וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלושקו הודחה בסיבוב השני של מוקדמות אוסטרליה

הישראלית הפסידה 7:6, 7:5 לנוריה לאגוסטרה ויווס (126) אחרי פייט של שעה ו-50 דקות. סימון זכה בסידני, פרר באוקלנד

יוליה גלושקו הודחה הלילה (בין שישי לשבת) בסיבוב המוקדמות השני של אליפות אוסטרליה. הטניסאית הישראלית (233 בעולם), שחלפה בסיבוב המוקדמות הראשון על פני סילביה סולר אספינוזה, נתקלה הפעם ביריבה ספרדייה קשה בהרבה בדמותה של לנוריה לאגוסטרה ויווס (126 בעולם), והפסידה 7:6, 7:5.

גלושקו מתחה את ויווס הוותיקה, המדורגת תשיעית במוקדמות, במשך 53 דקות במערכה הראשונה לפני שנכנעה 7:4 בשובר השוויון, ואילו המערכה השנייה התארכה עד ל-57 דקות, אך גם בסיומה הייתה ידה של הספרדייה על העליונה עם ניצחון 5:7 שהבטיח לה מקום בסיבוב הבא.

סימון זכה בטורניר סידני

רגע לפני פתיחתה של אליפות אוסטרליה, כשהמדורגים הבכירים מנצלים את הימים האחרונים לפני הגרנד סלאם הראשון של השנה להכנות אחרונות, זכה ז'יל סימון בטורניר סידני אחרי שגבר 5:7, 6:7 על ויקטור טרויצקי. הצרפתי בן ה-26 עלה נחוש לגמול לסרבי על ההפסד הכואב בגמר גביע דייויס האחרון, ואחרי כמעט שעתיים של מלחמה הצליח לקטוף תואר ראשון העונה.

סימון עבד קשה במשך 58 דקות במערכה הראשונה בה ניצח בקושי 5:7, ואחרי שנקלע לפיגור 3:0 במערכה השנייה הוא ביצע קאמבק מרשים וניצל שורה של טעויות מנטליות של טרויצקי כדי לגרור את המערכה לשובר שוויון בו ניצח 4:7 והשלים את זכייתו.

* דויד פרר זכה בטורניר אוקלנד אחרי שגבר בגמר 3:6, 2:6 על דויד נלבנדיאן. הספרדי שדורג ראשון בטורניר קטף תואר עשירי בקריירה אחרי שניצל את חולשתו של הארגנטינאי הוותיק, שעשוי לפגוש אותו פעם נוספת כבר בסיבוב השלישי של אליפות אוסטרליה בשבוע הבא, אם נלבנדיאן יצליח להדיח בסיבוב הראשון את הפייבוריט המקומי, לייטון יואיט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully