וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "מוריניו לא ייזכר בהיסטוריה של הכדורגל"

קשר ברצלונה צ'אבי לא מתרשם ממאמן ריאל מדריד: "בינתיים הוא לא הביא משהו חדש לענף". קרויף: "אין למוריניו מה להציע"

זה כבר ידוע שאין אהבה גדולה בין ברצלונה לז'וזה מוריניו, אבל נדמה שככל שעובר הזמן האיבה בין הצדדים רק מחריפה. עכשיו קשר בארסה צ'אבי, שאינו ידוע באמירותיו הבוטות לתקשורת, יוצא גם הוא נגד מאמן ריאל מדריד, וטוען שהוא לא יירשם בספרי ההיסטוריה של הכדורגל, וזאת על אף שזכה פעמיים בליגת האלופות עם שתי קבוצות שונות וזכה באליפות בשלוש ליגות אירופאיות.

"אני בטוח שמוריניו הוא מאמן מצוין, אבל הוא לא ייכנס להיסטוריה של הכדורגל", הצהיר צ'אבי, "כדי להירשם בספרי ההיסטוריה אתה חייב לעשות דברים שונים, אבל בינתיים הוא לא הביא שום דבר חדש לכדורגל.

"פפ גווארדיולה הצליח לעשות את זה, הוא עיצב מחדש את הכדורגל", ממשיך צ'אבי, "כך גם אריגו סאקי, אלכס פרגוסון ויוהאן קרויף, שגם הם פיתחו את הענף והוסיפו דברים חדשים. מוריניו ניצח בגלל שהוא אימן בצ'לסי ובאינטר, ואני בטוח שהוא מאמן מצוין, אבל הוא לא הביא שום דבר חדש".

גם קרויף עצמו אמר את אותם דברים. "מוריניו הוא מאמן טוב, אבל אין לו מה להציע לכדורגל מלבד לריאל מדריד", אמר ההולנדי.

גם מאמן ולנסיה מנצל את ההזדמנות, וממשיך את המלחמה שלו מול מוריניו, אחרי שלטענתו, "המיוחד" לא התייחס אליו בכבוד הראוי במפגש בין הקבוצות. "לכולנו יש תלונות פה ושם על שופטים", אמר אמרי, "אבל לא כולנו אומרים את זה בפומבי כל הזמן. לטעמי, העמדה שמוריניו בחר לנקוט היא של בכיין".

פפ גווארדיולה טוען שההבדל המהותי בין ריאל מדריד לברצלונה הוא מחלקת הנוער. "יש לברצלונה מחלקת נוער מצוינת, אבל יש גם הרבה מאוד כישרונות בריאל, ויאריאל, אתלטיקו ואספניול. ההבדל הוא שאנחנו נותנים להם לשחק", אמר המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully