וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בלאט: "זה כמעט על טבעי מה שאנחנו עושים"

מאמן מכבי ת"א התפעל מהאופן בו שחקניו דרסו את אשדוד, ועלו לגמר הגביע. טפירו: "שמח שהיינו כאן וייצגנו את העיר אשדוד"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב לא ריחמה הערב (שני) על מכבי אשדוד, דרסה אותה 61:98 בחצי גמר גביע המדינה ועלתה לגמר, בו תנסה להניף גביע שני ברציפות. הצהובים, שראו את הפועל תל אביב סופגת הפסד מאכזב במיוחד במשחק המוקדם מול ברק נתניה, עלו אחוזי תזזית למגרש וסגרו את הרבע הראשון ביתרון של 3:27, מה שהפך את שאר המשחק לגארבג' טיים אחד גדול, בסיומו טיילה הקבוצה של דייויד בלאט לניצחון ועלייה לגמר. קצת קשה להאמין שנתניה תוכל לקרוא תיגר על סגנית האלופה, אך לחובבי הכדורסל נותר לקוות שהיא לפחות לא תתבטל באופן בוטה כבר מהרגע הראשון.

בלאט: "אנחנו בנויים לערבים כאלה"

"המפתח הוא הצורה בה אנחנו מתאמנים", הסביר מאמן מכבי תל אביב דייויד בלאט את היכולת של שחקניו במשחק. "שיחקתי טוב, לא הירפנו, אני שמח שהחבר'ה שלי נותנים הכל בכל משחק. הג'וב שלנו הוא לשחק את הכדורסל הכי טוב שלנו ולתת הכל ואני חושב שזה מאוד ספורטיבי, השחקנים נותנים הצגה לקהל ולא משנה מה התוצאה. אנחנו בנויים כמובן לתקופה הזאת ולמשחקים מהסוג הזה. אין לנו את הבעיה של ניסיון במעמדים האלה, ולא את הבעיה של מספיק שחקנים כדי להתחרות בסוג הזה של משחק".

בלאט הודה כי לפני המשחק של אשדוד הוא היה מודאג. "אתמול היה לנו אימון גרוע. היינו חסרי אנרגיה, קמתי היום ודאגתי מאוד. מצד שני שמחתי כי כל כך הרבה זמן אנחנו מתאמנים חזק וטוב, אמרתי אולי זה טוב שזה יקרה באימון לפני ההצגה ולא בהצגה עצמה. זה כמעט על טבעי מה שאנחנו עושים לאחרונה. ניסיתי להפעיל כמה שפחות לחץ. אני חושב שהמשחק הראשון עזר לנו, השחקנים ראו והבינו את האווירה. זה בהחלט עזר להם להיכנס לעניינים".

טל בורשטיין הסביר בסיום את הדריסה: "אנחנו מעריכים כל קבוצה שבאה מולנו, אבל רוצים לעשות את העבודה שלנו". הגארד הוותיק נשאל על כך שמכבי סוגרת כל משחק במהירות רבה, ואמר: "אני מתנצל בפני האוהדים. אנחנו עובדים קשה יום יום ורואים את זה על המגרש. הלוואי שכל משחק יהיה ככה, אבל קשה לי להאמין". לבסוף התייחס בורשטיין לתקרית עם ראמל בראדלי ואמר: "זה חלק מהמשחק, יש אמוציות, שום דבר חוץ מזה".

ריצ'ארד הנדריקס הוסיף: "עכשיו אנחנו צריכים ללכת הלאה כדי לקחת את הגביע. במשך המשחק היו כמה ירידות ועליות, אבל כל עוד השגנו את הניצחון אני מרוצה. בלאט דיבר איתנו קצת על הטעויות, אבל בסך הכל חשוב שננצח וצריך לזכור שלא תמיד ננצח ב-30 הפרש. מול נתניה יהיה קרב. אמנם ניצחנו אותם בליגה, אבל חשוב שנתרכז במשחק הבא ונעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר".

ברקוביץ': "נלמד מזה ונמשיך הלאה"

מאמן אשדוד עופר ברקוביץ' אמר: "הייתה לנו התחלת משחק לא טובה. ברבע הראשון התקשינו להיכנס למשחק, גם כשהצלחנו להגיע לזריקות טובות, לא הצלחנו לקלוע. הרבע הראשון סיים את המשחק, מהחצי השני הצלחנו לגלות יכולת ונלחמנו, ניסינו להרים את הקבוצה בחזרה. נלמד מזה ונמשיך קדימה.

אני לא יכול להסביר החטאות, אני מבין התרגשות למעט מאיר ואולי עוד שחקן, השחקנים לא עברו את הערבים האלה. כולם רצו, אבל חלק מהדברים שאנחנו עושים בדרך כלל לא הצלחנו לבצע בחלק הראשון של המשחק. הגענו לפה בצדק. חבל שלא נכנסנו למשחק מההתחלה, לקבוצה יש פוטנציאל, נעבור את התקופה הזאת ונחזור לעצמנו".

קפטן אשדוד מאיר טפירו הוסיף: "כל הכבוד למכבי תל אביב שהם עושים את זה שבוע אחרי שבוע. הפסדנו במשחק כבר ברבע הראשון. אנחנו בתקופה פחות טובה של העונה. בשבועיים או שלושה האחרונים אנחנו לא מציגים את היכולת שלנו מתחילת העונה. רק בימים האחרונים חזרנו לסגל מלא. אני מאמין שנציג כדורסל יותר טוב מהיום. אנחנו שמחים שהיינו פה ושייצגנו את העיר אשדוד. בשבילנו זה היסטוריה. מכבי עשו את שלהם, חבל שלא נראינו יותר טוב. ננסה להגיע למעמד השני הכי גדול בכדורסל הישראלי, הפיינל פור".

ראמל בראדלי, שקלע 17 נקודות, הוסיף: "התחלנו את המשחק בצורה נוראית. לא שמרנו ואם משחקים כך מול קבוצה כזאת, זאת התוצאה. היינו צריכים להתחיל הרבה יותר טוב ופיזי ולחזור להגנה. אני חושב שאם היינו בקצב שלנו אז היה לנו סיכוי. מההתחלה זה לא היה כוחות, לא היינו ברבע הראשון במשחק. קיבלנו עכשיו את השחקנים מהפציעות, נצטרך להמשיך להתאמן חזק ולקוות שהשחקנים ישארו בריאים".

על התקרית עם בורשטיין: "הוא העיף לי מרפקים לפנים. אני לא פחדן, אני לא אוותר במצב הזה. הוא נעמד מול החבר שלי לקבוצה, והייתי חייב להגן על חבר לקבוצה. זה היה בלהט הרגע, ואין לי דם רע מולו, אני מאחל לו בהצלחה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully