וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו מתלונן: לא מעריכים אותי מספיק

ז'וזה מוריניו לקראת טקס "נעל הזהב: "זכיתי בהכל, אין יותר מזה". בנזמה אחרי לבאנטה: "גם ריאל יכולה לכבוש שמיניות"

ז'וזה מוריניו עדיין זועם על חוסר ההערכה כלפיו בעולם הכדורגל. זה לא רק קשר ברצלונה צ'אבי, שהצהיר ש"מוריניו לא ייזכר בהיסטוריה של הכדורגל", אלא בעיקר לקראת חלוקת פרסי "נעל הזהב", בהם מסתמן כי דווקא ויסנטה דל בוסקה יזכה בתואר מאמן השנה.

"אני עשיתי את העבודה שלי", אומר מוריניו, "11 חודשים של עבודה, 57 משחקים, שלושה תארים, כולל החשוב מכולם, ליגת האלופות. זכיתי בהכל, אני לא יכול לעשות יותר מזה. זה אותו דבר לגבי הכדורגלנים".

כשנשאל אם הוא מתייחס לווסלי סניידר, שלא נכלל בין שלושת המועמדים האחרונים לתואר כדורגלן השנה, ענה מוריניו: "אם אינייסטה יזכה בתואר - שחקן שלא שיחק במשך חמישה חודשים בגלל פציעה, אבל אז שיחק שישה משחקים במונדיאל וכבש שער אחד - אז כנראה שאף אחד לא נחשב בשנת מונדיאל.

"אני יכול להבין את הוויכוח לגבי החשיבות של הזכייה בתארים. אבל אם מישהו זכה בכולם... מה אני יכול להגיד? האמת שאני מעדיף לנצח את המשחק ביום ראשון מאשר את תחרות נעל הזהב".

לאחר מכן מוריניו התייחס ליחס לו זוכה זלאטן איברהימוביץ'. "אני רק יכול להצטער שבספרד לא הכירו את איברה האמיתי: זה ששיחק בברצלונה לא היה הוא, ואני לא יודע למה", אמר מוריניו, "אבל הוא פנומן. אני לא יודע אם אתם קולטים, הבן אדם זכה בתשע אליפויות ברציפות בתשע עונות בחמש קבוצות שונות. מד-הים. אני רק יכול לקוות שהוא יחזור לחייך".

חכמים על לבאנטה

אין ספק שמאז הקלאסיקו, יש לחץ ענק בריאל מדריד. הקבוצה מהבירה, שכבר שנתיים יוצאת מגדרה בעקבות ההצלחה הגדולה של היריבה הגדולה ברצלונה, הצליחה לשחרר אמש (רביעי) קצת לחץ, אחרי שגברה 0:8 על לבאנטה במסגרת גביע המלך. בניגוד למשחקים רבים במפעל המשנה בספרד, הפעם המאמן ז'וזה מוריניו בחר לעלות עם ההרכב החזק ביותר, בדיוק מהסיבה הזאת: כדי להשיג ניצחון מוחץ שישיב ללבנים את הביטחון.

"אני מאוד שמח אחרי הניצחון הזה בברנבאו", אמר בסיום קרים בנזמה, שכבש שלושער, "אמשיך לעבוד קשה עבור האוהדים ושאר האנשים במועדון. זו תוצאה מצוינת עבורנו ועבור הקבוצה, ובעיקר עבור הקהל, שרוצה לראות הצגות. אני חושב שנתנו הצגה, והראינו שגם אנחנו יכולים להבקיע שמיניות, שביעיות ושישיות".

בריאל מנסים לשדר גם ביטחון, אבל גם שהעסקים כרגיל ושאין מתיחויות בהנהלה או בחדר ההלבשה, למרות הדיווחים על כך. צעד ראשון נרשם על הדשא, כשלמרות שבנזמה ורונאלדו כבשו שניהם שלושער, מי שקיבל את כדור המשחק היה החלוץ הצעיר אלברו מוראטה, שזכה להזדמנות נדירה לשחק. "כולם חתמו לי על הכדור ופרגנו לי", אמר הצעיר.

המגן מרסלו הודה שמוריניו דרש מהקבוצה לכבוש כמה שיותר. "לפני המשחק המאמן קיבץ אותנו, וביקש מאיתנו להבקיע כמה שיותר גולים על מנת להיות רגועים לקראת הגומלין", אמר מרסלו, "יש לנו הרבה חלוצים טובים, והוכחנו את זה".

בינתיים מוריניו והמנהל המקצועי חורחה ולדאנו מכחישים שיש ביניהם מתיחות. "התקשורת מייחסת לזה יותר מדי חשיבות", התייחס ולדאנו למערכת היחסים בינו לבין מוריניו, "אנחנו חייבים לקבל זה את אופיו של זה. אני חושב שיש לנו קבוצה טובה ועתיד מבטיח שמופקד בידיים של מאמן מוכשר".

"אין לי שום בעיה עם ולדאנו", הודה מוריניו, "אבל אני אדם ביקורתי, אני לא אומר כן להכל". לגבי המשחק מול לבאנטה, אמר מוריניו: "אני מצטער עבור היריבה, כי אף לא נעים לספוג כל כך הרבה, אבל אני שמח שסיימנו יפה את 2010. בסופו של דבר שיחקנו 25 משחקים רשמיים העונה, ניצחנו ב-20 מתוכם, סיימנו 4 משחקים בתיקו והפסדנו אחד".

עדכון ראשון: 9:34

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully