וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: חולון מחצה את בני השרון 69:86

הקבוצה של פרנקו התעלתה על עצמה ללא רוט וארנולד, ועם שישה וחצי שחקנים הכניעה את השרונים המידרדרים

ציבור חובבי הכדורסל הישראלי בהחלט צריך לקום ולהוריד את הכובע בפני הפועל חולון הערב (שבת). מה לא עבר על הקבוצה של דני פרנקו העונה? חוסר וודאות כלכלי, שינויים בסגל, שמועות על עזיבה של שחקני מפתח, גל פציעות, ובכל זאת - הפועל חולון חיה ובועטת, והיום היא בעטה חזק מאוד בבני השרון. פרנקו ושחקניו פתחו את המחזור ה-12 כאשר גברו באולם הפחים 69:86 על הקבוצה המאכזבת של דן שמיר, ושוב הוכיחו כי במועדון הזה ישנו דבר מיוחד, שקשה מאוד לשים עליו את האצבע.

למשחק הערב חולון הופיעה ללא שניים מכוכביה הגדולים ביותר, ג'יימי ארנולד ומורן רוט, ובסגל רזה מתמיד. דני פרנקו היה צריך לתמרן את הסגל הישראלי הדליל שלו בהתאם, והוא עשה זאת בצורה פשוט מושלמת. ליאור שגב שהוחתם לחודש הפיח המון אנרגיה, עמית בן דוד נכנס כמו שצריך לנעליו של מורן רוט, בעוד מחמאות מגיעות גם לניר כהן ועידו סטולרו. את מלאכת הקליעה לקחו בעיקר רוברט הייט וריץ' מלצר, ולפתע ההפסד הלא נעים להפועל תל אביב בגביע המדינה כמעט נשכח כלא היה.

מנגד, ההפסד של בני השרון לאשדוד בגביע המדינה ממש לא נשכח, והמשחק הערב שוב הוכיח שמשהו רע מאוד עובר על הקבוצה המאוחדת מאיזור השרון, שצונחת למאזן מאוד מאכזב של 6:6. שון ג'יימס שנמצא בארה"ב שוב לא עמד לרשות דן שמיר, אך גם היעדרותו של הסנטר המצוין לא יכולה לשמש כתירוץ, שכן שמיר מחזיק באחד הסגלים העמוקים והמגוונים בליגה. אלא שסגל לחוד ורצון לחוד, והמשחק הערב היווה הוכחה ניצחת לכך: חולון היתה ראשונה לכל כדור, והיא פשוט רצתה יותר. לפעמים רצון עדיף על כישרון, ולי ניילון אחד לא מספיק מול קבוצה שלמה - אפילו אם היא מורכבת משישה וחצי שחקנים.

מהלך המשחק

חולון פתחה טוב יותר והוליכה במרבית שלבי הרבע הראשון, הרבה בזכות עמית בן דוד שלקח פיקוד בהיעדרו של מורן רוט, אלא שמנגד נעזר לי ניילון המצוין בדן גרונפלד ורון סטיל כדי לשמור את קבוצתו במשחק, ולסיים את הרבע הראשון בפיגור 22:19. ריץ' מלצר ורוברט היית פתחו היטב את הרבע השני, וכמוהם גם ליאור שגב בהופעת בכורה חדשה-ישנה, וחולון עלתה ל-26:31. הייט המשיך לקלוע מכל טווח, חולון היתה ראשונה לכל כדור, וההפרש צמח ל-32:43. עד סיום המחצית הצליחה בני השרון לצמק במעט, אך בכל זאת ירדה לחדרי ההלבשה בפיגור - 46:40.

משחק הלחימה המצוין של חולון נמשך גם ברבע השלישי, כאשר הייט, בן דוד, פאוול ומלצר המשיכו ללהטט, בני השרון החלשה נראתה כבויה לגמרי, ואולם הפחים חזה בקבוצתו האהובה עולה ליתרון מדהים של 53:69, וסוגרת את הרבע השלישי כשהיא מוליכה 60:75. הרבע המכריע נפתח עם שלל החטאות משני הצדדים, ו-6:30 דקות לסיום יצא מייסיאו באסטון בעבירה חמישית כשהיתרון עדיין של המארחת - 64:78.קאמבק? לא, ממש לא. סטיל וניילון לקחו אחריות אך הרבו להחטיא, וההתקפה הקבוצתית הנפלאה של חולוניה עלתה ל-65:85, וסגרה עניין. זה נגמר ב-69:86 ענק לקבוצה של דני פרנקו, והיא בהחלט המנצחת הגדולה של המחזור הזה, אפילו אם הוא יצא לדרך רק הערב.

סטטיסטיקה

קלעו להפועל חולון: רוברט היית (5 מ-15 מהשדה, 7 ריבאונדים ו-3 אסיסטים) וריץ' מלצר (5 מ-15 מהשדה ו-5 ריבאונדים) 22 נקודות כל אחד, קאסיב פאוול 17 ו-9 ריבאונדים, עמית בן דוד (9 ריבאונדים) וליאור שגב (8 אסיסטים, 3 חטיפות) 10 נקודות כל אחד, ניר כהן 5, עידו אזולאי, ניב סולומון, עידו סטולרו, אלכס צ'רנוביץ' ורע סלטר שיחקו ולא קלעו.

קלעו לבני השרון: לי ניילון 25 נקודות (12 מ-22 מהשדה) ו-8 ריבאונדים ו-5 איבודים, רון סטיל (5 אסיסטים) ודן גרונפלד (7 ריבאונדים) 14 נקודות כל אחד, בן רייס 5, פילברטו ריברה ומייסיאו באסטון 4 נקודות כל אחד, ארז כץ 2, שרון ששון 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully