וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק קמפבל קרוב לחתימה בחולון

האמריקאי (33, 1.99 מ') עשוי לשוב למועדון בו לקח אליפות. פרנקו על הניצחון על בני השרון: "השחקנים נתנו שני מיליון אחוז"

הפועל חולון פתחה הערב (שבת) את המחזור ה-12 בליגת העל בצורה פשוט פנטסטית, כאשר הביסה את בני השרון 69:86 למרות חסרונם של מורן רוט וג'יימי ארנולד הפצועים. "אני מקווה שנוכל להתחזק", אמר דני פרנקו בסיום המשחק, ואכן נדמה כי זה הכיוון בו צועדת חולון: אריק קמפבל המצוין (33, 1.99 מ'), אחד הזרים הטובים בליגת העל בעשור הקודם, מתקרב לחתימה בקבוצה. בין השחקן למועדון קיים סיכום על הפרטים הכספיים, אך בעיות מימון מונעות בשלב זה את הגעתו של הפורוורד האמריקאי, שעזר לקבוצה לזכות באותה אליפות היסטורית. ניסיון להביא את עמית שמחון מהפועל ירושלים נפל במהלך השבוע.

"בבית קשה לנו להפסיד, מפני שיש מחויבות גדולה לאוהדים שבאים לתמוך", הסביר בסיום דני פרנקו את המלחמה האדירה של שחקניו הערב, חרף הסגל הקצרצר. "נקלענו לסיטואציה לא נוחה עם הסגל. אני מאמן כדורסל טוב, לדעתי, אבל אני לא קוסם. מה שהשחקנים עשו היום על המגרש, זה פשוט הצגה של נחישות ריכוז, מה שעשינו פה היום זה הישג מקצועי בלתי רגיל ברמת הכדורסל וברמת האנושיות של השחקנים בקבוצה הזאת. השחקנים הוציאו מעצמם 2 מיליון אחוז".

"אמרתי לשחקנים שיש להם מחר יום חופש, כי כבר התחילו להם התכווציות ברבע השלישי, אבל אנחנו צריכים להיות חכמים ולעשות כל מאמץ כדי לצרף שני שחקנים", הוסיף פרנקו. על המשחק המצוין של ליאור שגב, שהצטרף רק השבוע, אמר המאמן: "את ליאור שגב אנחנו מכירים טוב ויודעים מי הוא, אבל הכי חשוב זה מה שהשחקנים מביאים למשחק, אנשים גדולים עושים דברים גדולים".

עמית בן דוד, שנכנס מצוין לנעליו של מורן רוט, הוסיף: "באנו אחרי שני הפסדים לא נעימים, כולל ההפסד בגביע. אמרנו לפני המשחק שצריך לשכוח מזה מהר, ולהגיע עם כל הטירוף שלנו. אני חושב שהוצאנו לפועל את כל מה שעבדנו במעט האימונים שהיה לנו. הקהל נתן לנו אנרגיות מטורפות, ובכל מצב על המגרש היה מישהו אחר שמשך אותנו קדימה". הרכז התייחס ליכולתו שלו ואמר: "גם לפני היום הייתי צריך להתעלות יותר. בתקופה האחרונה דברים קצת פחות התחברו לי וזה קצת תסכל אותי. היו צריכים אותי היום אז באתי להיות חלק משמעותי. אני עושה את הכל כדי לעזור לקבוצה לנצח".

שמיר: "משהו אצלנו שבור, זה לא מתקבל על הדעת"

מנגד, דן שמיר יודע שקבוצתו נמצאת במשבר של ממש, והוא לא התכוון להכחיש זאת בסיום. "אין לי מה להגיד, אני די בלי מילים. כל הכבוד לחולון אבל משהו אצלנו שבור, נצטרך לתקן אותו. לא שמרנו מההתחלה, אנחנו צריכים לעשות חושבים טוב טוב מה עושים מכאן. משהו אצלנו דורש תיקון וזה מתחיל בלחשוב ולטפל בדברים".

"זה לא משהו שהתחיל במשחק הערב", הודה שמיר. "בראש ובראשונה אנחנו לא שומרים, קבוצה צריכה להיות מחויבת לשמור על הקבוצות שמולה. אנחנו צריכים לבדוק מה לא בסדר, ואני אומר בצורה גלויה: זה לא כאחד המשחקים, אפשר לשחק יותר טוב או פחות טוב, אבל מה שהיה היום לא מתקבל על הדעת".

דן גרונפלד הוסיף: "שיחקנו ממש לא טוב. בהגנה לא עבדו הרוטציות, לא תקשרנו ולא עצרנו אותם. שון ג'יימס הוא שחקן חשוב בשבילנו, אבל זה לא תירוץ. יש לנו עוד שחקנים שמסוגלים להיכנס לנעליים שלו, היום זה פשוט לא עבד בשבילנו. אנחנו לא יציבים. אנחנו צריכים להסתכל במראה ולשנות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully