וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המלך: ריאל מדריד ניצחה את אתלטיקו 1:3

ריאל מדריד התקשתה אך ניצחה 1:3 את אתלטיקו בדרבי העירוני, ותגיע לגומלין ברבע גמר גביע המלך עם יתרון משמעותי

לאחר שראתה את ברצלונה דורסת במשחק הראשון של רבע גמר גביע המלך את יריבתה, בטיס 0:5, רצתה גם ריאל מדריד לעשות צעד משמעותי אל עבר חצי הגמר, כשאירחה את אתלטיקו מדריד למשחק הראשון מבין שניים. ההיסטוריה (והיכולת) עמדה לזכותה של ריאל, שלא הפסידה ליריבה העירונית מאז ה-12 ביוני, 1999, וגם הערב (חמישי) הרצף הזה לא נשבר, כשהבלאנקוס ניצחו 1:3, אבל לא לפני שאתלטיקו עשתה להם חיים קשים.

האורחים הגיעו מעט שפופים לאחר שהושפלו במחזור הליגה האחרון 4:1 בידי הרקולס, אך בדקה ה-7 הדהים דייגו פורלאן את יושבי הברנבאו, כשהעלה את אתלטיקו ליתרון. אגוארו שהיה ספק בנבדל, נשלח אל הרחבה, ובנגיעה העביר את הכדור אל פורלאן שהגיע מאחור ומול שער ריק קבע 0:1 לאורחים. הבלאנקוס המתינו בסך הכל 7 דקות עד שמצאו את שער השיוויון, כשכדור קרן של די מריה מצא את ראשו של סרחיו ראמוס שהתרומם מעל כולם ונגח מצויין אל הרשת. ריאל החלה ללחוץ על שערם של המארחים והיתה קרובה מספר פעמים לכבוש את השער השני, אבל רונאלדו וחבריו החמיצו ושתי הקבוצות ירדו צמודות זו לזו במחצית.

האורחים שהיו מרוצים מהתוצאה המשיכו לנסות ולשמור עליה בפתיחת המחצית השניה, אך בדקה ה-54 הם לא היו רחוקים מלתפוס שוב את היתרון: אגוארו פרץ אל הרחבה וניסה להכניע את קסיאס עם בעיטה שטוחה, אבל השוער הספרדי הדף היטב. 4 דקות מאוחר יותר שוב הדף קסיאס כדור של אגוארו, אבל הפעם היה על הריבאונד פורלאן, שהיה יכול להשוות אבל מול שער חשוף בעט אל הקורה. שתי דקות מאוחר יותר, ואתלטיקו מדריד למדה, כמו רבות לפניה, שמי שלא כובשת, חוטפת. אוזיל ליהטט מול הגנת אתלטיקו, ואז הפקיץ כדור מצויין היישר אל רונאלדו שדחק מקרוב את השני של הבלאנקוס בדקה ה-61. הרוחות החלו להתחמם על הדשא כיאה לדרבי, אתלטיקו החלה להתקרב, אך דווקא כשהמומנטום עמד לצד האורחים, הגיעה הדקה ה-90. פיליפה מצא את אוזיל ברחבה, והגרמני ניצל טעות של אחד המגינים כדי לכבוש מקרוב, ועתה ריאל יכולה להגיע שקטה יותר לגומלין.

עוד לפני הדרבי של מדריד, אירחה אלמריה את דפורטיבו לה קורוניה וניצחה אותה 0:1. הקבוצה של נסטור גורוסיטו אמנם נמצאת במקום הלפני אחרון והפסידה את שלושת משחקיה האחרונים בליגה, אך בגביע היא ממשיכה לעשות את העבודה ותצא לריאזור עם מקדמה מינימלית, אך חשובה. מי שקבע את תוצאות המשחק היה חואן מנואל אורטיז, שקיבל מסירת עומק בתוך הרחבה וניסה ליישר אותו לאמצע, אך הכדור פגע בקנוט אולב רינדרוב, שינה כיוון וחדר פנימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully