וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן: "היתה לידה קשה, אבל עכשיו כולם מחייכים"

מאמן בני יהודה חגג את ה-2:3 על הפועל חיפה. מרעי סיכם בקבוצה וממתין להפועל ת"א, פיירגווידי ימשיך להיבחן

ויקטור מרעי סיכם את תנאיו בבני יהודה, ואם אכן קבוצתו הפועל תל אביב תאשר את המהלך, הוא צפוי לעבור לקבוצתו של דרור קשטן בהשאלה עד תום העונה הנכחית. מרעי, חלוצה של הדאבליסטית, לא זוכה להרבה הזדמנויות במדי האדומים, וביקש מהמאמן אלי גוטמן להשתחרר. בני יהודה, שכזכור שחררה את חלוצה איליה יברויאן להפועל אשקלון, כבר סיכמה את כל התנאים עם מרעי, אך עתה בקבוצה מחכים לאישור הפועל תל אביב כדי לבצע את המהלך.

לאחר הניצחון 2:3 על הפועל חיפה הערב (שבת) נודע כי המאמן דרור קשטן מעוניין להמשיך ולבחון את החלוץ הארגנטינאי אנטוניו פיירגווידי, שמתאמן מזה שבוע בקבוצה. קשטן עדיין לא שלם עם ההחלטה בנוגע להחתמת החלוץ ורק במידה ופיירגווידי ירשים במיוחד בימים הקרובים הוא יוחתם. במידה וישוחרר, מחזיק המאמן במספר שמות של חלוצים נוספים שעשויים לנחות עוד השבוע למבחנים במועדון. בימים הקרובים צפויה להיות התפתחות גם בנוגע לקשר אסי בלדוט, שלא נכלל היום בסגל ונראה כי דרכו נסללה אל מחוץ למועדון.

בנוגע למעמדו של בלדוט אמר קשטן הערב: "אסי בלדוט שחקן מן המניין שלא מצא את מקומו בין ה-18 מסיבות מקצועיות לחלוטין. נקודה". באשר לניצחון, שהגיע אחרי תקופה ארוכה של אכזבות, הוסיף המאמן הוותיק: "כשהכדור נכנס לרשת זה עושה שינוי גדול מאוד. זו אמנם היתה לידה קשה, אבל כולנו מחייכים עכשיו".

עדכון ראשון: 18:01

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully