וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי תוקף: "אנחנו לא מוסרים, הכדור לא זז"

עמרי כספי מאוכזב מחוסר הפרגון בהתקפה של סקרמנטו, ותוקף את הגארדים: "חייבים לדבר איתם, צריך לנער פה את העניינים"

עם הכי מעט ניצחונות בליגה (חמישה בלבד), עם המאזן הגרוע ביותר בליגה (20:5), עם שחקנים מיואשים וארגון בצרות - סקרמנטו הלחוצה ודאי מבינה שהדברים אינם מסתדרים כשורה. גם עמרי כספי רואה שהקינגס מדורגים במקום ה-27 בחלוקת אסיסטים, דבר שמאשר את מה שכולם רואים: שחקנים לא מפרגנים, לא מוסרים, ורק הולכים עם הראש בקיר.

"אנחנו לא מניעים מספיק את הכדור", אומר כספי ל"סקרמנטו בי", יש שחקן שעומד חופשי בפינה - למשל פרנסיסקו גארסיה, שהיה חם מול יוסטון, והוא אפילו לא קיבל את הכדור פעם אחת ברבע הרביעי. מה אתם רוצים שהוא יעשה? הוא אפילו לא קיבל מסירה. הכדור לא זז, וחייבים לדבר עם השחקנים שמתחילים את ההתקפה ולעבוד על זה".

כספי מודה שבנסיבות האלה, "קשה מאוד לשחק", כדבריו. "לפעמים אתה משחק רק חמש או שש דקות, ובדקות האלה אתה ממש לא מרגיש מעורב בהתקפה, וזה מוציא אותך מהמשחק", אומר הישראלי, "זה קשה מאוד. אתה חייב לעבוד על עצמך, להיות מוכן כל הזמן. זה קשה".

בסקרמנטו יודעים שהמצב חייבל השתנות. "זאת עובדה, ואנחנו חייבים לבדוק את זה", יודע כספי, "ככה לא ננצח הרבה משחקים. אולי צריך לנער קצת את העניינים".

המאמן פול ווסטפאל טוען שלא מדובר באנוכיות. "הרבה קבוצות שיש להן הרבה שחקנים צעירים נתקלות בבעיות האלה", אמר המאמן, "כל שחקן צריך לשפר את עצמו עוד קצת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully