וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ניצחה 73:84 את הפועל ירושלים

הצהובים העמיקו את המשבר במלחה. ראשל"צ חילצה 77:78 דרמטי על אשדוד, מכבי חיפה רשמה ניצחון בכורה תחת נאווי

מכבי תל אביב שוב הוכיחה הערב (ראשון) שאין לה מתחרות בזירה המקומית, כשגברה 73:84 את הפועל ירושלים במלחה במשחק המרכזי של המחזור ה-12. עודד קטש ושחקניו רצו לצאת מהמשבר ולפתוח דף חדש דווקא מול המכונה של דייויד בלאט, אבל פרט לכמה דקות ברבע השני לא היה ספק מי הקבוצה הטובה יותר, ובהיעדרו של בריאן רנדל לא הייתה לירושלים תשובה לאיכויות של הצהובים. במשחק הצמוד של הערב נבלמה מכבי אשדוד המפתיעה עם הפסד דרמטי 78:77 למכבי ראשון לציון. מכבי חיפה השיגה ניצחון ביתי נאה 83:91 על ברק נתניה בבכורה של עמי נאווי על הקווים.

הפועל ירושלים – מכבי תל אביב 84:73

אחרי ההפסד לאשדוד, ונוכח היכולת הלא מרשימה בשבועות האחרונים, כולל הדחה מאירופה, זה היה המשחק שיכול היה להחזיר את ירושלים לעניינים. הקהל במלחה השליך גלילי נייר לפרקט, האווירה הייתה חמה, וכל מה שהיו צריכים במלחה כדי לצאת מהמשבר הוא ניצחון על היריבה הגדולה. אבל היריבה הייתה גדולה, גדולה מדי. מכבי, במשחק יחסית פושר שכלל 20 איבודים, שלטה בקצב למן הפתיחה, וסימנה ניצחון שני העונה במלחה, ושלישי על הפועל ירושלים. לקטשים צפויה עוד הרבה עבודה לפני שיפחידו מישהו מיד אליהו.

ירושלים עלתה בחמישייה עם דיון דאוול, וויל סולמון, ג'ייסון ריץ', ליאור חכמון ויוגב אוחיון. מכבי פתחה עם ג'רמי פארגו, ליאור אליהו, גיא פניני, דורון פרקינס וסופוקליס שחורציאניטיס. המשחק נפתח בצורה צמודה כשדאוול מוציא לפועל אצל המארחים. המשחק היה אגרסיבי ומהיר בדקות הראשונות, ושתי הקבוצות הלכו בעיקר פנימה. מכבי הפעילה את סופו, שקלע 8 רצופות, ופתח יתרון צהוב של 5 נקודת. בלאט הכניס את בלו, הנדריקס ואידסון, קטש הכניס את מזרחי וקלנסי, והאדומים התקשו עם האתלטיות של פארגו ופרקינס, שהובילו את מכבי ליתרון 17:27 בסוף הרבע הראשון.

הרבע השני נפתח בשלשה של אוחיון ותוקף של גרין ומלחה התעורר לחיים. חמש דקות לפני המחצית הכניס בלאט את מילאן מצ'באן לטעימה ראשונה מירושלים. מכבי המשיכה לשלוט מתחת לסלים, בורשטיין ובלו ייצרו נקודות, וירושלים התקשתה לבצע עצירה בהגנה כדי ליצור מומנטום. אבל אז משה מזרחי, בדקות גדולות קיזז למינוס 5 ובלאט הזעיק פסק זמן. מכבי החטיאה מרחוק, הקטשים המשיכו בכדורסל אגרסיבי ושלשה של פניני קבעה 38:43 למכבי במחצית.

בפתיחת הרבע השלישי הזכיר בייבי שאק שאין שחקן שיכול לעצור אותו, והמשיך לסחוט עבירות. מכבי פתחה יתרון חד-ספרתי צנוע, מזרחי השאיר את ירושלים קרובה. ואז פרקינס השתלט על המשחק, והיתרון של מכבי צמח ל-13. סולומון לקח את המשחק על עצמו, אבל לא הצליח להושיע ומכבי הוליכה בסוף השלישי 51:61.

מכבי נראתה לא מרוכזת ברבע הרביעי, וירושלים לא ניצלה את איבודי הצהובים כדי לחזור. ההפרש נותר דו-ספרתי, כשפרקינס רמה מעל שאר השחקנים על הפרקט. שלשה של פארגו העלתה ליתרון 17 כשעל השעון שלוש דקות וחצי, וירושלים החלה להישבר. ריצת 0:8 מקומית מיתנה מעט את הנזק, ובסיום מכבי ניצחה 73:84.

קלעו למכבי תל אביב: דורון פרקינס 22 נקודות (8 ריבאונדים), סופוקליס שחורציאניטיס 15 (5 מ-6 מהשדה), ג'רמי פאגו 13 (8 אסיסטים), טל בורשטיין 10, גיא פניני 8, ליאור אליהו 6, דייויד בלו 4, צ'אק אידסון 2, ריצ'ארד הנדריקס 2, מילאן מצ'באן 2, יניב גרין שותף אך לא קלע.

קלעו להפועל ירושלים: ג'ייסון ריץ' 20 נקודות (5 מ-14 מהשדה), סם קלנסי 15, משה מזרחי 11, יוגב אוחיון 11 (3 מ-9 מהשדה, 7 אסיסטים), וויל סולומון 7 (1 מ-8 ל-3, 5 אסיסטים), דיון דאוול 6, ליאור חכמון 3, עמית תמיר ועמית שמחון שותפו אך לא קלעו.

מכבי ראשון לציון – מכבי אשדוד 77:78

לפני המשחק קיבל מאיר טפירו את תואר שחקן החודש ועופר ברקוביץ' את תואר מאמן החודש, ואחרי פתיחה טובה דווקא של ראשון לציון, ג'וש דאנקן נכנס לעניינים והוביל את אשדוד ליתרון 6:11. ריימאר מורגן ניסה לעורר את המקומיים, אבל ראמל בראדלי הצטרף לחגיגה והפער קפץ ל-12:26 לאשדוד בסיום הרבע הראשון.

את הרבע השני פתחה ראשון לציון עם שתי שלשות רצופות של איזיאה סואן ודווין מיטשל שהחזירו את הקבוצה של אפי בירנבוים לפיגור 27:21. אשדוד נבלמה לחלוטין, והמהפך של הכתומים הושלם עם שלשה נוספת של סוואן שקבעה 33:35. אלא שדאנקן עצר את המפולת, וטפירו הנהיג ריצה נגדית של האשדודים שהסתיימה בשלשה אופיינית עם הבאזר שקבעה 40:50 לאשדוד בהפסקה.

המשחק ההפכפך נמשך ברבע השלישי, כשמיטשל חזר חם מחדר ההלבשה והחזיר את ראשון לציון למשחק, לפני שניצן חנוכי בדקות נהדרות קבע שוויון 58:58. יאן מרטין ניסה לענות מהעבר השני, אבל אז הגיע תורו של ארון מגי לקחת פיקוד. הסנטר האגרסיבי החל לשלוט בצבע, ובסיום הרבע השלישי ראשון לציון הוליכה 61:64.

ברבע האחרון המשיכו הכתומים להפגיז מבחוץ אך הפעם הכדורים הפסיקו להיכנס, כשמנגד קבר טפירו עוד שלשה גדולה שהעבירה את היתרון לאשדוד עם 69:71, ארבע דקות לסיום. דאנקן כבר העלה את האורחים ל-71:75, אבל ראשון לציון לא ויתרה, וחצי דקה לבאזר הפך מיטשל את הקערה וקבע 75:76. בראדלי לקח אחריות מהעבר השני, סחט עבירה וקלע את השתיים מהקו.

אשדוד בחרה לבצע עבירה על מיטשל, שקלע גם הוא פעמיים וקבע 77:78 למקומיים. הכדור האחרון הלך גם הוא לבראדלי, שניסה לחדור אך נחסם על ידי מיטשל, אך בעודו באוויר הצליח לשחרר זריקה שצללה פנימה, אבל השופטים פסקו שהבאזר נשמע לפני שהכדור עזב את ידו, וראשון לציון חגגה ניצחון 77:78.

קלעו לראשון לציון: דווין מיטשל 20 נקודות (5 ריבאונדים, 6 אסיסטים), ארון מגי 18, ניצן חנוכי 15, אייזאה סוואן 9 (6 אסיסטים), יהוא אורלנד 8, ריימר מורגן 4, איגור נסטרנקו 2, דארל טאקר 2, אייל שולמן טמיר אריאלי שותפו ולא קלעו.

קלעו לאשדוד: ג'וש דאנקן 22 נקודות (9 ריבאונדים), ראמל בראדלי 19 (6 אסיסטים), ג'וש קרטר 12, מאיר טפירו 12 (9 ריבאונדים, 6 אסיסטים), יאן מרטין 9, אור איתן 2, דניאל גור אריה 1, ניב ברקוביץ' שותף אך לא קלע.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

מכבי חיפה – ברק נתניה 83:91

רוחות חדשות נשבו השבוע במכבי חיפה עם החלפתו של אלעד חסין בעמי נאווי על הקווים, וכבר במשחקו הרשמי הראשון של נאווי כמאמן הירוקים, אחרי שכבר ניהל את הניצחון על מכבי ראשון לציון בגביע במקומו של חסין החולה, ניכר השינוי גם על הפרקט.

בדקות הראשונות לא ניכר שהירוקים עלו עם מוטיבציה מיוחדת בעקבות חילופי המאמנים, ואדריאן בנקס הוביל את נתניה ליתרון מוקדם של 2:8. מרקו קילינגסוורת' התעורר ראשון אצל החיפאים, ובהמשך נכנס גם פרנק רובינסון לעניינים ועזר לחיפה להשוות ל-22:22 בסיום הרבע הראשון.

שלשה של סילבן לנדסברג כבר העלתה את חיפה ליתרון 24:27, אבל בנקס המצוין החזיר את המומנטום לצד של נתניה, ורומאו טראוויס היה חתום על המהפך כשקבעה 38:39. ההתקפה של חיפה נתקעה פעם נוספת, ונתניה סגרה את המחצית ביתרון 41:44.

חיפה עלתה נחושה לרבע השלישי ומיד רצה ל-1:12. אוריה גור בלם את הדהירה של הירוקים עם שלשה מהעבר השני, אבל חיפה שמרה על פער קטן והוליכה 62:66 בסיום הרבע השלישי. ברבע האחרון העלתה חיפה הילוך בהגנה, עצרה את בנקס ונהנתה מהידית של רובינסון שהקפיץ את הפער ל-67:77.

קילינגסוורת שהתחמם מחדש כבר העלה את חיפה ליתרון שיא של 69:81, אבל שתי שלשות רצופות של טוני וושהאם וטראביס החזירו את נתניה לפיגור 77:82 שתי דקות לסיום. חיפה הלכה ללנדסברג שסחט שתי עבירות רצופות וקלע את כל ארבע הזריקות שגנזו את תקוות הקאמבק של נתניה, והוליכו את חיפה לניצחון יקר 83:91.

קלעו לחיפה: פרנק רובינסון 25 נקודות (10 מ-12 מהשדה, 6 ריבאונדים), מרקו קילינגסוורת' 19, סילבן לנדסברג 17, אלישי כדיר 10 (8 ריבאונדים), דרק לאו ורוברט רות'בארט (6 ריבאונדים) 8 כל אחד, אבי בן שימול 4, דרו האוזמן שותף ולא קלע.

קלעו לנתניה: רומאו טראוויס 24 נקודות (7 ריבאונדים), אדריאן בנקס 18, טוני וושהאם 15, אוריה גור 10, ערן אסנטי 7, אלטון בראון 6 (9 ריבאונדים), כריס ווטסון 3, טוני יאנגר ואלירן גואטה שותפו ולא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully