וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי ריאל השתכנעו: "רוצים מספר 9"

הלחץ של המאמן עבד. מוריניו התמוגג מהניצחון בגביע על אתלטיקו. סאנצ'ז פלורס: "מ-3:1 יהיה הרבה יותר קשה לחזור"

משחק ענק היה אמש (חמישי) בסנטיאגו ברנבאו. זה היה אמנם "רק" בקופה דל ריי, אבל הדרבי בין ריאל ואתלטיקו מדריד תמיד חם, ובמשחק הראשון של רבע הגמר קיבלנו מתח ודרמה. הבלאנקוס ניצחו לבסוף 1:3 עם שער של מסוט אוזיל בדקה ה-90, זאת לאחר שנקעלו לפיגור מוקדם כבר בדקה השביעית משער של דייגו פורלאן. את שני השערים הנוספים לריאל כבשו סרחיו ראמוס וכריסטיאנו רונאלדו בשערו ה-31 (!) העונה.

ריאל האריכה את המאזן המדהים שלה נגד היריבה העירונית המושבעת, שלא ניצחה אותה מזה 11 שנים ועם 19 דרבים ללא ניצחון של הרוחיבלנקוס. אולי במשחק הגומלין שייערך בעוד שבוע בוויסנטה קלדרון וכנראה יהיה לא פחות לוהט מהמשחק הראשון, תקטע אתלטי את הרצף המאוד מביך שלה.

המשחק שטף והקצב במשך 90 דקות היה רצחני, כשהכדור לא נח לרגע ועבר מרחבה אחת לשנייה. מי שהתלהב מהמשחק היה מאמן ריאל מדריד ז'וזה מוריניו, שאמר אחריו: "ככה צריך להיות כל משחק - מהיר, ללא עצירות. שיחקנו יותר טוב במחצית הראשונה מאשר בשנייה אבל מה שחשוב זה שניצחנו את המשחק. בין 1:2 ל-1:3 יש הבדל קטן. אנחנו יותר רגועים עכשיו, אבל לא מאוד".

קיקה סאנצ'ז פלורס אמר: "2:1 הייתה תוצאה טובה עבורנו, אבל מ-3:1 כבר הרבה יותר קשה עבורנו לחזור למרות שזה לא בלתי אפשרי. אחרי המאמץ הגדול שהשחקנים שלנו השקיעו במשחק, השער שספגנו היה מכה גדולה למוראל של הקבוצה". עם זאת, למאמן היו גם מחמאות: "הראינו גם שאנו קבוצה תחרותית מאוד".

ולדאנו: "בוחנים כרגע את השוק"

מי שפתח שוב בעמדת החלוץ היה קארים בנזמה, ששוב לא הרשים במדים הלבנים. כנראה שבריאל הבינו שהם לא יכולים להסתמך רק על החלוץ הצרפתי, לאחר שנודע כי גונזאלו היגואין ייעדר עד סיומה של העונה לאחר הניתוח שעבר בגבו. מוריניו לחץ על ראשי ריאל להביא חלוץ לסגל הקבוצה כדי לעבות את הסגל. בתחילה התנגדו קברניטי המועדון הלבן לרעיון של המאמן הפורטוגלי, אבל נראה שכעת הם השתכנעו ויעשו כרצונו.

המנהל המקצועי של ריאל חורחה ולדאנו אמר שריאל מחפשת אחר שחקן חיזוק לחוד הקבוצה: "אנחנו בוחנים כעת את השוק, לאחר חסור הוודאות לגבי מצבו של גונזאלו היגואין. נראה אם נמצא כעת שיוכל לעזור לנו לתקופה של שישה חודשים. השם של ריאל מדריד מקושר לשחקנים רבים אבל אנחנו לא רוצים להיכנס לשמות ולפרטים ספציפיים אבל זה נכון שאנחנו תרים אחרי מספר 9".

חלק מהשמות שהוזכרו בקשר לבלאנקוס הם חלוצה הגרמני של באיירן מינכן מירוסלב קלוזה וחלוצה הטוגולזי של מנצ'סטר סיטי עמנואל אדבאיור. לגבי בנזמה, הרי שבאנגליה התפרסם כי הוא שוחח עם המנג'ר הצרפתי של אסטון וילה לגבי מעבר אפשרי שלו לקבוצה האנגלית מבירמינגהאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully