וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאווי: "במחצית השנייה זו הייתה פשוט חוויה"

2.1.2011 / 22:48

מאמנה החדש של מכבי חיפה התמוגג מהניצחון על נתניה. עופר ברקוביץ' על ההפסד של אשדוד בראשל"צ: "נלמד, נתקן"

דרמה ענקית היתה הערב (ראשון) בין מכבי ראשון לציון ומכבי אשדוד, כאשר במצב 77:78 לקבוצה מעיר היין קלע ראמל בראדלי מאשדוד, אך השופטים קבעו בצדק כי הסל היה אחרי הבאזר והניצחון הלך לאפי בירנבוים ושחקניו. עם סיום המשחק פרצו אחדים מאוהדי ראשון לציון לפרקט ונתקלו באלימות קשה מצד מאבטחי אולם "בית מכבי".

למרות הניצחון, המאמן הכתום יודע שלקבוצה שלו עדיין יש עבודה: "היום ארון מגי איחר לאימון בוקר וזרקתי אותו, הוא לא היה אמור לשחק. השחקנים ביקשו ממני לתת לו לשחק, כי היה קשה לנצח בלעדיו. באתי לקראתם. יש לנו בעיות של רוטציה ושל תפקוד, בגלל זה יש לנו הרבה דקות טובות והרבה דקות לא טובות. אנחנו לא מוצאים את הבאלאנס וזה קשה מאוד".

דווין מיטשל, המצטיין בראשון לציון וגם האיש המרכזי ברגעי הקלאץ', הוסיף: "אני חושב שמי שרצה יותר, ניצח. זה היה משחק קשה בשבילנו, הם הובילו ב-4 דקה לסוף, והובילו כל המשחק בהפרש יפה. המשחק הזה היה מלחמה בשבילנו ומבחן להראות שכקבוצה אנחנו מתחילים ללמוד. ההפסדים היו חלק מתהליך הלמידה. זה מראה שבכל פעם שאנחנו משחקים כקבוצה, אז אנחנו נראים טוב".

מנגד, התייחס עופר ברקוביץ' למהלך האחרון של בראדלי, וכן למשחק של קבוצתו באופן כללי: "בראדלי התחיל את המהלך טיפה מאוחר, נתקן, נלמד ממה שלא עשינו טוב בחצי השני. המשחק מתפתח - הם היו במינוס 10 בחצי, אספו כוחות, אנחנו נתקענו ונעצרנו, זה המשחק, ממשיכים הלאה".

נאווי: "היום זה היה יותר מרגש"

במכבי חיפה פתחו את עידן עמי נאווי עם ניצחון 83:91 על ברק נתניה, שנתן לירוקים תקוות רבות לקראת ההמשך. פרנק רובינסון כיכב עם 25 אצל חיפה שנראתה נחושה לפתוח דף חדש, גם בליגה אחרי הניצחון על ראשון לציון בגביע וברחה ליריבתה ברבע האחרון בדרך לניצחון חשוב.

נאווי המאושר אמר בסיום: "למרות שהניצחון על ראשון לציון היה נוקאאוט, היום זה היה יותר מרגש. כשמחליפים מאמן אז לרוב האנרגיות משתנות, אבל היום עשינו את זה בפעם השנייה ברציפות. במחצית הראשונה לא היינו מרוכזים, אבל במחצית השנייה זו הייתה פשוט חוויה להתמוגג ממנה. אנחנו עדיין נמצאים עמוק למטה וצריכים להבין שהכיוון הוא למעלה. ניסינו להחזיר את הקהל ועכשיו אנחנו יוצאים לשני משחקי חוץ קשים".

אבי בן שימול, שחזר אחרי תקופה ארוכה אמר: "תענוג לחזור, ואני גם מאוד שמח שהצלחנו לנצח. היו הרבה בעיות שלא קשורות לרכז וזה לא לעניין לדבר על זה עכשיו, התקופה הרעה מאחורינו".

בצד המפסיד היה אריק אלפסי שאמר: "זה לוקסוס גדול מדי בשבילנו לשחק בלי אורי יצחקי ושמוליק ברנר, שהגיע למשחק אבל נסע לאשתו שעומדת ללדת. באנו ונתנו חצי ראשון טוב הגנתית אני חושב שכל המשחק לא שיחקנו טוב. היה לי ברור שחיפה יתנפלו עלינו כי תמיד כשיש שינוי מאמן אז דברים קורים וקבוצה באה עם אנרגיות חדשות. צריך לתת פה מילה טובה גם לאלעד חסין, כמו שידעו לקטול אותו צריך לתת לו כבוד על זה שבנה את הקבוצה הזאת".

אוריה גור הוסיף: "אני לא רוצה לדבר על פציעות כי זה קורה לכולם, אבל את האמת שגם שאנחנו משחקים באירופה זה פוגע בנו כי זה לא פשוט. אם מובילים עלינו מעל עשר הפרש קשה לנו לחזור. אנחנו נשברים מנטאלית וחבל. זה לא צריך לקרות לנו, קיבלנו הרבה סלים קלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully