וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירם כיאל נבחר לשחקן החודש בליגה הסקוטית

החודש המצוין של קשר סלטיק לא נעלם מראשי הליגה והותיר את הישראלי מופתע: "חשבתי שצוחקים עלי, אני מרגיש כאן בבית"

מי שחיפש הוכחה נוספת להשתלבותו הפנטסטית של בירם כיאל בסלטיק, קיבל אותה הערב (שישי) כאשר קשר נבחרת ישראל נבחר לשחקן חודש ינואר בליגה הסקוטית. מוליכת הטבלה ניצחה ארבעה מתוך חמשת משחקיה בינואר, כאשר אחד מהם היה כמובן ה-0:2 הגדול על ריינג'רס. כיאל עצמו פתח בכל חמשת המשחקים הללו, במהלכם פתחה סלטיק פער של חמש נקודות מיריבתה הגדולה מגלאזגו.

על פי האתר הרשמי של סלטיק, תגובתו של כיאל לחדשות המרגשות היו: "אתה משוגע!" אל עבר מאמנו, ניל לנון שהודיע לו על כך. "אני מאוד שמח", אמר קשר מכבי חיפה לשעבר על הבחירה. "באתי הבוקר ואמרו לי שנבחרתי למצטיין של החודש. לא האמנתי. חשבתי שצוחקים עלי, כי כל הקבוצה שיחקה מצוין".

בשלב הזה עבר כיאל להחמיא לחבריו. "אנתוני סטוקס היה טוב מאוד, סקוט בראון גם כן חזר ושיחק היטב. אני חושב שהחודש, כל שחקן בקבוצה יכול היה לקבל את הפרס הזה".

ומה באשר להשתלבות המצוינת בסקוטלנד? "כשהגעתי לכאן אף אחד לא הכיר אותי והיה לי מה להוכיח", אמר כיאל. "אני מרגיש טוב, תמיד חלמתי לשחק עבור מועדון גדול וכולם גורמים לי להרגיש כמו בבית כאן. אני רוצה להישאר בסלטיק זמן רב, כיף לי בגלאזגו ואני אוהב את הליגה הסקוטית, שהיא יותר אגרסיבית, פיזית ומהירה משאני רגיל".

  • עוד באותו נושא:
  • בירם כיאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully