וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שער לביטון ב-1:1 של שרלרואה עם לוקרן

הישראלי כבש את שערו השני במדי קבוצתו בבלגיה, 90 דקות לאוחיון. קינן חגג עם קארדיף 0:1 דרמטי על סקאנת'ורפ

שרלרואה הבלגית פספסה הערב (שבת) סיכוי נהדר להשיג ניצחון חוץ מול לוקרן, כשסיימה ב-1:1. דודו ביטון, שכבש את שער הבכורה שלו בשבוע שעבר שוב היה מצויין עבור קבוצתו, והעלה אותה ליתרון מפתיע בדקה ה-57 בסיום מבצע נאה. האורחים ניסו נואשות לשמור את היתרון, אך נכנעו לשער בדקה ה-82 של אלפראו פינבוגאסון, ונאלצו להסתפק בנקודה. ביטון ומתן אוחיון רשמו 90 דקות במדי שרלרואה. "אני שמח לכבוש מחזור שני ברציפות, הגול הזה נותן כוח לקבוצה, אנחנו ממשיכים במאבקי ההישארות בליגה", אמר ביטון.

נראה שדקל קינן לא יכול היה לקוות להשתלבות כל כך מהירה בקרדיף סיטי. הבלם הישראלי, שעבר במהלך חודש ינואר מבלקפול לקבוצה מהצ'מפיונשיפ, סגר משחק שני ברציפות ללא ספיגה כאשר קבוצתו ניצחה 0:1 את סקאנת'ורפ. הישראלי, שחגג את הבכורה שלו נגד סוונסי, שיחק שוב 90 דקות וסייע לשמור על שער נקי. עבור קרדיף, שנאבקת על העלייה, זהו הניצחון ה-16 העונה שמקפיץ אותה זמנית למקום השני עם עמדה לא רעה להדביק בהמשך את קווינס פארק ריינג'רס המוליכה. את שער הניצחון כבש סיי אולופינג'אנה הקשר הניגרי חמש דקות לסיום.

בסקוטלנד בירם כיאל וסלטיק ישחקו רק מחר (ראשון) נגד דאנדי יונייטד, כאשר נציג ישראלי אחר בליגה גיל בלומנשטיין לא נכלל בסגל של אינברנס, שסיימה ב-3:3 בחוץ מול סנט מירן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully