וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירם כיאל לאחר ניצחון סלטיק: "מחר נחשוב על הדרבי"

13.2.2011 / 20:55

קשר נבחרת ישראל רשם 90 דקות טובות בניצחון קבוצתו 1:3 על דאנדי יונייטד. בלגיה: ניצחנות לגנק (ברדה) וגנט (ארבייטמן)

לאחר שנבחר לשחקן החודש של הליגה הסקוטית ביום שישי (ראו לינק בתחתית הידיעה), השלים היום (ראשון) בירם כיאל 90 דקות מוצלחות נוספות במדי סלטיק. כמו במרבית המשחקים מאז חזרתו מפציעה שוב עלה קשר נבחרת ישראל בהרכב מוליכת הטבלה, שלא התקשתה לנצח את דאנדי יונייטד 1:3 ולפתוח פער זמני של חמש נקודות בפסגת הטבלה על יריבתה הגדולה ריינג'רס, אותה תארח ל'אולד פירם' בשבוע הבא.

כיאל החל במהלך של השער הראשון, כאשר חילץ כדור במרכז המגרש שהגיע לאנתוני סטוקס, שהיתל יפה במגן דאנדי יונייטד, בעט כדור שנהדף על ידי שחקן הגנה ועשה דרכו פנימה. ה-0:2 הגיע בדקה ה-36, כאשר מארק ווילסון הצטרף להתקפה מאחור והכניע את השוער היריב. דאנדי עוד הצליחה לצמק מרגליו של דייויד גודווילי בדקה ה-64, אלא שהמילה האחרונה היתה שייכת לדניאל מייסטורוביץ', שקבע 1:3 בדקה ה-76. כיאל ספג כרטיס צהוב בדקה ה-83.

"אני מאוד שמח שהצלחנו לנצח היום משחק קשה בבית מול דאנדי", אמר כיאל לוואלה! ספורט לאחר המשחק. "היה חשוב לנו מאוד להמשיך ביכולת הטובה של הקבוצה ושלי באופן אישי אחרי הפגרה בה שהיתי עם הנבחרת. זה כיף גדול בשבילי שאנחנו ממשיכים להיאבק על התואר. היום נחגוג, אבל מחר נתחיל לחשוב על הדרבי".

* במחזור ה-27 באנגליה ניצחה בולטון 0:2 את אברטון וצימקה את הפער מליברפול והמקום השישי לשלוש נקודות בלבד. גארי קייהיל העלה את הוונדרס ליתרון מוקדם כבר בדקה העשירית, בעוד דניאל סטארידג' קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-67. הטופיז רושמים הפסד חוץ נוסף, והפעם האחרונה שהם ניצחו מחוץ לגודיסון פארק היתה אי שם בדצמבר 2010.

בלגיה: גנק וברדה ניצחו את סטנדראד ליאז' 0:2

המחזור ה-26 בליגה הבלגית יושלם הערב בשני משחקים ושלושה נציגים ישראלים. במשחק הראשון ניצחה השניה גנק את סטנדרד ליאז' 0:2 וצימקה בחזרה את הפער מהמוליכה אנדרלכט לשלוש נקודות לקראת משחק העונה בין השתיים שיתקיים בתחילת מארס. אליניב ברדה פתח בהרכב ושיחק 90 דקות, אבל לא כבש הפעם. קבוצתו נהנתה משער עצמי של אקסל ויטסל בדקה ה-31 כדי לעלות ליתרון 0:1. קנדי נוונגאנגה הניגרי כבש את השער השני לזכות גנק בדקה ה-57 וקבע את תוצאת המשחק.

במשחק השני התקיים דרבי ישראלי בין קורטרייק של רמי גרשון לגנט של שלומי ארבייטמן, שניצחה 0:1 ושמרה על מקומה השלישי ועל הפער מגנק. שני הישראלים פתחו בהרכבים של קבוצותיהם. שלומי ארבייטמן הגיע למצב מסוכן בדקה ה-31, אבל לא מצא את השער של המאחרים והוחלף בסופו של דבר בדקה ה-71. רמי גרשון שיחק 90 דקות. מ'בויו יומבה כבש את שער הניצחון לגנט בדקה ה-82.

בקפריסין, קבוצתו של יצחק שום אלקי לרנקה חזרה מפיגור וניצחה 1:2 את אפופ קיניראס. חיים מגרלשווילי לא שותף, אבל גם בלעדיו אלקי הסתדרה בעיקר הודות לדריו פרננדז, הרכש מבית"ר ירושלים, שהשווה בדקה ה-35 והכריע את המשחק בתוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully