וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: סלליך ייעדר מספר שבועות

19.12.2010 / 19:37

הקשר נפצע במדי הנוער, ויעבור בדיקת ארתרוסקופיה שתקבע את חומרת פציעתו בברך. יאיא ופילאבסקי יפתחו בגביע הטוטו

קשרה הצעיר של מכבי חיפה, סינטאיהו סלליך, נפצע אמש (שבת) בברכו במהלך משחק הנוער של המועדון נגד מכבי תל אביב (0:1 לחיפה) וייעדר מספר שבועות מהמגרשים. סלליך יעבור בדיקת ארתרוסקופיה ולאחריה תתברר חומרת הפציעה וזמן ההחלמה המשוער.

בתוך כך, ההחלטות לגבי מדיניות החתמת הזרים בקבוצה יתקבלו ביום רביעי הבא, כך החליט מאמן הקבוצה אלישע לוי, שמעוניין לראות שוב את סיידו יאיא ואנדריי פיליאבסקי שחתמו לשלוש עונות וחצי בפעולה, ברבע גמר גביע הטוטו נגד מכבי תל אביב. המאמן מרוצה מאוד משני הזרים שהחתים וכבר גיבש דעה בעניין, אבל המשחק הקרוב עשוי לחזק את עמדתו בעניין. "אחרי המשחק הזה יתקבלו החלטות סופיות בעניין", אמרו בקבוצה.

שמו של הבלם-קשר אושרי רואש שוב עלה כמועמד לקבוצה בימים האחרונים, אבל בחיפה מזכירים כי יהפוך לשחקן חופשי בתום העונה ובכל מקרה נראה כי יפנו לשחקן עד תום העונה. בגזרת החלוץ דרוידאס סארנס אין כל חדש, מאחר ולא השתנו הדרישות לגביו. בחיפה עדיין אופטימיים וטוענים שיוכלו להחתימו.

במועדון טענו אמש כי ג'ון קולמה ביקש לחזור בהדרגה לכושר משחק בגלל פציעה שעבר וזה היה אחד השיקולים שלא לעלות איתו בהרכב. "קולמה ביקש לא לשחק ולחזור בהדרגה", אמרו בקבוצה. "הוא שחקן חשוב מדי, חבל שלא מבינים את זה". נציגים של אומוניה ניקוסיה הגיעו לצפות בשחקן, אבל בחיפה לא ימהרו לשחררו. לקולמה יוצע לחתום על הארכת חוזה, אבל כפי שכבר פורסם לשכרו לא ישודרג בגלל עלויות המיסוי שנובעות משהייה של חמש שנים בארץ - יותר מ-40 אחוז. קולמה מרוויח 180 אלף דולר.

רפאלוב: "אנחנו מתחברים"

במועדון מרוצים מאוד מהתבוסה שהנחילה הקבוצה על מכבי נתניה, שניצחה שניים מתוך שלושת המשחקים האחרונים בקריית אליעזר. כפי שפורסם אתמול, תומר חמד עשוי להישאר בקבוצה לאחר שבמחזורים האחרונים הוא זוכה לקרדיט מהמאמן. גם החלוץ ולדימיר דבאלישווילי שנמצא בכושר טוב לאחרונה לא צפוי לעזוב.

בחיפה הביעו סיפוק מהיכולת של טאלב טוואטחה, שאחרי עזיבת פיטר מסיללה אמור להיות המגן הפותח של הקבוצה. "כיף לצאת לפגרה במקום הראשון, אבל הכי חשוב שנסיים במקום הזה בתום העונה. אנחנו מתחברים, הצגנו כדורגל שוטף וטוב של כל הקבוצה אתמול", אמר ליאור רפאלוב לאתר הרשמי.

הזרים אדריאן סילבה ואיגנסיו קאנוטו התבקשו לחזור מחופשת החג, אלא אם כן ימצאו קבוצה אחרת. הדובר דודו בזק יהיה נציג המועדון בלווית הכבאי דני חייט, שהלך לעולמו אמש. גם גוסטבו בוקולי וניר דוידוביץ' שכבר ביקרו את משפחתו אמורים להגיע.

עדכון ראשון: 10:05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully