וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקוביץ': "אני מאוד מרוצה מהאופי שלנו"

20.12.2010 / 23:01

מאמן אשדוד חגג את הניצחון על אשקלון. בראדלי: "חטפתי 8 כדורים, כמו רונדו". בית הלחמי: "היינו צריכים לקחת את המשחק"

ברני ארדוב

צילום וידאו: שי מכלוף
עריכת וידאו: עידן גוראל

בכל השבוע האחרון דובר על הבאתו של שחקן גדול למכבי אשדוד, כזה שיחזק את הקבוצה וייקח אותה אל השלב הבא. הערב (שני) קיבלה אשדוד את השחקן הזה, אבל לא היה מדובר במרכוס פייזר, ששוחרר מוקדם יותר בגלל שלא עבר את הבדיקות הרפואיות, אלא בראמל בראדלי, כוכבה של הקבוצה, שלהט הערב עם 25 נקודות ו-8 חטיפות, והוליך במו ידיו את אשדוד לניצחון 83:86 אחרי הארכה.

"הקבוצה רעבה ורוצה להמשיך"

"באנו בסגל קצר יותר בלי הגבוהים", אמר מאמן אשדוד, עופר ברקוביץ' בסיום. "תמרנתי בחצי הראשון עם העבירות של הזרים. במחצית השניה כולל ההארכה קיבלנו 38 נקודות, ככה שאני יכול להיות מרוצה מהרמה של ההגנה. כשירדנו בפיגור 6 למחצית הייתי שבע רצון. אני מאוד מרוצה מהאופי שלנו, מהמשמעת שמשתפרת ממשחק למשחק. מפה יש לנו לשאוף קדימה ולהתקדם. אני מקווה שווין וואלאס יחזור בהקדם. הוא חשוב. רצף ניצחונות זה כיף, אבל הדברים יכולים להשתנות. לא הרגשתי צורך להוריד את השחקנים לקרקע, השחקנים באים לעבוד. לא התמודדתי עם אופוריה, הקבוצה רעבה רוצה להמשיך ולהצליח, מקווה שככה נמשיך לעשות".

כוכב המשחק, ראמל בראדלי אמר לאחר הניצחון: "זה היה משחק קשה, צריך לתת לאשקלון הרבה קרדיט, הם לא עשו לנו את החיים קלים. למזלנו עשינו את הנקודות בסוף ואני שמח. אני מרגיש ביטחון מהשחקנים האחרים לקבוצה ומהמאמן, כולם מאמינים בי שאני אקלע את הזריקות בסוף. אני נותן להם קרדיט שהם מאמינים לי. חטפתי שמונה כדורים ממש כמו ראג'ון רונדו. המאמן אמר שכדי לנצח פה נצטרך לשחק הגנה חזקה. אני חושב שהשמיים הם הגבול בשבילנו, כל עוד נמשיך להאמין ולעבוד קשה באימון. אנחנו ממשיכים להשתפר בכל שבוע, אז אנחנו נמשיך להשיג יותר מהציפיות".

"נצטרך להתאפס על עצמנו"

באשקלון היו מאוכזבים מאוד לאחר שעוד משחק הלך לאיבוד, משחק שכבר היה בידיים של הקבוצה. "הלכנו עם השחקנים שהיו טובים במשחק, ובסופו של דבר רעדו הידיים", אמר מאמן הקבוצה, אריאל בית הלחמי. "היו לנו איבודי כדור שלא מתאימים לרמות האלה. זה חלק מהמשחק ואני לא רוצה להשתמש בקלישאות. הפסדנו משחק שלא היינו צריכים להפסיד, היינו צריכים לקחת את זה. היינו צריכים לסיים את המשחק קודם. אנחנו מצפים מפרואיט להרבה יותר, אבל זה שחקן צעיר שרק עכשיו עזב את אמריקה, זה השכר לימוד שאנחנו משלמים. בוודאי שהיו ציפיות גבוהות יותר ממנו, אבל אי אפשר להפיל את התיק על אף אחד. חסר לנו גארד בסגל שיתן נקודות באופן קבוע, אנחנו עושים מאמצים למצוא את השחקן הזה". על שחקן החיזוק החדש שלו אמר המאמן: "איבקווה היה רק בשני אימונים, אני חושב שנוכל להשתמש בו יותר בהמשך".

גור פורת, שהיה מצויין עבור אשקלון במחצית הראשונה עם 13 נקודות אמר לאחר ההפסד: "במחצית הראשונה נכנסתי טוב למשחק, הרגשתי טוב, ככה גם היה בחצי השני. אני משתדל לא לעשות דברים בכוח, אני אוהב שהמשחק זורם ואני לא לוקח דברים בכוח. בחצי השני עשיתי דברים אחרים, לצערי נתקענו ברבע השלישי, לא רק בהתקפה, אלא גם בהגנה. אסור לקבל 47 נקודות במחצית במשחק בית. נצטרך להתאפס על עצמנו להתעורר ולהתחיל לנצח, אחרת הליגה תתחיל לברוח לנו. אין הבדל בין בית לחוץ, הכל מתחיל מההגנה. אם נעלה את האינטנסיביות והאגרסיביות בהגנה אז גם ננצח משחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully