וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלייק גריפין ישתתף בתחרות ההטבעות

דיווחים בארה"ב טוענים כי הפורוורד הנפלא יעמוד במרכז סופ"ש האולסטאר. ברנדון ג'נינגס, ג'ווייל מגי וסרג' איבקה ינסו להכניעו

בלייק גריפין שחקן לוס אנג'לס קליפרס. Harry How, GettyImages
במקומו הטבעי. גריפין מרחף/GettyImages, Harry How

אין ספק כי אחד הסיפורים הגדולים ביותר של עונת ה-NBA, שמתקרבת בצעדי ענק אל נקודת האמצע שלה, הוא בלייק גריפין. הפאוור פורוורד האדיר של לוס אנג'לס קליפרס מככב כמעט בכל תקציר אפשרי, עם מהלכי היי-לייט שמכניסים לא מעט צבע למועדון המדשדש, ולעתים אפילו גם נצחונות. הערב (רביעי) קיבלו חובבי הליגה בשורה טובה, כאשר על פי דיווחים בארצות הברית יטול גריפין הפנטסטי חלק בתחרות ההטבעות המסורתית במסגרת סוף שבוע האולסטאר המתקרב, שייערך בין ה-18 וה-20 לפברואר בסטייפלס סנטר שבלוס אנג'לס.

לצד גריפין יופיעו שלושה שמות מפתיעים משהו. הראשון הוא ברנדון ג'נינגס, רכז השניה השניה של מילווקי, שלאו דווקא ידוע בשל הטבעותיו. מי שדווקא כן יודע דבר או שניים על לקפוץ גבוה מאוד הוא ג'ווייל מגי, שחקן הפנים המסקרן של וושינגטון וויזארדס, שעשוי להעניק לגריפין את הפייט הגדול ביותר. סרג' איבקה, הפורוורד המוכשר מאוקלהומה סיטי, יהיה המשתתף הרביעי בתחרות, שעל פניה מסתמנת כמעט אפורה יותר בניגוד לשנים קודמות. עם זאת, השתתפותו של גריפין עשויה לשנות זאת.

שמות המשתתפים יוכרזו רשמית ברשת TNT מחר בלילה, כאשר התחרות עצמה תיערך ב-19 בפברואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully