וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוצ'אלנג': מכבי חיפה ניצחה 73:80 את ברק נתניה

הירוקים השיגו ניצחון שלישי העונה על היריבה, הפעם במסגרת הטופ 16, קילינגסוורת' הצטיין עם 21 נקודות ושבעה ריבאונדים

שבועות לא טובים עוברים על מכבי חיפה, אבל אם יש יריבה שתמיד מצליחה לגרום לצד הירוק חיוך, זו ברק נתניה. הירוקים השיגו ניצחון שלישי העונה על הקבוצה של אריק אלפסי 73:80 במסגרת המחזור השני של הטופ 16, ובעצם השיגו ניצחון ראשון בשלב הזה כשהם יכולים לקוות שהיכולת מהערב, שמצטרפת למשחק ההפסד מהפועל ירושלים בו הפגינו השחקנים משחק טוב, תוציא אותם לדרך חדשה.

המשחק היה ברובו צמוד, אבל חיפה הייתה לוהטת בדקות האחרונות עם מרקו קילינגסוורת', שסיים משחק אישי מצוין שלו עם 21 נקודות ושבעה ריבאונדים. גם רוברט רות'בארט היה טוב בדקות שבהן שיחק (17 נקודות ושישה ריבאונדים), בעוד אצל ברק נתניה רק אלטון בראון (26 נקודות ותשעה ריבאונדים) הגיע לעבודה. אדריאן בנקס, שהורגש פחות נגד מכבי תל אביב השבוע, לא הצליח לבלוט הפעם וסיים משחק בינוני עם 15 נקודות וחמישה ריבאונדים.

במשחק נוסף בבית הישראלי ניצחב ספרטק סנט פטרסבורג קבוצתו של צביקה שרף 63:71 את אקדמיק סופיה והשיגה ניצחון שני בטופ 16.

מהלך המשחק

ברק נתניה פתחה בחמישייה עם אדריאן בנקס, שמוליק ברנר, רומאו טראוויס, אלטון בראון וטוני ווישהאם. מכבי חיפה עלתה עם פרנק רובינסון, ג'רמיין ג'קסון, מרקו קילינגסוורת', סילבן לנדסברג ואלישי כדיר.

את המשחק פתח אלטון בראון עם שתי הנקודות הראשונות של נתניה בליי אפ קל, וגם אדריאן בנקס נכנס לעניינים במהרה והשאיר את היתרון אצל המקומיים. למרות זאת נתניה לא הצליחה לברוח ואחרי סל של רוברט רות'בארט, החיפאים ירדו בפיגור 21:18 בסיום הרבע.

בפתיחת הרבע השני נאווי הכניס את דרק לאו וחיפה קיבלה נקודות מרות'בארט, שהמשיך להיות הדומיננטי אצל הירוקים, שעלו ל-26:31 אחרי נקודות של לנדסברג. נתניה לא איפשרה לברוח עם עוד נקודות של אלטון בראון, אבל ירדה בסופו של דבר בפיגור 39:35 אל המחצית.

הרבע השלישי נפתח עם נקודות של ג'קסון שנכנס לעניינים ורובינסון תפר שלשה שהעלתה כבר לשבע הפרש. בראון בהתקפה מתפרצת ניסה להחזיר את נתניה, אבל לנדסברג הפגיז שלשה שהשאירה את ההפרש על שש. אלא שנתניה לחצה על הדוושה ובראון היה אחראי למהפך שהעלה את המארחים ל-51:52 דרמטי שתי דקות לסיום הרבע. רות'בארט עם האלי הופ עם הבאזר הוריד את חיפה בפיגור 54:53 בסיום הרבע.

טראוויס ניסה לברוח עם שתי הנקודות הראשונות ברבע האחרון, אבל רובינסון קלע שתי נקודות והלך לקו כדי להשלים ולשמור על מתח. אלטון בראון חזר לעניינים ודאג להשאיר את היתרון אצל נתניה עם עוד שתיים. למרות דקות טובות בהתקפה של נתניה, קילינגסוורת' חזר ללהוט עם נקודות בג'אמפ שוט ומהקו ואבי בן שימול צלף שלשה שהפכה את המומנטום והעלתה את הירוקים ל-67:71 שתי דקות לסיום. מכאן החיפאים המשיכו לברוח עם עוד נקודות של קילינגסוורת' ובן שימול בדרך ל-73:80 בסיום.

סטטיסטיקה

קלעו לחיפה: מרקו קילינגסוורת' 21 (7 ריבאונדים, 3 חטיפות), רוברט רות'בארט 17 (5 מ-6 מהשדה, 7 מ-8 מהקו), סילבן לנדסברג 10, פרנק רובינסון 9, אבי בן שימול 8, ג'רמיין ג'קסון 7 (6 אסיסטים), אלישי כדיר 4, רודני ווב 4.

קלעו לנתניה: אלטון בראון 26 (11 מ-13 מהשדה, 9 ריבאונדים), אדריאן בנקס 15 (1 מ-6 ל-3), שמוליק ברנר 8 (7 איבודים), ערן אסנטי 4, טוני וושהאם 4, אריק מקולום 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully