וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קני דלגליש: "אני לא מנסה להתחכם או להיות גאון טקטי"

מנג'ר ליברפול הצטנע והחמיא לשחקניו אחרי הניצחון על צ'לסי: "הם היו פנטטסטיים". אנצ'לוטי: "ניתן לטורס זמן להתאקלם"

לא כך רצה פרננדו טורס לפתוח את דרכו בצ'לסי. חלוץ נבחרת ספרד ערך אמש (ראשון) את הופעת הבכורה שלו במדים הכחולים דווקא מול האקסית מליברפול, אך היה בינוני, הוחלף כעבור 65 דקות וראה את קבוצתו החדשה מפסידה לקבוצתו הישנה 1:0, ומתרחקת עוד יותר מהפסגה. "ניתן לפרננדו זמן להתאקלם ולהיכנס לכושר, ואני בטוח שהוא יעשה את זה מהר", הגן בסיום קרלו אנצ'לוטי על הרכש שלו.

"טורס ודרוגבה שחקנים פנטסטיים. כמובן שהיינו יכולים לשחק טוב יותר כקבוצה, בהתקפה לא היינו טובים", הוסיף המנג'ר האיטלקי. "ליברפול הגנה היטב עם כוח וגישה מצוינת. הם שמו שלושה שחקני הגנה באמצע ולא מצאנו פיתרון, שיחקנו לאט מדי ולא ייצרנו שטחים. הם יכולים לחזור ולהילחם על האליפות", הפתיע אנצ'לוטי.

ההפסד הערב שוב שם את עתידו של המנג'ר האיטלקי בסטמפורד ברידג' תחת סימן שאלה מסוים. אנצ'לוטי נשאל האם יאמן את צ'לסי גם בשבוע הבא, והשיב: "אני חושב שכן. אנחנו מאוכזבים כי פספסנו צ'אנס לסגור את הפער, אבל ננסה שוב. העונה ארוכה, וכעת יש לנו סיכוי קטן יותר לזכות באליפות".

קראגר מהלל את דלגליש

מנגד, קני דלגליש רשם את נצחונו הגדול ביותר מאז שב לקווים באנפילד, ובסיום הוא שיבח בעיקר את שחקניו. "השחקנים היו פנטסטיים בגישה שלהם למשחק וברוח שלהם לא להפסיד. אני לא מנסה להתחכם או להיות גאון טקטי, אני בסך הכל מנסה להוציא את הטוב ביותר משחקני", הצטנע המנג'ר האהוב. "השחקנים צריכים לקבל את הקרדיט, הם עשו מה שרצינו בצורה יוצאת מהכלל".

גם דלגליש נשאל כמובן על סיפור פרננדו טורס, ואמר: "השחקנים שלנו התנהגו בצורה מקצוענית. אני לא חושב שכל המצב גרם להם לרצות יותר. לטורס היתה בעיטה אחת, וג'יימי קראגר תיקל אותו פעם אחת, אבל אני לא כאן לדבר על שחקנים אחרים - אני כאן לדבר על השחקנים שלי".

ואם כבר קראגר, אז ראשות הדיבור לסמל הגדול של האדומים על כר הדשא: "הדברים השתפרו עכשיו, קני עזר לכולם להיות באותו קו. עבורי ועבור סטיבן ג'רארד הוא גיבור. התוצאות שלנו טובות מאוד, וכמובן שהייתי רוצה לראות אותו ממשיך כאן כמנג'ר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully