וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: אשדוד ניצחה את אשקלון 83:86 בהארכה

בראדלי (25 נק') השכיח את שיחרורו של פייזר והיעדרותו של וואלאס, והוביל את אשדוד ל-83:86 באשקלון אחרי הארכה

מי היה מאמין בתחילת העונה שבסיום הסיבוב הראשון, יהיו אוהדי מכבי אשדוד מאוכזבים מכך שקבוצתם שבמקום השלישי בליגה, לא תחתים לבסוף את אקס מכבי תל אביב, מרכוס פייזר. זה בדיוק מה שקרה הערב (שני), כשנודע שהאמריקאי לא עבר את הבדיקות הרפואיות, אבל קבוצתו של עופר ברקוביץ' לא איבדה זמן, ועשתה את מה שהיא עושה הכי טוב עד כה העונה- השיגה עוד ניצחון ליגה. אשדוד ניצחה בדרבי הדרום את עירוני אשקלון 83:86 אחרי הארכה, והוכיחה שגם ללא פייזר ששוחרר וללא עזרתו של ווין וואלאס שלא שיחק בגלל פציעה, היא קבוצה כשרונית עם הרבה הרבה לב.

ראמל בראדלי להט במחצית השניה וסיים עם 25 נקודות, ויחד עם מאיר טפירו (15 נקודות ו-9 אסיסטים) הראה שגם ללא חיזוק בדמותו של הנבחר רביעי בדראפט, לעופר ברקוביץ' ישנה קבוצה שאפשר להתגאות בה. אשקלון לעומת זאת הציגה את אחד מסימני ההיכר שלה הערב- איבוד יתרון ברגעי הסיום, וספיגת הפסד למרות שהמשחק היה בידיים שלה. המארחים עמדו על הקו 14 שניות לסיום במצב של שיוויון, אבל טרנר החטיא פעמיים, המשחק הלך להארכה, ושם כבר השתלט בראדלי לחלוטין על ההתרחשות, ובית הלחמי נחל הפסד נוסף.

שחקניו של בית הלחמי נהנו במחצית הראשונה מאחוזים מצויינים מהשדה, בעיקר מידיו של גור פורת, שהפגיז שלוש שלשות בדרך ל-13 נקודות במחצית הראשונה, והיה מהסיבות העיקריות שהובילו את אשקלון ליתרון דו ספרתי. אשדוד התקשתה מאוד בהתקפה, אבל מאיר טפירו השאיר אותה בתמונה, והצתה מאוחרת של בראדלי במחצית השניה החזירה את היתרון לאורחים. הרבע האחרון היה צמוד מאוד כשבראדלי לוקח את האחריות אצל אשדוד, וטרנר עושה את העבודה עבור אשקלון, אבל שני השחקנים איבדו את ההזדמנות לנצח את המשחק בשניות הסיום (טרנר החטיא מהקו, בראדלי איבד כדור) והמשחק הלך להארכה. בהארכה עצמה כיפר בראדלי על הטעות שלו עם צמד מהלכים נהדרים, לאשקלון לא היתה תשובה, ואשדוד חגגה ניצחון נוסף שממצב אותה בצמרת, ובצדק.

מהלך המשחק

עירוני אשקלון פתחה עם דרור חג'ג', גור פורת, ראשון טרנר, גייב פרואיט ותומאס טרל. אשדוד העלתה את ראמל בראדלי, מאיר טפירו, ג'וש קרטר, דניאל גור אריה וג'וש דאנקן. פורת פתח את המשחק עם שלשה אבל טפירו חגג על חג'ג' עם 6 נקודות ובראדלי העלה את האורחים ליתרון 9:10. תומאס הגיב טוב עבור אשקלון עם 6 מהירות משלו, ואשקלון רצה עד יתרון 14:20. ג'וש דאנקן שמר את האורחים קרוב, אבל ג'אמפ טוב של ליפשיץ הוריד את המארחים ביתרון 20:26 בסיום הרבע הראשון. ברקוביץ' וטפירו פתחו טוב את הרבע השני וצימקו את ההפרש, אבל תומאס עם סל ועבירה ופורת עם השלשה השלישית שלו העלו ל-26:33. אשדוד נראתה תקועה בהתקפה ומי שהוציא אותה מעט מההלם הוא טפירו, שקלע שלשה בדרך ל-13 נקודות במחצית, אבל פורת בדאנק גדול הוריד את המארחים ביתרון 39:45 בסיום המחצית.

שתי הקבוצות נראו רע בפתיחת הרבע השלישי ולא מצאו את הסל, לפני שדאנקן תפר שלשה ובראדלי בסל ועבירה הוריד ל-2 בלבד. אשדוד התעוררה, בראדלי צלף שלשה ואיר איתן עם אחת משלו העלה את האורחים ליתרון 49:51. אשקלון לקחה זריקות רעות בהתקפה, ובראדלי ניצל עבירה בלתי ספורטיבית של ג'ייקס עליו כדי להוריד את האורחים ביתרון 54:58 בסיום הרבע השלישי. המארחים לא קלעו נקודה במשך דקות ארוכות, אבל סל ועבירה של ג'ייקס ופורת קבעו שיוויון 66:66. פארמר החזיר את היתרון לידיים ביתיות אחרי דקות ארוכות, אבל בראדלי לא נתן לאשקלון לברוח עם רצף קליעות מהקו. טרנר שוב קבע שיוויון, ו-14 שניות לסיום החטיא טרנר שתיים מהקו, בראדלי איבד כדור, אבל אשדוד בגג ענק על טרנר, 2 שניות לסיום שלחה את המשחק להארכה.

קרטר ובראדלי העלו את האורחים ליתרון מוקדם, אבל טרנר בשני סלים גדולים שמר את קבוצתו צמודה. טפירו ביצע את העבירה החמישית שלו וירד אל הספסל בעוד פארמר העניק את היתרון למארחים. בראדלי סיים מתפרצת והשווה, ומיד חטף כדור וסחט עבירה בלתי ספורטיבית. השחקן החטיא אחת, אבל אז חדר אל הסל וסחט סל ועבירה ענקיים כדי להעלות את אשדוד ל-79:83. אשקלון שוב הצליחה לצמק, אבל ברקוביץ' עם סל חשוב החזיר את היתרון ל-3, ופארמר עוד קיבל הזדמנות לשלשה אחרונה עם הבאזר, אבל הכדור הלך החוצה, ואשדוד חגגה את הניצחון החשוב.

סטטיסטיקה

קלעו לאשדוד: ראמל בראדלי 25 נקודות (7 מ-14 מהשדה) ו-8 חטיפות, ג'וש דאנקן 20 (7 ריבאונדים), מאיר טפירו 15 (9 אסיסטים, 7 איבודים, 4 חטיפות), ניב ברקוביץ' 10, ג'וש קרטר 9 ו-7 ריבאונדים, אור איתן 5, יאן מרטין 2 ו-3 אסיסטים, דניאל גור אריה שותף ולא קלע.

קלעו לאשקלון: ראשון טרנר 17 נקודות ו-6 ריבאונדים, גור פורת 16 (10 ריבאונדים, 6 אסיסטים), תומאס טרל 14 (6 מ-7 מהשדה), דזמון פארמר וגייב פרואיט 11, ג'ון ג'ייקס 5, דרור חג'ג' 4 (6 אסיסטים), ליאור ליפשיץ ואקינה איבקווה 2 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully