וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמארה: "לנצח אוהב את אוהדי פיניקס"

הפורוורד זכה לקבלת פנים נלהבת לפני ניצחון הניקס באריזונה. בריאנט תשיעי בקלעי כל הזמנים. ג'קסון: "יעבור את ג'ורדן"

אמארה סטודמאייר שב הלילה (בין שישי לשבת) לפיניקס וזכה לקבלת פנים חמה ואוהבת מהקהל המקומי. על הפרקט, סטודמאייר לא הראה שום סנטימנטים, תפר 23 נקודות והוביל את הניקס לניצחון חוץ ענק 96:121 על הסאנס. "קבלת הפנים הייתה מדהימה. הבנתי כמה האוהדים עדיין מעריכים את העבודה הקשה על הפרקט וההתמודדות מול הפציעות", אמר אמארה: "לנצח אוהב את אוהדי פיניקס".

סטודמאייר קלע 19 נקודות עד ההפסקה ולאחר מכן החל מופע השלשות של קלעי הניקס (שסיימו עם 17 קליעות מעבר לקשת מול שלוש בלבד של פיניקס): "הייתה לי מטרה אחת והיא להיות דומיננטי מהפתיחה ועשיתי את העבודה. אחרי ההפסקה הם עברו לאזורית והחברים שלי עשו את העבודה".

בריאנט ממשיך להתקדם

בליל שלישי עלה קובי בריאנט למקום ה-10 ברשימת קלעי כל הזמנים לאחר שעבר את דומיניק ווילקינס. הלילה התקדם קובי מקום נוסף. 25 הנקודות שקלע בניצחון 97:101 על ניו אורלינס הספיקו לו על מנת להשאיר מאחור את אוסקר רוברטסון: "זה כבוד גדול. חלק גדול מהמשחק שלי בנוי על אלה שקדמו לי, אוסקר במיוחד".

בריאנט התייחס גם למצב ברכו הפצועה: "אני נראה מודאג? בעונה שעברה הברך שלי התנפחה לגודל של בלון ועדיין זכינו באליפות ולכן אני לא מוטרד. אני צריך להיות חכם ולתזמן את הדברים נכון. אני מקשיב לגוף שלי וכעת אני מרגיש שזה הזמן להגביר את האינטנסיביות".

פיל ג'קסון נשאל לפני המשחק לאן מכוון בריאנט להגיע ברשימת הקלעים וענה: "לעבור את מייקל ג'ורדן. אני מדמיין אותו עושה את זה". ג'ורדן הוא הקלע השלישי בכל הזמנים עם 32,292 נקודות. בריאנט עומד כעת על 26,720 והוא רחוק 226 נקודות מהמקום השמיני בו נמצא סנטר העבר האקים אולג'וואן.

גם מיאמי רוצה לשבור שיאים

במיאמי רשמו ניצחון שמיני ברציפות ו-20 מ-21 המשחקים האחרונים. ההיט גברו 95:101 על מילווקי לאחר הארכה וסופרים כבר 12 ניצחונות חוץ רצופים - ארבעה פחות מהשיא אותו קבעה לוס אנג'לס לייקרס בעונת 1971/72. כריס בוש היה מצוין במאני טיים ולברון ג'יימס סיים עם 26 נקודות ו-10 ריבאונדים.

"זה לא תמיד יהיה גן של שושנים עבור השלישייה ועבור הקבוצה", אמר ג'יימס. "קלענו בפחות מ-40 אחוז מהשדה, אבל מצאנו לדרך לנצח את המשחק ולבצע עצירות במיוחד ברבע האחרון ובהארכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully