וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה כבר נהיה מביך: עוד הפסד לסקרמנטו

הקינגס איבדו בשלומיאליות יתרון בטוח, והפסידו בבית 117:109 לגולדן סטייט. רק 8 דקות ו-2 נקודות לעמרי כספי, 34 לאודריך

סקרמנטו רשמה הלילה (רביעי) את אחד ההפסדים המביכים שלה העונה, לאחר שנוצחה על ידי גולדן סטייט בביתה 117:109, כשהיא מאבדת יתרון בצורה שלומיאלית במיוחד. הקינגס הוליכו ביתרון 16 הפרש 9 דקות לסיום, אחרי רבע שלישי מצוין שבו נראה היה שיצליחו לרשום ניצחון נדיר, אבל אז הכל התפרק. 19 שניות לסיום סקרמנטו הוליכה ב-5 נקודות הפרש, אבל שורה של פעולות מביכות ותבוסתניות הורידו אותה עם הפסד נוסף.

מה שעוד אמור להדאיג הוא מעמדו של עמרי כספי, שהלילה זכה ל-8 דקות בלבד. שמונה שחקנים בסקרמנטו זכו ליותר דקות מהישראלי, כשכספי מסיים עם 2 נקודות בלבד (1 מ-4 מהשדה, 0 מ-2 מהשלוש), אסיסט אחד וריבאונד אחד. גם בנו אודריך עם שיא קריירה של 34 נקודות לא הספיק לקינגס החלשים. אחרי שאמש כספי ביקר בצורה בוטה את האנוכיות של השחקנים ואת קבלת ההחלטות של הגארדים, הלילה סקרמנטו סיימה את הערב עם 18 אסיסטים מתוך 39 סלי השדה שלה, ולא נראה שהדברים משתפרים אצל הקבוצה עם המאזן החלש ביותר בליגה.

לרבע האחרון הקינגס עלו ביתרון 70:84 ובמומנטום שיא, אלא ששתי שלשות רצופות של מונטה אליס וולדימיר רדמנוביץ' סימנו על המהפך שבדרך. סקרמנטו איבדה כדורים, החטיאה בסיטונות, ובכל זאת הובילה 91:98, שתי דקות לסיום. גמור? לא, ממש לא. הקינגס של העונה מצאו דרך לאבד גם את היתרון הזה, ובסטייל: זה התחיל עם איבודי כדור של טייריק אוואנס ודמרקוס קאזינס, נמשך עם עבירה לשלוש על רג'י וויליאמס, 19 שניות לסיום, והגיע לשיא עם עבירה מטופשת למדי על רג'י וויליאמס, שלוש שניות לסיום, בפיגור 102:98. וויליאמס קלע את הראשונה, החטיא את השניה, וקאזינס הדף את ריבאונד ההגנה לחוץ. גולדן סטייט בפיגור 3, עם הוצאת כדור מתחת לסל, מצאה את רדמנוביץ' הפנוי מחוץ לקשת והפורוורד הסרבי הוותיק קבר שלשה בשניה האחרונה כדי לשלוח את המשחק להארכה, אל מול יושבי ארקו הארינה ההמומים.

בחמש הדקות הנוספות סקרמנטו כבר נראתה מרוקנת למדי. בנו אודריך עוד ניסה להשאיר את הקינגס בתמונה, ודקה ו-40 לסיום הראה לוח התוצאות 108:108, אלא שמשם הווריירס יצאו לריצת 0:7 ברשות מונטה אליס הנפלא, שבסל אקרובטי וטיפוסי קבע 109:115, 44 שניות לסיום, ומשם סקרמנטו כבר לא חזרה. הקינגס רושמים הפסד נוסף, והפעם עושים זאת בצורה לוזרית במיוחד, שמלמדת על הרבה יותר מסתם עוד הפסד ליגה. מונטה אליס קלע 36 למנצחים, רג'י וויליאמס קלע 24, דייויד לי קלע 15 וקטף 12.

ווסטפאל: "זה מייאש"

פול ווסטפאל, מאמן הקינגס, נשמע מאוכזב ומעט אבוד עצות בסיום - אפילו יותר מהרגיל. "ברור שעדיין לא למדנו את הסוד לנצח משחקים ברבע האחרון, בלשון המעטה. איבדנו 10 כדורים במחצית השניה, קלענו ב-39 אחוז, ואנחנו פשוט חייבים לקבל החלטות טובות יותר כדי להשיג זריקות טובות יותר. אני לא רוצה להישמע כמו תקליט שבור, לא הכל שבור, אבל הרעיון הוא לנצח משחקים וכרגע אין לנו מה שצריך כדי לעשות את זה. זה מייאש עבור האוהדים ומייאש עבור השחקנים, אבל עד שנבין כיצד להוציא לפועל ברגעי הקלאץ' אנחנו נידונים להיות מאוכזבים", סיכם המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully