וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמי נאווי: "הייתה בעיית תקשורת נוראית בין השחקנים"

25.1.2011 / 22:37

מאמן מכבי חיפה היה מרוצה מהניצחון על ברק נתניה והסביר מה לא עבד עד עכשיו. אלפסי: "קבלת ההחלטות שלנו שערורייתית"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

דווקא כשהחרב מוטלת על צווארו, עמי נאווי, מאמן מכבי חיפה, השיג ניצחון חשוב ביורוצ'אלנג' הערב (שלישי) בדרבי הישראלי נגד ברק נתניה 73:80. משחק מצוין של מרקו קילינגסוורת' שסיים עם 21 נקודות ושבעה ריבאונדים העניק לחיפאים את הניצחון הראשון בטופ 16, ואולי פותח פתח להתקדם גם לשלב הבא.

"זו לא סיטואציה פשוטה לאף אחד, אני 36 שנה בכדורסל הישראלי, כבר חוויתי הכל ולרגע לא איבדתי את האמונה והביטחון", התייחס נאווי למצבו ולמה שעובר עליו בשבועות האחרונים מאז שירש את אלעד חסין. "עבור השחקנים זה לא קל להפסיד ולשמוע ביקורות. מסביב כל השמועות לא עושות נוח אבל אני שמח עבורם. כדורסל עבורי זה משהו טהור ובתולי. אני לא מתעסק במה שמסביב, רק נטו בכדורסל".

על המשחק עצמו אמר מאמן חיפה: "ידעתי שאני צריך להביא לשחקנים האלה כמה חוקי הגנה ולהביא להם אוויר שיהיה להם על המשחק. אני לא מתיימר להמציא את הכדורסל. הייתה בעיית תקשורת נוראית בין השחקנים. אני אוהב לחץ, זה גורם לעצמך לפקס את עצמך. ברגע שהופכים לחץ לקשקושים זה פוגע. הניצחון הזה הוא לא בשבילי, הוא בשביל השחקנים. עומדות בפנינו שתי משימות קשות: חולון ואשדוד בבית. אני מקווה שנמשיך בדרך הזו".

רוברט רות'בארט, שסיים עם 17 נקודות, הוסיף: "זה נראה שאנחנו מנצחים רק את נתניה, אבל אני מקווה שאנחנו בדרך חדשה ושנוכל להרים את הראש ולהיות קצת יותר רציניים. הרגשתי נגד ירושלים שאנחנו מנסים למצוא את הדרך שלנו ולקח לנו קצת זמן. שיחקנו יותר חכם מבשאר המשחקים ושיחקנו בכל מהלך יותר רגוע וזה באמת עזר לנו. מצאנו דרך חדשה בשביל הקבוצה".

אלפסי: "כנראה יהיה קשה לנו להמשיך הלאה ביורוצ'אלנג'"

בברק נתניה שוב יכולים להיות מאוכזבים. בפעם השלישית העונה הקבוצה של אריק אלפסי נכנעת לחיפאים, והם עדיין ללא ניצחון בטופ 16 של היורוצ'אלנג'. "אנחנו מפסידים שלוש פעמים למכבי חיפה כי יש להם מאצ' אפ טוב נגדנו. קבלת ההחלטות שלנו הייתה שערורייתית, לא ידענו לגמור את המשחק בארבע הדקות האחרונות. כל הכבוד לחיפה על הניצחון וזו לא הפעם הראשונה שאנחנו מפסידים במשחק צמוד. המשחק החשוב באמת הוא מול גלבוע/גליל ביום ראשון בליגה ואחרי זה בחצי גמר גביע המדינה. כנראה ביורוצ'אלנג' יהיה לנו קשה להמשיך הלאה".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully