וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 1:3 את בני סכנין

צמד מנצח של המחליף רוברטו קולאוטי סידר למוטי איוניר בכורה מוצלחת כמאמן החדש של הצהובים. המארחת במקום ה-15

זה לא היה פשוט בכלל, אבל מוטי איוניר צלח את הבכורה שלו הערב (שבת) כמאמן מכבי תל אביב. הצהובים הגיעו מעודדים מהניצחון על בית"ר ירושלים ביום שני ומהשבוע הראשון שלהם עם המאמן החדש, הוליכו משער נאה של האריס מדוניאנין (40) וידעו גם להתאושש משוויון של עלא אבו סלאח (57). בסופו של דבר, הם זכו בניצחון 1:3, הודות לצמד שערים מצוין של המחליף רוברטו קולאוטי, שרושם התאוששות מרשימה עם שער שלישי רצוף. בהחלט פתיחה ברגל ימין.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים שער עם רוברטו קולאוטי. אדריאן הרבשטיין
לא היה פשוט. שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם קולאוטי/אדריאן הרבשטיין

איוניר, שסגר מעגל עם שובו למועדון נעוריו אחרי 20 שנה, בחר לפתוח עם מדוניאנין מאחורי יובל אבידור ואלירן עטר, והאמת היא שמלבד השער בו היו מעורבים השלושה אף אחד מהם לא הצדיק את שילובו בהרכב. מכבי תל אביב הציגה משחק שבלוני ויצאה להתקפות סתמיות על כר הדשא העלוב בדוחא, כשחוסר הדיוק של שחקני הקישור בראשות גל אלברמן בלט מאוד. דווקא צמד המחליפים, מאור בוזגלו ובעיקר קולאוטי, הוכיחו כמו במשחק מול בית"ר ירושלים כי הם מספקים את הסחורה ונמצאים בהתעוררות. בוזגלו בישל ביום הולדתו ה-23, בעוד המתאזרח הארגנטינאי הרשית מחזור שני ברציפות ועשה זאת בסטייל עם שני שערים יפים - אחד בסיומת נפלאה מקרוב והשני בבעיטה יפה לחיבורים מתוך הרחבה. על זה חלמו בקרית שלום בתחילת העונה כשהחליטו לשלם לקולאוטי את המשכורת לה הוא זוכה.

למזלו של המאמן הטרי, היריבה שעמדה מולו לא ערערה על עליונותה של מכבי תל אביב ברוב שלבי המשחק, וכך הצליחו האורחים לכבוש בפעם השנייה העונה יותר משני שערים (כשגם הפעם הראשונה הייתה מול סכנין). בתחילה ניסתה המארחת ליזום דרך האגפים ושחקניה עטו על כל כדור, אבל האנמיות בחלק הקדמי (למרות בכורה סבירה לבולגרי קוסטדין אזורוב) והסרבול בנגיעה האחרונה עלו לה בשער חובה דווקא בדקות בהן התנהל משחק שווה כוחות. אל המחצית השנייה שוב עלתה סכנין דינמית, ואחרי כמה הזדמנויות בעקבות מצבים נייחים ושאננות של לירן שטראובר נגח עבו סלאח את שער השוויון שגם היה הראשון שלו בליגה. אלא שסכנין הייתה נאיבית לאחר שחזרה למשחק, והיכולת הטכנית העדיפה של הצהובים היא זו שעשתה את ההבדל.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

מהלך המשחק

דקה 4: ניבאלדו נפגע והדאיג את הספסל הצהוב, שם כבר שלחו את סטרול להתחמם, אבל לבסוף הברזילאי התאושש וחזר למגרש.

דקה 11: שטראובר יצא בצורה רעה לכדור חופשי שהוגבה לרחבה, אבו ריא לא הגיע טוב לכדור ונגח מעל השער.

דקה 16: ניסיון של אבידור נבלם, מדוניאנין השתלט על הריבאונד והפציץ מ-16 מטרים החוצה.

דקה 33: פעולה יפה של זיו באגף שמאל הסתיימה בהגבהה לראשו של ישראלביץ', שנגח חלש לידיים של מאיר כהן.

דקה 36: חלאיילה מצא את חאמד גנאים בצד שמאל, הקשר בעט מהאוויר כדור ששטראובר לא התקשה לקלוט.

דקה 40: גול! מהלך שהחל אצל אבידור בצד ימין הסתיים עם הורדת כדור יפה של עטר לעבר מדוניאנין, שמ-16 מטרים בעט פס אלגנטי לרשת. 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 49: לוזון הגביה מצד ימין ואזורוב הפעם נגח מצוין, אבל רק למשקוף.

דקה 50: פטי עלה לעזרת ההתקפה ונגח לרשת אחרי עימות אווירי עם שטראובר, אבל השופט פסל בצדק את השער בגלל עבירה של הבלם.

דקה 57: כדור חופשי של סכנין עשה דרכו לרחבת מכבי תל אביב, הנגיחה הראשונה נעצרה במשקוף מעל ידיו של שטראובר, ובפעם השנייה היה זה אבו סלאח שנגח לרשת. שער בכורה לאבו סלאח, 1:1.

דקה 61: לירן כהן עבר הפעם לצד שמאל, ביצע הטעיה ובעט כדור שחלף סמוך לקורה.

דקה 62: עטר החזיק איתו שני מגנים וניסה לסובב לפינה הרחוקה. הכדור החטיא את המסגרת.

דקה 72: גול! כמו מול בית"ר גם הפעם שיתוף פעולה בין המחליפים מוביל לשער צהוב. בוזגלו השאיר את באסם גנאים מאחור והעביר כדור רוחב מצד ימין, קולאוטי הקדים את הבלם שלו ובנגיעה תוך כדי ריצה שלח מצוין לפינה הרחוקה. 1:2 למכבי תל אביב.

דקה 82: גול! מאיר כהן טעה בהוצאת הכדור, ייני השתלט ומסר לקולאוטי, שסובב בימין מצד שמאל לחיבורים הרחוקים. יופי של שער של החלוץ, 1:3 למכבי תל אביב.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, לוהאב כיאל, עלא אבו סלאח, יא יא פטי, מהראן אבו ריא, חאלד חלאיילה, באסם גנאים (אחמד קאסום, 80), חאמד גנאים, לירן כהן, יניב לוזון (נסטיה צ'ה, 66), קוסטדין אזורוב.

הרכב מכבי תל אביב: לירן שטראובר, קלמי סבן, סאבו פאביצ'ביץ', ניבאלדו, יואב זיו, ג'יבריל סידיבה, גל אלברמן (רוברטו קולאוטי, 63), גיז'רמו ישראלביץ', האריס מדוניאנין (שרן ייני, 76), אלירן עטר, יובל אבידור (מאור בוזגלו, 69).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully