וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול ניצחה 0:1 את צ'לסי

טורס רשם 66 דקות פושרות בבכורה בצ'לסי, שהפסידה 1:0 לליברפול (מיירלש, 69) ואולי איבדה סיכוי לשמור על התואר

שבוע אחרי שהסעירו את אירופה ביום האחרון של חלון ההעברות, נפגשו צ'לסי וליברפול בסטמפורד ברידג'. העיניים היו נשואות לחלוץ 50 מיליון הליש"ט, פרננדו טורס, שפגש את הקבוצה בה כיכב בשלוש וחצי העונות האחרונות. אלא שהאדומים סגרו היטב את הספרדי, עמדו מצוין על המגרש וחזרו הביתה עם 0:1 גדול שכולו ניצחון לאוהדים.

טורס היה קרוב מאוד לכיבוש בדקה ה-30. דידייה דרוגבה הכניס לו כדור מצוין, אבל ג'יימי קראגר גלש ומנע שער בטוח ברגע האחרון. שלוש דקות עברו ומקסי רודריגז רשם את אחת המועמדות להחמצת העונה, כשבעט למשקוף משני מטרים אחרי כדור רוחב של סטיבן ג'רארד.

טורס הוחלף בדקה ה-66 על ידי סלומון קאלו לקול שריקות הבוז של האוהדים האדומים. שלוש דקות לאחר מכן, אותם אוהדים קפצו לשמיים. ג'רארד העביר כדור רוחב מימין, ברניסלב איבנוביץ' ופטר צ'ך טעו וראול מיירלש הגיח מאחור כדי לדחוק מקרוב פנימה ולהפוך לשחקן ליברפול הראשון שכובש שער ליגה בסטמפורד ברידג' מאז ינואר 2004.

בדקה ה-73 העניק קרלו אנצ'לוטי בכורה גם לדויד לואיז, הברזילאי שהגיע מבנפיקה. מנגד, קני דלגליש השאיר את המחליף של טורס, לואיס סוארז, 90 דקות על הספסל. צ'לסי לחצה וחיפשה שוויון בכל מחיר, אבל דווקא פאביו אורליו היה הכי קרוב לכיבוש, כשסחט הצלה נאה מצ'ך.

ליברפול משיגה ניצחון ליגה רביעי ברציפות (כולם ללא ספיגה) ועולה למקום השישי. צ'לסי פספסה הזדמנות לצמק את הפער ממנצ'סטר יונייטד לשבע נקודות ואולי בהפסד הזה איבדה את הסיכוי האחרון שלה לחזור למאבק האליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully