאס שמיץ (הורחק, 90), ג'פרסון פרפאן (יוליאן דרקסלר, 78), פר קלוגה, ג'ואל מאטיפ, חוסה מנואל חוראדו (אדו, 83), ראול, קלאס יאן הונטלאר (ג'ונמין האו, 90).

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully