וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה: הגרלה קלה לשחר פאר, סלע נגד דל פוטרו

לא אמורה להיתקל בקשיים בשני הסיבובים הראשונים במלבורן, סלע יזיע נגד הארגנטינאי. גלושקו עלתה סיבוב במוקדמות

עונת הטניס של 2011 כבר יצאה לדרך עם מספר טורנירי הכנה, אולם האירוע המכונן הראשון שלה יגיע עם אליפות אוסטרליה הפתוחה שתצאך לדרך בעוד יומיים. הלילה (בין חמישי לשישי) נערכה הגרלת המשחקים.

הטניסאית הבכירה של ישראל שחר פאר קיבלה יריבה נוחה יחסית בסיבוב הראשון של התחרות, כאשר המדורגת מספר 12 בעולם תפגוש את מתילדה יוהאנסון הצרפתייה (102 בעולם), שהישג השיא שלה בטורנירי גרנד סלאם היה הסיבוב השני. אם פאר, שהגיע בעבר עד רבע הגמר במלבורן, תעפיל לסיבוב השני היא תפגוש שם את המנצחת בין סוראנה קריסטיאה הרומנייה (94 בעולם) למירנה לוצ'יץ' הקרואטית (98 בעולם). בסיבוב השלישי היא עושיה לפגוש את פלאביה פנטה האיטלקייה (22 בעולם), כשלאחר מכן, בשלב שמינית הגמר היא יכולה לקבל את סמנתה סטוסור המקומית (6 בעולם).

המדורגת 1 בעולם קרוליין ווזניאקי תפתח את הניסיון שלה לזכות בגרנד סלאם ראשון בקריירה במשחק נגד ג'יזלה דולקו הארגנטינאית, כשבסיבוב השני עשויה לחכות לה טאמירה פאצ'ק האוסטרית.

הטניסאי הישראלי הבכיר דודי סלע, שפתח את העונה בצורה לא משכנעת, קיבל הגרלה קשה מאוד בדמותו של חואן מרטין דל פוטרו. הענק הארגנטינאי לא מדורג בטורניר לאחר שנעדר מהמגרשים כשנה לערך בעקבות פציעה והוא מדורג כעת במקום ה-259 בעולם. עם זאת, זו הגרלה לא קלה עבור הישראלי. אם סלע יצלח את המשוכה הגבוהה, הרי שבסיבוב השני מחכה לו עוד יריב קשה - חברו הקפריסאי מרכוס בגדאטיס, שיפגוש יריב שיעלה מהמוקדמות. במידה שסלע יפתיע ויעלה לסיבוב השלישי, הוא עשוי לפגוש את יורגן מלצר האוסטרי (11 בעולם), האיש שניצח אותו בגביע דיוייס לפני מספר חודשים.

המדורג מספר 1 בעולם, רפאל נדאל, לא אמור להיתקל בקשיים בשני הסיבובים הראשונים נגד שחקנים לא מדורגים, כשבסיבוב השלישי הוא יכול לזכות למפגש עם חברו לנבחרת הדיוייס של ספרד, פליסיאני לופס (31 בטורניר). המדורג 2 בעולם רוג'ר פדרר, שיכול לפגוש את נדאל רק בגמר, יפתח את הטורניר נגד לוקאס לאקו הסלובקי, בסיבוב השלישי פדרר ייאלץ להתמודד נגד אלברט מונטאנס הספרדי (25 בעולם).

בתוך כך, הטניסאית הישראלית יוליה גלושקו העפילה הלילה לסיבוב המוקדמות השני של הטורניר, זאת לאחר שגברה בסיבוב הראשון על סילביה סולר אספינוזה הספרדייה בשלוש מערכות. גלושקו ניצחה את הראשונה 1:6, נוצחה בשנייה 6:4 והצליחה להכריע את המשחק עם 2:6 במערכה המכריעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully