וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני יהודה ניצחה 2:3 את הפועל חיפה

מי אמר שלקשטן אין התקפה? שלומי לוי, פדרו גלבאן וכפיר אדרי (בפנדל) העניקו ניצחון ראשון לכתומים אחרי חמישה מחזורים

המאזן הגרוע של בני יהודה בחמשת המשחקים האחרונים, שהסתיימו ללא ניצחון ועם שער זכות אחד, ניקז את כל הלחץ לכיסא של דרור קשטן, שממשיך לשמוע את האוהדים מבלומפילד קוראים לו להתפטר. לשמחתו, היום (שבת) הקבוצה שלו דווקא כבשה שלושה שערים בניצחון 2:3 על הפועל חיפה, ועל אף הצרות בהגנה שהביאו לשני שערים מצמקים של החיפאים, קשטן יכול לנשום קצת יותר. שלומי לוי (28), פדרו גלבאן (49) וכפיר אדרי (80, פנדל) כבשו לבני יהודה, בן בסט (72) וחנן ממן (89* רק צימקו.

על רקע העובדה שאסי בלדוט הודח מסגל הקבוצה, בני יהודה פתחה עם שלומי לוי ופיני בלילי בחלק ההתקפי. אם בשבועות האחרונים בלילי לא ממש מצא את מקומו אצל הכתומים, הערב הוא סיים משחק מצוין עם שני בישולים לשני השערים הראשונים והוביל את ההתקפה של קשטן לניצחון הגדול.

שלומי לוי כבש את הראשון כתוצאה מהחמצת פנדל של פדרו גלבאן, גלבאן כבש את השני, עדן בן בסט הצליח לצמק, אבל לפני שהפועל חיפה חשבה על השוויון הגיע השלישי של הכתומים עם שער בפנדל של כפיר אדרי. למרות שער מצמק של חנן ממן לזכות הפועל חיפה, זה כבר היה מאוחר מדי. בהפועל חיפה יכולים לקוות שכניסתו של המשקיע החדש תוסיף עוד מחץ לקבוצה הלא יציבה של יואב כץ.

מהלך המשחק

דקה 11 - עדן בן בסט מצא את סאשה סטויאנוביץ', שבחר בבעיטה והכדור שלו כמעט ומצא את המסגרת.

דקה 14 - שלו מנשה מצא את עוז ראלי, שהרים היטב למרכז הרחבה, אבל פיני בלילי נגח מקרוב החוצה.

דקה 28 - גול! עומר ורד הכשיל את פדרו גלבאן ברחבה, השופט איתן תבריזי הצביע על הנקודה הלבנה. גלבאן בעט, קאלה דרשלר הדף, הכדור הגיע לפיני בלילי שהגביה לראש של שלומי לוי, שמקרוב נגח פנימה. 0:1 לבני יהודה.

דקה 49 - גול! מסירה ענקית של פיני בלילי 40 מטר מהשער מצאה את פדרו גלבאן שהמשיך עם בעיטה ברגל שמאל לשער וקבע 0:2.

דקה 72 - גול! כדור קרן של חנן ממן הביא לערבובייה ברחבה אחרי הרחקה לא טובה של ההגנה אל עדן בן בסט, שכבש נהדר וקבע 1:2 לבני יהודה.

דקה 80 - גול! פיני בלילי הוכשל ברחבה והשופט פסק על פנדל נוסף לבני יהודה. כפיר אדרי לקח הפעם את הכדור ובעט פנימה, 1:3 לבני יהודה.

דקה 89 - גול! חנן ממן ניסה את מזלו בבעיטה שטוחה מרחוק, שצימקה את התוצאה ל-3:2.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, אביב חדד, דין מורי, עוז ראלי, קסטוטיס איבשקבצ'יוס, לירוי צעירי, שלו מנשה (כפיר אדרי 76), פדרו גלבאן, שלומי לוי (חסן אבו זייד 70), פיני בלילי (משה ביטון 90).

הרכב הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עומר ורד (ניקולה גרוביישיץ' 70), סביטי ליפנייה, גולן חרמון, שרון לוי, יוסי דורה, רועי שוקרני, רן אבוקרט, גל אראל (חנן ממן 56), סאשה סטויאנוביץ' (הישאם כיוואן 83), עדן בן בסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully